Trwa ładowanie...
Przejdź na

Kelnerzy z Beverly Hills NIENAWIDZĄ Beyonce!

204
Podziel się

Podobno gwiazda nigdy nie daje napiwków. Wiedzieliście, że jest taką sknerą?

Kelnerzy z Beverly Hills NIENAWIDZĄ Beyonce!
bCzVFkRh

Beyonce może poszczycić się mianem "najlepszej współczesnej piosenkarki". Gwiazda ma na swoim koncie sześć solowych płyt, które wielokrotnie uzyskały status platynowych, a już wcześniej osiągała sukcesy u boku Kelly Rowland i Michelle Williams w formacji Destinys Child. Oprócz tego 36-latka od wielu lat związana jest z Jayem-Z, z którym stanowią najpotężniejszą "power couple" na świecie. Małżeństwo od wielu lat znajduje się na szczycie listy Forbes, generując miliony dolarów dzięki licznym lukratywnym kontraktom.

Tym bardziej dziwią rewelacje kelnerów, którzy wielokrotnie obsługiwali gwiazdę. Amerykańska diwa jest uważana przez większość restauracji w Hollywood za... sknerę. Kelnerzy nadali jej nawet przydomek "Cheap-Yonce" (Tania-Yonce).

Beyonce jest straszną sknerą - donosi serwis Radar Online. Wszyscy kelnerzy z najlepszych restauracji w Beverly Hills zgadzają się w tym, że gwiazda stara się dawać jak najmniejsze napiwki. Z kolei Jay-Z zwykle bardzo hojny. Za każdym razem, gdy stołuje się sam, zostawia gigantyczne napiwki i chętnie komplementuję kucharzy i obsługę. Nikt nie lubi, gdy raper przychodzi do restauracji w towarzystwie żony, gdyż za każdym razem, gdy Jay chce dać większy napiwek, żona patrzy na niego z dezaprobatą.

bCzVFkRj
bCzVFkRp
bCzVFkRK
KOMENTARZE
(204)
gość
2 lata temu
zbanujcie mnie za to, ale ona wygląda na taką, sorry
Gość
2 lata temu
Jakoś mnie to nie dziwi. Ona już od kilku lat uważa się za lepsza od innych i patrzy na wszystkich z pogardą
Gość
2 lata temu
W USA w zasadzie obowiązkiem jest dać napiwek. Kelnerzy głownie z tego zarabiają.
bCzVFkRL
Gość
2 lata temu
Ja przepraszam, ale czy ktos wytlumaczy mi jej fenomen?
Gość
2 lata temu
Tez jej nie lubię ma się za nie wiadomo kogo a daje się zdradzać tylko żeby kasa się zgadzała inwndodatku jest chamska szacunku do niej tonka nie mam
Najnowsze komentarze (204)
gość
2 lata temu
I dobrze robi. Widać ze wie co to oszczędność, a nie jak inne gwiazdeczki które roztrwaniają kasę i będą w przyszłości bankrutami.
gość
2 lata temu
KELNER CZUJE WE MNIE PINIĄDZ - WYSTROIŁAM SIĘ JA BEONCE :)
Gość
2 lata temu
Dużo kasy ale brak klasy.
gość
2 lata temu
Chciwość to choroba XXI wieku
Gość
2 lata temu
Nie daje bo nie musi dawac.
gość
2 lata temu
A dlaczego mamy dawać napiwki? Kelnerzy wykonują swoją pracę i dostają za to wynagrodzenie, to dlaczego jeszcze napiwki? To paniom w sklepach też trzeba dawać napiwki, bo nas obsługują, nauczycielom, bo uczą dzieci, fryzjerkom, górnikom i wszystkim innym, bo przecież każdy coś robi...
Gość
2 lata temu
Ci kelnerzy z Beverly Hills są jacyś dziwni 😂
Gość
2 lata temu
No, bo przyjęło się że napiwek to elegancko. Ale jak nie dam to już jestem zły? Krocie płacę za posiłek a to już jest ok.
bCzVFkRD
Gość
2 lata temu
Jejku no o co z tego kazdy ma prawo buc inny czy dawanie napiwkow jest pbowiazkiem
gość
2 lata temu
Bogaci ludzie zazwyczaj kochają pieniądze i często nie lubią się z nimi rozstawać. Szczerze mówiąc, jeśli człowiek kocha pieniądze ponad wszystko, to będzie bogaczem, bo będzie dążył do bogactwa. Miałam znajomą, która też była sknerą (i lekkim darmozjadem krzyworyjcem jednocześnie) i pragnęła pieniędzy i bogactwa. Ręce aż jej się trzęsły na widok pieniędzy. Zaczynała jako pomoc biurowa, ale szybciutko pięła się po szczeblach kariery w banku i teraz w wieku 20 kilku lat jest dyrektorem. Oczywiście wyszła bogato za mąż. Jak kochasz pieniądze, to będziesz je miał. Nie hejtuję ludzi, którzy lubią pieniądze i zarabiają, ale ja nie zarabiam kokosów i mimo to czuję się szczęśliwa. Wszystko zależy od podejścia.
Gość
2 lata temu
Moim zdaniem napiwki to glupota, czy mi ktos daje w robocie napiwki za to ze pracuje. Wlasciciele knajp powinni zapewnic odpowiednia pensje personelowi, a nie zerowac na klientach
Gość
2 lata temu
nikt z was jej nie zna XD
Gość
2 lata temu
Tak to jest najbogatszy zawsze jest wieksza sknera niz mniej bogaty. zadna nowosc. Moze jest wredna sknera ta kobieta ale figure to ona ma swietna, wszystko na swoim miejscu i piekne proporcje .glos tez ma dobry i spiewac potrafi w odroznieniu od niektorych piosenkarek od siedmiu bolesci wyjacych jak wyglodniale wilki.
gość
2 lata temu
Niech jej naplują do talerza.
...
Następna strona
bCzVFkSf