Trwa ładowanie...
Przejdź na

77-letnia Faye Dunaway została twarzą Gucci!

46
Podziel się:

Jak wypadła w roli modelki?

77-letnia Faye Dunaway została twarzą Gucci!

Choć świat mody ostatnio zdaje się być zdominowany przez "influencerów" i "Instamodelki", stylistom i projektantom dla równowagi zdarza się zapraszać do współpracy dojrzałe gwiazdy. W ciekawy trend w zeszłym roku wpisał się szwedzki dom mody Acne Studios, który wskrzesił karierę 78-letniej wówczas Veruschki. Na podobny krok zdecydowała się również marka Lonely Lingerie, która na potrzeby kampanii bielizny zatrudniła 57-letnią Marcy Brewer.

Grono modelek po 70-tce poszerzyło się właśnie o Faye Dunaway. Jedna z niewielu gwiazd o niepodważalnym statusie "diwy" sławę zdobyła w 1967 roku (!) jako odtwórczyni tytułowej roli w Bonnie i Clyde. Od tego czasu zdobyła Oscara, trzy Złote Globy oraz statuetki BAFTA i Emmy, a teraz do listy swoich osiągnięć może dopisać rolę "twarzy" Gucci. Nowa kampania włoskiego domu mody została zrealizowana przez Petrę Collins i przedstawia Dunaway w jej naturalnym środowisku: na tylnym siedzeniu limuzyny, korcie tenisowym i w luksusowych wnętrzach. Na potrzeby sesji i spotu reklamowego w w córkę gwiazdy wcieliła się francuska piosenkarka Soko.

Zobaczcie Dunaway w kampanii Gucci. Robi wrażenie?

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(46)
Gość
6 lat temu
Wolę ją niż znów Kendall albo Gigi! A kampanie Gucci zawsze są oryginalne i mają w sobie klasę! Na pewno się wyróżniają
Gość
6 lat temu
Napiszcie lepiej jak Burberry spaliło tysiące ubrań, żeby nie obniżyć "luksusowosci" marki. Okazało sie, ze inne firmy tez tak robią. Zepsuty i próżny świat. Na jednym końcu słabo opłacane szwaczki, a na drugim odcięci od rzeczywistości ludzie, którzy żyje jak i w co sa ubrani uczynili sens życia.
Andzia
6 lat temu
Ja to kupuję Gucci i robię z nich szmaty do podłogi dla mojej służby, żeby mi podłóg nie porysowali.
Gość
6 lat temu
Dziarska babcia 😜
Gość
6 lat temu
Przecie Gucci nie kupują nastolatki. Jak dla mnie większy sens ma reklamowanie marki przez takie osoby jak Faye, Charlize Theron czy DSharon Stone niż przez instamodelki. Piękne zdjęcia.
Najnowsze komentarze (46)
Gość
6 lat temu
Wyglada jak zoperowana kilkukrotnie 70-cioletnia kobieta. Trochę jak mumia. A kampania jakby bez pomysłu...
Gość
6 lat temu
Beznadziejnie szczerze mówiąc.
gość
6 lat temu
Kampania bardzo klasyczna , marka która latami walczyła o swoja pozycje w końcu zatrudniła odpowiednią osobe do kampani
Gość
6 lat temu
Czy Marcon jest gejem. To by bardzo do Francji pasowało oby oby
gość
6 lat temu
Wszystko pieknie ,a ja nie śpię bo za ściana durna sąsiadka oglada Mango na cały regulator !!!! Stare ,wredne krówsko ,paskudne jak grzech śmiertelny !!
Gość
6 lat temu
Podobna do babci Rozenkowej i chyba nawet są w podobnym wieku
Gość
6 lat temu
Cudowna!
gość
6 lat temu
Troche upiornie, ale nareszcie kobieta, ktora cos przezyla w zyciu, cso za nia stoi, cos innego, niz glupawe wYgibasy na ista
gość
6 lat temu
OK
gość
6 lat temu
Bohoboco 5 lat temu zrobiło Panią Helenę Norowicz twarzą kampanii. Szkoda ze gucci nie pomyślał o tym wcześniej
gość
6 lat temu
Tia i "diwa" skończyła grając w takich szmirach jak "klub dzikich kotek".
gość
6 lat temu
Gucci zdało sobie sprawę z tego ze ubrania powinny wyglądać dobrze nie tylko na nastolatkach! W przeciwieństwie do nastolatek to raczej osoby dojrzale maja pieniądze na luksusowe ubrania a nie małolaty. To się nazywa przemyślany marketing
Malboro
6 lat temu
Brzydka kobieta
Gość
6 lat temu
Tylko w limuzynie. Reszta słaba.