Trwa ładowanie...
Przejdź na

Skromna Wodzianka przyszła na imprezę "Playboya"... w garniturze i okularach (FOTO)

286
Podziel się:

"W tym roku chcę się dobrze bawić, a nie wyglądać". Zmienia wizerunek?

Skromna Wodzianka przyszła na imprezę "Playboya"... w garniturze i okularach (FOTO)

Musimy przyznać, że nawet my w najśmielszych snach nie oczekiwaliśmy, że Dominika Zasiewska wróci jeszcze kiedykolwiek do show biznesu. Wodzianka z programu Kuby Wojewódzkiego szczyt kariery przeżywała właściwie tylko dzięki podawaniu wody gościom show, aż nagle okazało się, że nie marnowała czasu, wikłając się w romans z Krzysztofem Rutkowskim.

Dominika zmienia chyba jednak front, bo najpierw stwierdziła na Instagramie, żeby "dać Rutkowi spokój", a w poniedziałek wieczorem przyszła na imprezę w nowym image'u. Zasiewska była jedną z gwiazd imprezy Samochód Roku Playboya. Byłoby dziwne, gdyby nie dostała zaproszenia, bo kilka lat temu pokazała na okładce magazynu pośladki, powtarzając pozę Heleny Christensen.

Dominika postanowiła jednak wszystkich zaskoczyć i na ściankę wystylizowała się w garnitur i białą koszulę z muchą. Miała na nosie okulary, mimo że na Instagramie narzekała, że nie lubi ich nosić.

W końcu zakładam wygodne buty, bo w tym roku chcę się dobrze bawić, a nie wyglądać - poinformowała fanów.

Zobaczcie, jak wyglądała na ściance. Romans z "Rutkiem" czegoś ją nauczył?

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(286)
Gość
4 lata temu
Mocno p******a
Gość
4 lata temu
Jezu.. Ile botoksu.. To juz nie jest twarz, tylko maska...
gość
4 lata temu
Wygląda jak transeksualny glonojad. Niestety chyba jestem bardziej kobiecy niż Ona xDDDD Dobranoc xDDD
gość
4 lata temu
Jak stjuningowana stara kokota.
Gość
4 lata temu
Okulary jej się w policzki wbijajo 😑
Najnowsze komentarze (286)
Gość
4 lata temu
alez ma gebe pospolità tfu
Gość
4 lata temu
COŚ przekombinowała z nosem i policzkami niestety z fajnej dziewczyny stała się potworem
gość
4 lata temu
w końcu ubrana....
Gość
4 lata temu
Jessu jaką ona brzydka!
gość
4 lata temu
Ona brzydka jest, naprawdę nie widze w niej nic ciekawego
Gośćnika
4 lata temu
Rany boskie glon tylko szyby brak
Gość
4 lata temu
Jak wygladala smigala prawie nago a teraz ubrana tak zeby nie bylo widac jak sie spasla.
gość
4 lata temu
A taka była ładna...na jednym ze zdjęć wyglada jak Ryszard Kalisz
Gość
4 lata temu
Fuj
mleczarz
4 lata temu
Stara zydowska l******a
Ewka
4 lata temu
Ojej jaką nie ładna!!!!
Gość
4 lata temu
Okropny makijaż...
Gość
4 lata temu
W 2013 nadająca się. Dziś mocno wyeksploatowana, może jeszcze na 2 bym ją zrobił jesli dobrze robi robote. W innym przypadku nie tykam.
Ann
4 lata temu
To nie botox. Ona jest pucata!
...
Następna strona
Oferty dla Ciebie