Sobota 02.02.2019 08:00

Super Bowl 2019: REKLAMY NAJDROŻSZE W HISTORII! (WIDEO)

Cardi B Steve Carell Michael Buble Backstreet Boys Michael C. Hall Chance The Raper Super Bowl 2019 Super Bowl 2019 reklamy

Super Bowl 2019: REKLAMY NAJDROŻSZE W HISTORII! (WIDEO)

Amerykanie miewają swoje dziwactwa. Jednym z nich jest futbol amerykański, a fnały ligi rokrocznie od 1967 roku gromadzą przed telewizorami miliony widzów i są uznawane w USA za największe wydarzenia telewizyjne. Koncerty gwiazd i horrendalnie drogie reklamy w przerwie meczu są równie istotne, co zmagania zawodników na boisku. "Gwiazdą" zeszłorocznego finału okazał się 13-letni Ryan, który nie poznał Justina Timberlake'a.

Przypomnijmy: 13-letni Ryan, który tańczył z Justinem: "Nie mogłem w to uwierzyć"

Tegoroczny, 53. finał Super Bowl, odbędzie się w niedzielę 3 lutego. W finale zmierzą się New England Patriots i Los Angeles Rams. Tymczasem reklamy w przerwie meczu jeszcze nigdy nie były tak drogie. Ich astronomiczne ceny wahają się od 5,1 do 5,3 miliona dolarów za 30-sekundowy spot. Dla porównania średni koszt spotu w 2009 roku to "jedynie" 3 miliony dolarów. W zeszłym roku finał oglądało blisko 104 miliony Amerykanów.

Firmy nie oszczędzają więc na gwiazdach uśmiechających się do produktów, które nie mają zwykle nic wspólnego ze zdrową dietą. Raperka Cardi B niedługo po rozwodzie zdecydowała się wystąpić  w reklamie napoju gazowanego. Towarzyszy jej znany z The Office komik Steve Carell. Nie lada dystansem do siebie wykazał się Michael Bubble, podpisujący puszki w spocie innego napoju gazowanego. Znany z roli Dextera Michael C. Hall w zwiastunie reklamy rozmawia z psychiatrą o cukierkach, a Backstreet Boys uczą Chance The Rapera tańczyć dla nachosów. Wielu reklamodawców nie chce jednak ujawniać żadnych szczegółów przed niedzielnym wieczorem.

Kompilację już ujawnionych zwiastunów reklam możecie obejrzeć poniżej. Którą z nich zrobiła na was największe wrażenie?

Pudelek.pl na Facebooku:
STOP HEJT!
Dzielenie się opinią jest cenne, ale nie rań innych. Więcej o akcji

Komentarze (50)

« Najstarsze « Starsze Oglądasz 1-30 z 50
Odpowiedz
11 7
zgłoś
Gość 02.02.2019 08:14
Chciałabym kiedys to zobaczyć! :D
Odpowiedz
15 4
zgłoś
gość 02.02.2019 08:15
swiat oszalal...stompo
Odpowiedz
280 26
zgłoś
Gość 02.02.2019 08:16
Kiedyś uważałam, ze USA to wspaniały wolny kraj, który daje super możliwości. Dziś widzę ich jako największych hipokrytów na politycznej arenie, którzy skutecznie zniewolili, otumanili i ogłupili swoj naród, a teraz próbują robić to na świecie z innymi państwami.
Odpowiedz
157 15
zgłoś
Gość 02.02.2019 08:17
Dobrych rzeczy nie trzeba reklamować. Jak ktoś wydaje 5 mln $ na reklamę to to musi być niezdrowy, nikomu niepotrzebny szit do kwadratu.
Odpowiedz
93 8
zgłoś
Gość 02.02.2019 08:19
Gość: Dobrych rzeczy nie trzeba reklamować. Jak ktoś wydaje 5 mln $ na reklamę to to musi być niezdrowy, nikomu niepotrzebny szit do kwadratu.
Żaden reklamowany szit nie jest nikomu potrzebny, dlatego trzeba wydać 5mln, żeby ten szit dalej wciskać
Ładowanie komentarzy…
« Najstarsze « Starsze Oglądasz 1-30 z 50