Trwa ładowanie...
Przejdź na

"Rozstaliśmy się, bo byłam dla niego za stara!"

293
Podziel się:

Była dziewczyna Hefnera wyjawia całą prawdę o ich życiu "erotycznym".

"Rozstaliśmy się, bo byłam dla niego za stara!"

Holly Madison wykorzystuje każdą nadarzającą się okazję, aby zemścić się na Hugh Hefnerze. Okazuje się, że para wcale nie rozstała się w zgodzie, jak na początku utrzymywali. Była dziewczyna numer jeden musiała w pośpiechu opuścić posiadłość Playboya po tym, jak zasugerowała mediom, że jej były kochanek jest impotentem.

Okazuje się, że to podstarzały playboy zakończył ich związek. Ponoć Hefner przyrzekł sobie, że nie będzie sypiał z kobietami po 30. Wyjątkiem jest Bridget Marquardt, którą Hugh wybrał ponoć na swoją opiekunkę, kiedy już zupełnie się zestarzeje. Właściciel najsłynniejszego erotycznego pisma nie chce wiązać się z dojrzałymi kobietami, gdyż te pragną dzieci i stabilizacji.

_**Rozstaliśmy się, bo byłam dla niego za stara**_ – żaliła się Holly na łamach magazynu Star. Zwodził mnie przez cały czas. Nigdy nie chciał się ze mną ożenić i założyć rodziny. Nie przeszkadzało mi, że miał mnóstwo kochanek.

Madison długo łudziła się, że jest na tyle wyjątkowa, że uda jej się usidlić największego kobieciarza świata.

Hef wykorzystuje je w łóżku - dodaje. Bierze, co chce, ale sam nie umie już dogodzić kobiecie. Nie miałam orgazmu od ponad 5 miesięcy. Hugh, wiesz, że cię kochałam, ale jesteś do zniesienia tylko dzięki swojej kasie.

Dzięki tej kasie Holly kupiła właśnie posiadłość w Kalifornii, gdzie zamierza rozpocząć swoją karierę jako wydawca pism erotycznych.

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(293)
gość
14 lat temu
Przecież Hugh zawsze mówił że panienki po 25 tce są dla niego za stare :P
gość
14 lat temu
Ale wykrzywiony grzyb,rece opadaja...
gość
14 lat temu
uroczo
zbigniew
14 lat temu
jak ona mogla ciągnąc dzyndzla takiemu staremu prykowi!!
gość
14 lat temu
Powinien zrobic sobie implant czlonka, TO BEDZIE MU CALY CZAS STAL, ku uciesze mlodych dziewczat. Stary grzyb
Najnowsze komentarze (293)
Gość
8 lat temu
Ona za stara?;) i jeszcze gada tak stary pierdziel? Dobre
gość
11 lat temu
masakra stary zboczeniec!!!wykorzystuje je jak może , obiecuje co tylko może a potem wek!!! one głupie że na to idą :) oboje siebie warci:D
gość
12 lat temu
żal mi Bridget ona nie chce mieć dzieci nie chce wykorzystać życia?Tylko chce sie starcem opiekować który jest z nią dla seksu
gość
12 lat temu
kiedy sie zestarzeje to kiedy to będzie? za 200 lat??
gość
13 lat temu
d***l . jak mógł jej zrobić po ośmiu latach w związku .. pff .. holly jest piękną atrakcyjną kobietą . a tobie hef przydałą by sie jakas osiemdziesiątka . a nie taie młoe dziewczyny staruszku .. holly jest super .. ale najbardziej lubie kendre ;)
gość
13 lat temu
To ze on nie chciala sie ustatkowac to nie jej wina !! Ona chciala miec dzieci i meza a ze dla niego l***i po 25 sa juz za stare to sory !! niech popatrzy na siebie !! ps. tak jak napisałas "Dzięki tej kasie Holly kupiła właśnie posiadłość w Kalifornii, gdzie zamierza rozpocząć swoją karierę jako wydawca pism erotycznych" to zadam CI pytanie... on k**w.a pokazuje swojgo ogora calemu swiatu no nie?? NIE bo wlasnie ona ! Dzieki jej twarzyczce piersia d***e i pipie wyjechal tez na szczyt zarabia na tych laskach !! wiec nie pie.rdol!! po prostu wziela co jej by moc normalnie zyc !!
gość
13 lat temu
ona za stara ? chyba on !!
gość
13 lat temu
ale ma ładny strój ;-)
gość
13 lat temu
jaka prostytutka..he he nawet mu nie stanął a za taką kase też bym dała się tylko po dotykać!
gość
13 lat temu
szkoda mi tylko tych dziewczyn ktore odeszly z arezydencji a najbardziej bridget
gość
13 lat temu
co za i*****a po co wogole to mowi niech siedzi cicho bo pograza sie istna bl******a
gość
14 lat temu
tez bym nie miala orgazmu z takim starym flakiem:D biedne krolicznie. ale wg mnie kendra i tak najladniejsza;)
gość
14 lat temu
mimo wszystko pokazywala klase i inteligencje w next door
xd
14 lat temu
nie lubie Hefa!!!!najlepsza z nich jest Kendra:):)))
...
Następna strona
Oferty dla Ciebie