Trwa ładowanie...
Przejdź na
aktualizacja

Wieniawa zarobi kolejne DWA MILIONY. "Jest wiarygodną ambasadorką"

161
Podziel się

Dzięki umowie z siecią sklepów obuwniczych... podwoi swoje dotychczasowe zyski.

Wieniawa zarobi kolejne DWA MILIONY. "Jest wiarygodną ambasadorką"
bEhujwiJ

Minął rok odkąd Julia Wieniawa nieoczekiwanie zdała maturę. Chyba sama była tym zaskoczona, bo jej przygotowania do egzaminu dojrzałości obejmowały głównie robienie zdjęć zeszytom i publikację ich na Intagramie.

Jak się okazało po ogłoszeniu wyników, nie miała żadnych sprecyzowanych planów na tę okoliczność. Jeszcze przed maturą gubiła się w domysłach, co robić dalej. W wywiadach zastanawiała się, czy lepiej zdawać na studia aktorskie w Warszawie lub Krakowie, czy może wyjechać do Nowego Jorku i tam zapisać się do szkoły Lee Strasberga.

Kiedy ostatecznie udało jej się zdać, nie zdecydowała się na żadną z tych opcji, Zamiast tego wolała zostać twarzą licznych kampanii reklamowych i pozować na ściankach.

bEhujwiL

Jako ambasadorka lakieru do paznokci, farb do włosów, smartfonów oraz kostiumów kąpielowych zarabia około miliona złotych rocznie.

Ta suma właśnie lawinowo rośnie, dzięki temu, że Julia zastąpiła Margaret w kampanii reklamowej Deichmana.
Jak donosi magazyn Flesz, dwuletni kontrakt opiewa na dwa miliony złotych.

Julia dorastała na naszych oczach dlatego jest tak wiarygodna dla producenta masowych produktów - ujawnia specjalista z branży, Rafał Baran.

Jeszcze przed podpisaniem umowy z Deichmanem Wieniawie udało się uciułać na własne mieszkanie w Warszawie. Nowy kontrakt reklamowy wystarczy na kolejne dwa albo na dom na obrzeżach miasta.

bEhujwiR
bEhujwiS
bEhujwjm
KOMENTARZE
(161)
Gość
3 lata temu
Ktoś ją nieźle promuje i pcha do przodu. Dla mnie jej sława jest niezrozumiała.
Gość
3 lata temu
A ludzie tam rypią za 1500 zł
Gość
3 lata temu
Nie wiem czemu, ale jest niesamowicie irytująca.
bEhujwjn
gość
3 lata temu
Hhaha a ja właśnie licze moje drobniaki czy mi na zakupy dzisiaj starczy #HighLife
gość
3 lata temu
smutne czasy... ona nic szczególnego sobą nie reprezentuje! i jak tu tłumaczyć dziecku, że wykształcenie to wartość
Najnowsze komentarze (161)
sluchacz
3 lata temu
jak,sie ma plecy aktorskie w postaci rodzinny Królikowskch to tak jest ktoś promuje a po drugie jest to zadufana w sobie guwniara, która lansuje sie z towarzystwem w CH a jak przychodzi co do czego to grzeczna bo w towarzystwie rodzica , a tak swoja droga bo co to jest za gwiazda bo i za śpiewanie sie wzięła ,? dwa nazwiska ? wielka celebrytka już wolałam Margaret w dwóch pierwszyh kampaniach bo w kolejnych dwóch wziela sobie przyjaciółkę na ściankę tez furory nie zrobiła . Ale prawda jest taka że Deichmanana to CCC połyka to śniadanie i żadna P.Wieniawa nie uratuje.
pracownik
3 lata temu
Diechmanna pracownicy ciagają po sadach za mobbing i nieludzkie traktowanie a ci jakby nigdy nic zatrudniają celebnrytke i dalej udają dobrą firmę :)
Gość
3 lata temu
Gdzie był pudelek, gdy wieniawa ogarniała się z (żonatym) wujaszkiem liestyle na openerze ja się pytam? Tyle osób to widziało, a biedna ciotka pewnie dalej nie wie...
Lam
3 lata temu
Kogo to corka ? A tak poza tym to za co jej placa
gość
3 lata temu
Co to za marka okularów przeciwsłonecznych pomóżcie!!!
Marta
3 lata temu
Pomóżcie co to za marka okularów przeciwsłonecznych Julii???
gość
3 lata temu
jesli jest tu ktos kto ja lubi reka w gore....oj nikogo nie widze...
Gość
3 lata temu
Ktoś jeszcze w deichmannie w ogóle kupuje? Nie kręcą mnie buty z papieru
bEhujwjf
Gość
3 lata temu
generalnie ma ladna twarz, na niektorych zdjeciach ciekawe spojrzenie. ale to wszystko a moze i az - to wystarczy na obecne realia warszawki zeby pokazac sie to tu to tam, zarobic na mieszkanko . i odejsc w niebyc po krotkim czasie bedzie zastapiona inna
Gość
3 lata temu
Żebyś k***o zdechła smieciu
Gość
3 lata temu
No ma warunki, ładna, zdolna pod wieloma względami i nie g****a
gość
3 lata temu
Szacun. Mądrze robi. Ma swój czas. Polacy do zazdrośnicy złośliwi, którym kole w oczy jak komuś się powodzi. Brawo Julka.
gość
3 lata temu
Widzicie, wystarczy urodzić się ładną i wszystko podane na tacy. Przeciętniaczki tyrają za grosze, muszą się uczyć latami...
gość
3 lata temu
Idealna modelka! Przy jej krzywych nogach, nawet najbrzydsze buty będą ponętniejsze.
...
Następna strona
bEhujwjH