Nowe dokonania międzynarodowych gwiazd sugerują, że show biznes to ciężki kawałek chleba. Szukając okazji do dodatkowego zarobku, celebrytki coraz częściej inspirują się "karierą" Kylie Jenner i wypuszczają autorskie linie kosmetyków. W zeszłym roku premierę miała kolekcja produktów do makijażu Rihanny, które okazały się gigantycznym sukcesem.
Jak się okazuje, szczęścia w branży kosmetycznej postanowiła spróbować też Madonna. Gwiazda autorską linię kosmetyków o intrygującej nazwie MDNA Skin wypuściła już dwa lata temu, z początku celując w azjatyckie rynki. We wtorek swoje kremy zaprezentowała w domu towarowym Barneys w Nowym Jorku, oficjalnie umożliwiając ich zakup amerykańskim fanom. 59-latka postawiła na czarny kombinezon Alexandre Vauthier eksponujący obfity biust piosenkarki. Gwiazda chętnie pozowała z fanami, zachęcając do kupna kosmetyków z autorskiej linii.
Madonna skończy w tym roku 60 lat. Wygląda na tyle?