Szpak boi się zemsty Mai!

662
Podziel się

Odgryzie się Wojewódzkiemu jego kosztem? "Będzie ciężko."

Szpak boi się zemsty Mai!

Michał Szpak obawia się zemsty Mai Sablewskiej na Kubie Wojewódzkim, który w minionym odcinku przesądził o tym, że z programu odpadnł zespół Dziewczyny. Nawet jego podopieczny Michał Szapak uważa, że to była niesprawiedliwa decyzja. I boi się, że to właśnie on poniesie jej koszty.

Ciężko się pogodzić z niesprawiedliwym werdyktem Kuby - przyznaje w rozmowie z Super Expressem. Dlatego też ciężko będzie pogodzic się z werdyktem Majki.

Myślicie, że Sablewska w ramach zemsty rzeczywiście mogłaby wyeliminować uczestnika, ktorym zachwycała się niemal od początku programu? Wydaje się, że w jej przypadku gra idzie o znacznie wyższą stawkę niż jednorazowe poniżenie Wojewódzkiego. Na pewno zależy jej na tym, by załapać sie do kolejnej edycji. Widać, że bardzo polubiła bycie celebrytką.

KOMENTARZE
(662)
gość
9 lat temu
A ja ją jakoś lubię:-) Może nie będzie taka mściwa jak Kuba.
gość
9 lat temu
ona jest zbyt profesjonalna, by zachowywać się jak dzieciak. Jak szpak będzie dobry to to przyzna i w d***e będzie miała Kubę
gość
9 lat temu
szPAK DO PSYCJIATRY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
gość
9 lat temu
Maja jest na wyższym poziomie intelektualno-behawiorycznym niż Wojewódzki... Mądry z niego facet,ale zachowuje się jak dzieciak. A Szpak może i dobrze śpiewa,ale jest przereklamowany. Niech wygra Gienek . Chociaż i tak już dużo zrobił dla polskiej muzyki ;)
gość
9 lat temu
Luuubie ją :D :D
Najnowsze komentarze (662)
gość
9 lat temu
szpak ty lesbijko podrywasz maje :D
gość
9 lat temu
gość
9 lat temu
Michał jest the best!!! I tak wygra bo ma talent:)
gość
9 lat temu
kuba zrobił niesprawiedliwie, ale majka nie jest wredna...michał nie musi sie bać, lecz musi wygrać gienek loska!!! Jest prawdziwym artystą, nie potrzebuje ( tak jak szpak) różnych ozdóbek żeby zwrócić na siebie uwage. Gienek jest prawdziwym artystą których już nie ma...Niestety.
gość
9 lat temu
WŁAŚNIE!
gość
9 lat temu
TAK!
gość
9 lat temu
to prawda wygra
gość
9 lat temu
Maja wgl nie myśli... Szpak to najlepszy uczestnik x-factor! stoję za nim murem bo jest the best ;d
gość
9 lat temu
ona jest stuknięta! Michał Szpak powinien ten program wygrać...
gość
9 lat temu
straszna laska
gość
9 lat temu
Wow,ludzie wy nie śpicie>? jestem Marian,ale tak po za tym Loska spoko gostek fajnie śpiewa,ale przyznajcie dręczy was sam byt Szpaka i w*****a was to masowo,zlitujcie się nad sobą i odpuście bo Michał ma większy talent i to oczywiste ,gama głosowa.
gość
9 lat temu
Michał,Michał!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! no ok wygra np. LOska i co ? i tak Szpak zrobi gigantyczniejsza kariere ! :D ale przemawia do mnie Szpak!
gość
9 lat temu
Pozwolę sobie zacytować ''I tu nieważna jest czyjaś normalność,bo gdyby we wszystkim oceniano by człowieka na miarę jego mózgu to bym z domu nie wychodziła.''-Ha,ha ,dobre?..DOBRE!,ale fakt nie oceniajcie człowieka po jego prywatnym życiu bo np. załóżmy że jestem gejem,no ok.. a więc co? czy bzykam się na scenie>?< No a więc Ach! nie bzykam się na scenie więc kompletnie mnie to j***e. :)
gość
9 lat temu
Spierdalaj żaden Loska Quwa
...
Następna strona