Trwa ładowanie...
Przejdź na

Po co Pudelkowi Facebook?

212
Podziel się:

Wybieramy komentarz dnia i tygodnia!

Po co Pudelkowi Facebook?

Zbliża się koniec roku i urodziny Pudelka :) Z tej okazji chcemy podziękować za wszystkie Wasze komentarze przy artykułach. Szczególnie te dowcipne. Nieraz naprawdę mamy ochotę "przybić piątkę" i dopisać Wasze słowa do artykułu.

Jako chyba najbardziej komentowana strona w polskim internecie (ostatnio zdarza się, że przy tekstach jest nawet po 10 tysięcy wpisów), postanowiliśmy zacząć wybierać komentarze dnia i tygodnia. Robimy to na "fanpage'u" Pudelka na Facebooku (*www.facebook.com/pudelek)
*
.

Codziennie wybieramy tam najlepszy komentarz dnia, a na podsumowanie tygodnia - komentarz tygodnia.

Zapraszamy też do komentowania na www.facebook.com/pudelek. Pod koniec miesiąca autorowi najzabawniejszego komentarza na naszym profilu *wyślemy iPhone'a. Bez simlocka. Legalnego :)*

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(212)
gość
13 lat temu
Pudelek robi knockout"gwiazdom" jak Pudzian Najmanowi
gość
13 lat temu
lol pudlowi wstyd ze ich wlasny 'personel' nie wie jak dlugo istnieje ;)
gość
13 lat temu
Nie wiecie??? Pudelek zna odpowiedz
redkasia
13 lat temu
Hej Pudel , jestem Twoją fanką. :-))))
gość
13 lat temu
nie ma to jak poranna kawa i czytelnia porannych newsów Pudelek :)))) i cały dzień jest piękny!
Najnowsze komentarze (212)
Witam. "Mieć ...
10 lat temu
Witam. "Mieć nadzieję, że wiek eratymelny zostanie podniesiony i dzięki temu będziemy mogli dłużej pracować." Z większością Pańskich życzeń się zgadzam. Jednak to życzenie chcę bardziej zaktualizować. "... będziemy mogli pf3źniej dostać emeryturę". O pracy większość najemnikf3w to może tylko sobie pomarzyć. Co będą robić??? Z czego będzą żyć? A kogo to interesuję! Dzisiaj też pracodawcy w wieku emerytanym nie odchodzą tylko nadal działają w interesie. Pozdrawiam.
Nadeslane,Zby...
10 lat temu
Nadeslane,Zbyszku, z tymi moim zaszlyszanymi glmsaoi to jest tak, ze jest ich cie1gle sporo w powietrzu i wiekszosc ignoruje9 kiedy slysze a raczej czuje9 glos pomocnika to dobiega jakby z podstawy-z samego srodka mnie dlatego nie odczuwam go jako czegos oddzielnego odemnie. Czasami przychodza pewne mysli o ludziach z pl a pozniej niektf3re rzeczy sie potwierdzaje1 Na tych dniach generalnie bardziej skupiam sie9 na ciszy i niz sledzeniu mentalnych dialogf3w(chyba, ze sa to rozmowy jakichs moich aspektf3w, ktf3rym sie przygladam).
aga.
13 lat temu
a skad bedzie wiadomo kto jest autorem komentarza oO.
patyskowa
13 lat temu
hehe Dobre pytanie xdd Ja tyż bym chciała takiego i phona ale znając życie to nie dostane :(
gość
13 lat temu
A za najgłupsze tez przyznajecie nagrodę? Bo mam kandydata::
gość
13 lat temu
Pudelek to moja biblia :P
jacentymielec
13 lat temu
bo Chuck Norris ma ?
gość
13 lat temu
Miłego Sywestra z Jedynką .!!! ,
gość
13 lat temu
takie bajery to tylko w Polsacie
marianna 1988
13 lat temu
Kocham rodzinna atmosferę pudelka!
gość
13 lat temu
beznadziejny ten faxebook nie kumam o co tam bee
pani kosmosu
13 lat temu
A ja dam wam iPhone'a z simlokiem bez recepty w zamian za 100000 eurogąbek hah
gość
13 lat temu
ale żal....po co Wy czytacie pudla przecież na to wszystko traci się czas...sama wiem bo czytam...!!!
gość
13 lat temu
ja nawet nie wiem co to jest ten focebook czy jakoś tak xd ale przeczówam ze to coś beznadziejnego xd
...
Następna strona
Oferty dla Ciebie