Trwa ładowanie...
Przejdź na

Dominika Tajner przefarbowała się na platynowo. Lepiej? (FOTO)

166
Podziel się

Żona Michała Wiśniewskiego zainspirowała się... pasierbicą, Fabienne Wiśniewską.

Dominika Tajner przefarbowała się na platynowo. Lepiej? (FOTO)
bCyVVzTV

W 2016 roku Dominika Tajner postanowiła wyjść z cienia męża, Michała Wiśniewskiego, i podjęła próbę zostania celebrytką TVN-u poprzez udział w Agencie. Niestety plany Tajner o zabłyśnięciu na firmamencie polskiego show-biznesu spełzły na niczym, a Dominika wciąż figuruje w mediach jako "żona przebrzmiałej gwiazdy". Na szczęście żonie byłego wokalisty formacji Ich Troje pozostał Instagram, na którym co jakiś czas może o sobie przypomnieć.

21 lutego Dominika pochwaliła się na swoim profilu serią zdjęć z fotela fryzjerskiego, gdzie możemy podziwiać metamorfozę, której poddała się Wiśniewska. Te same zdjęcia ukazały się na profilu fryzjera odpowiedzialnego za transformację - mowa o Kajetanie Górze. Góra przyznał pod jednym ze zdjęć, że inspiracja dla nowej fryzury Dominiki była... Fabienne Wiśniewska, czyli córka Mandaryny i Wiśniewskiego!

Macocha przeszła tuning! Before and After Part I: @dominikatajnerwisniewska postanowiła zaispirować sie przemianą @fabbka i przyszła do nas. Kreatywna metoda doczepiana włosów i baleyage #macochayuning - napisał fryzjer.

bCyVVzTX

Internauci nie kryli zachwytu nową fryzurą Dominiki.

"Mistrz", "Mistrzostwo świata", "Dzięki i gratuluję pomysłu" - pisali obserwatorzy.

bCyVVzUd
bCyVVzUe
bCyVVzUy
KOMENTARZE
(166)
Gość
2 lata temu
Śliczna ta mloda
gość
2 lata temu
jak na Wiśniewskiego to córka mu całkiem ładna wyszła hehe ;)
Anson
2 lata temu
Zęby od Michała pożyczyła
bCyVVzUz
Gość
2 lata temu
Pozytywna zmiana
gość
2 lata temu
Mała podobna do Wiśni.
Najnowsze komentarze (166)
Gość
2 lata temu
jakoś tak na młodej ten kolor lepiej wygląda :D
Gość
2 lata temu
Prawie jak Mandaryna
Gość
2 lata temu
Ślicznie jej w tym kolorku
gość
2 lata temu
to jest najbrzydsza zona Wiśniewskiego
Miki
2 lata temu
Sorry ale oni są wszyscy poje....ni!!!!!
Gość
2 lata temu
Dominika ma 21 lat? Wygląda na 40
Gość
2 lata temu
Dominika schudła i bardzo dobrze wyglada super uśmiech 👍👍
GośćSylka
2 lata temu
Jaka piekna?Jak wiele nastolatek a widzę piekniejsze.Czytając piekna podobna do wisni to ogarnia mnie smiech jak wiśnia jest piekny to chyba co niektórzy powinni iść po okulary.
bCyVVzUr
gość
2 lata temu
żeby 15latka rozjaśniała włosy to juz sie w głowach poprzewracało tym matkom dziwie sie mandarynie ze na to pozwolila....
gość
2 lata temu
Dominika z Michałem szufladę na spółkę noszą ....
gość
2 lata temu
Przecież one wszystkie robią się "na Mandarynę". Wiśnia tylko Mandarynę kochał, pozostałe żony to wiedzą i próbują się do niej upodobnić. Tajnerówna teraz wygląda super w porównaniu do tego jak wyglądała kiedyś, gdy zaczęła być z Wiśniewskim. On się z nią hajtnął, bo był bankrutem, potrzebował kasy i znajomości. Inaczej nawet by na nią nie spojrzał. Małżeństwo z rozsądku.
gość
2 lata temu
Pięknie, ale nie na czasie . Teraz to odwrócony balejaż jest w modzie.
gość
2 lata temu
zapomniala dodac ze zagescila i przedluzyla sztucznymi
Współczuję Ma...
2 lata temu
jak żyć z taką wiadomością jak żyć. nic już nie będzie takie jak jej nos - przerobiony co widać na zdjęciu .
...
Następna strona
bCyVVzUT