Trwa ładowanie...
Przejdź na

Miko: "Kocham mój mały biust"

489
Podziel się

"Nie obchodzi mnie, co o nim mówią inni."

Miko: "Kocham mój mały biust"
bDnFxVit

Iza Miko zapewnia, że jest osobą doskonałą pod względem fizycznym. To miłe, że ma o sobie tak dobre mniemanie. _**Kocham mój mały biust**_ - mówi cytowana przez Super Express. Nie obchodzi mnie, co o nim mówią inni i nie przejmuję się opinią, że faceci wolą duże piersi.

Nie potępia jednak kobiet, które decydują się na wszczepienie silikonów. Agnieszka Szulim może odetchnąć z ulgą: Jeśli kobieta po zabiegu będzie świetnie się czuła i co za tym idzie, będzie milsza dla swojego faceta, to jestem za.

bDnFxViv
bDnFxViW
KOMENTARZE
(489)
gość
12 lat temu
Ty jesteś p****k i tyle
gość
12 lat temu
Osoby, które publicznie ogłaszają taki samozachwyt, niestety, przepełnione są kompleksami. Ta dziewucha NIC w sobie nie ma, poza tęsknotą za rozumem, wyzierającą z wsiowego pyska. A ten g****k, który pisze, że "ona jest mądra", sam chyba wysrał rozum za stodołą.
gość
12 lat temu
ale p*****a,gdzie ona ma biust?wyglada jak by jej ktos na klatke piersiowa naplul i to ma byc biust?miko wejz troche od dody smrody oda ma gumy to sie z toba podzieli lach
bDnFxViX
gość
12 lat temu
male ale jare mowie to z autopsji :-)))))))))))))))))))))))))))))))00
gość
12 lat temu
bo małe są super!
Najnowsze komentarze (489)
gość
11 lat temu
bardzo mądrze a wielkość jej piersi jest odpowiednia do sylwetki. Jak zrobi sobie silikony to będzie jak tysiące plastikowych, śmiesznych lal
gość
11 lat temu
A ja mam jeszcze mniejsze i Panikuję...
gość
11 lat temu
sliczna ;)
Carmenka
11 lat temu
Ja też go kocham:)
gość
12 lat temu
Super babka!!! Popieram w 100%
gość
12 lat temu
księżyc w pełni z dziwną brodą
gość
12 lat temu
kocham cie iza
gość
12 lat temu
lubię ją ma rację mały tez fajny i dobrze ze nie potepia tez pan ktore chca sobie go powiekszyc...iza rzadzi!!!
bDnFxViP
gość
12 lat temu
a ja mam duży ^^
gość
12 lat temu
z tylu plecy z przodu plecy Bog stworzyl ja dla hecy hehehe
Kaśka4
12 lat temu
Ja też kocham swój średni biust;))))
gość
12 lat temu
jest śliczna i ma ładny biust ;-)
gość
12 lat temu
buzia moze ladna ale jak dla mnie za plaska zero sexapilu
to ja aga 22
12 lat temu
taaa tyle ze ta "pusta lala" jako nieliczna przebiła się w Hollywood :P
...
Następna strona
bDnFxVjr