Mucha leci na Kubę

443
Podziel się

Naprawdę.

Mucha leci na Kubę

Jako że kariera aktorska Anny Muchy raczej się nie rozwija, postanowiła ona zostać podróżniczką. I pisarką.

Ostatnio Mucha wróciła z krajów Dalekiego Wschodu. Zagadnięta, dokąd wybiera się teraz, odpowiedziała: Oglądajcie TVN, będziecie na bieżąco. Aż się boimy pomyśleć, że Mucha miałaby mieć własny program podróżniczy. Tony Halik przewróciłby się w grobie.

Na pewno jednak Mucha planuje napisać książkę o swoich podróżach: Mam materiał na książkę i taka powstanie - mówi. No trudno, co zrobić.

KOMENTARZE
(443)
gość
13 lat temu
hm ciekawy tytuł. "Mucha leci na Kubę" zrozumiałam, że jakiś Kuba sie jej podoba, a tu chyba chodzi że leci do tego kraju :P
martynuska
13 lat temu
Mucha niczym sie nie wyroznia sposrod innych "gwiazd" (?) tez jej sodowka uderza do glowy :/
blondi74
13 lat temu
dziewczyna szuka jakiegoś celu w swoim życiu i chyba spełnienia, więc jej życzę powodzenia. przynajmniej nie dopadnie jej nasza szara polska rzeczywistość (chyba)
gość
13 lat temu
g****a fryzura okropnie wygląda
gość
13 lat temu
fajna fryzurka
Najnowsze komentarze (443)
gość
13 lat temu
ma pstro we lbie , fajnie ze takie cos jak pudelek moze jej uswiadomic, lubilem ja mkiedus#
gość
13 lat temu
Niestety oglądałam TVN. Wizyta w Bułgarii. Ania widziała patrioszki (baba w babie jak ktoś nie wie), zjadła sałatkę szolską i ciągle mówiła po rusku;) OBCIACH w 5 min.
gość
13 lat temu
ja nie rozumiem czego tu się czepiacie?! Fajnie że możemy sobie pooglądać troche świata przez tv niestety ale zawsze ;) Co wy do niej macie, że tak was boli że pisze książke i ma krótki programik?? Dla mnie to super, że ktoś spełnia marzenia i nam to pokazuje ;)
gość
13 lat temu
no,no:) jeżeli stroisz sie dla tego psychola(wiesz dla kogo) to.............................................................
gość
13 lat temu
fajnie wygląda :)
gość
13 lat temu
FAJNY FRYZ ;D
gość
13 lat temu
a jakby była stara czy cos to już nie może sie rozwijać, to chyba troche prymitywny pogląd
gość
13 lat temu
bardzo lubię Anię muchę:) i niech próbuje w końcu ma do tego prawo:) i ślicznie jej w nowej fryzurce:D:):)
Cyfer
13 lat temu
fryzurka fajna tylko że nie dla muchy :(
oh...
13 lat temu
po co ona sie obcięła!!! ://// taką miała śliczną fryzurke i tak jej ładnie było!!!
Gosiaaaa
13 lat temu
Aniu jesteś super, życzę Ci jak najlepiej :)
...
13 lat temu
Co za art, skad tyle zawisci i jadu szanowny Ivy? Żenada...
gość
13 lat temu
Hahah!!! Na Kubę Wojewódzkiego???
gość
13 lat temu
ANia Mucha jest jedną z najbardziej inteligentnych osob w tym całym j*** showbiznesie. Bardzo ją lubie a te wszystkie parisy i jej kumpelki mogą sie przy niej schowac do dziury. Puste laki z nich:D:D haha żałsone sa aż smiąc mi się z nich che. M
...
Następna strona