Trwa ładowanie...
Przejdź na

Gosia Andrzejewicz zwiodła wszystkich w Opolu

589
Podziel się

Sprytniejsza od Mandaryny.

Gosia Andrzejewicz zwiodła wszystkich w Opolu
bCxGymdN

Jak Gosia Andrzejewicz, wg słów Eli Zapendowskiej "największa pomyłka na scenie muzycznej", zdobyła najważniejszy laur w Opolu? Po wycieku kontrowersyjnej informacji, że jej zespół to atrapa, a ona nie potrafi śpiewać bez playbacku, zaskoczeniem było w ogóle jej pojawienie się i przyzwoicie oceniony występ. Plotka o tym, że jej oryginalni muzycy to tylko dekoracja, potwierdziła się. Dziś pouczeni przez ludzi wiedzących co nieco o śpiewie chcemy zdemaskować, do czego uciekła się Gosia, aby wypaść dobrze.

Zwróćcie uwagę na to, że w trudniejszych fragmentach, gdy piosenka wymaga "wyciągnięcia w górę", wokalistka kieruje mikrofon w stronę widowni. Nie jeden raz. Na rozgrzeszenie można tylko dodać, ze nie ona pierwsza w tej sposób ukrywa brak wokalu.

bCxGymdP

Wróćmy do feralnego występu Mandaryny w Sopocie, nagłośnionego i wytykanego jej do dziś. Czy nie wystarczyło, żeby pozwoliła całą robotę wykonać publiczności z mikrofonem wyciągniętym w stronę widzów.

bCxGymeq
KOMENTARZE
(589)
gość
13 lat temu
Trzeba przyznać,że jest zgrabna...Chociaż za nią nie przepadam:P
sylwinka
13 lat temu
oj, nieporownujcie jej do mandaryny bardzo prosze! mnie bardzo sie jej wystep podobal nobodys perfect!!!! buzka dla mojej ukochanej Gdyni!!!!
gość
13 lat temu
a kiedy ona skierowała mikrofon w stronę publiczności?!? w której minucie nagrania ?!?
bCxGymer
gość
13 lat temu
nie rozumiem o co takie sztuczne rozdmuchiwanie, zaspiewała przyzwoicie w sopocie, zaspiewała przywoicie tutaj. dajcie spokoj. coraz więcej niusow na pudlu to zwykle manipulowanie. im więcej czytelników, tym niższy poziom całego serwisu, który teraz niewiele rózni się od faktu.
gość
13 lat temu
no to jest juz gruba przesada!!!!bardzo ładnie zaspiewała chociaz za nia nie przepadam.
Najnowsze komentarze (589)
gość
10 lat temu
Zaśpiewała bardzo ładnie. A Pani Zapendowska tylko zazdrości.
Andromedo
12 lat temu
Niech wyrzuci ten mikrofon i tak sie nie nadaje...
mp3-store
12 lat temu
http://mp3 -store pl Legalna i darmowa muza filmy i erotyka. Zapraszam
Laurka :*
12 lat temu
początek ładnie spiewa :|
gość
13 lat temu
jak ja tylko zobaczyłam w tv pomyslałam obciach ...kicha i ogolnie wszystko na nie ...I wiele sie nie pomyliłam... jak takie dno moze robic taka kariere...
gość
13 lat temu
ja tam nie widzialam zeby wyciagala mikrofon w strone publicznosci w czasie "trudniejszych (wyzszych)" partii swoich "utworow" ale moze nie podaliscie linka do odpowiedniej stornki... nie wnikam
gość
13 lat temu
To sympatyczna dziewczyna, a robi sobie jaja z fanow... Nie umie spiewac aleeeee ma fajne nogi haha:D
gość
13 lat temu
zgrabna dziewczyna!!!
bCxGymej
gość
13 lat temu
Tez nie wiem o co biega.Mikrofon w strone publicznosci??Zle zaspiewala??Moim zdaniem wszystko bylo ok o ile spiewala na zywo...
gość
13 lat temu
ALE TU GŁUPIO WYSZŁA! Z TAKĄ FRYZURĄ TO.... NIE WAZRNE
deza
13 lat temu
DOBRZE ZASPIEWALA NIE BYLO TRAGICZNIE TAK JAK PISZECIE :/
gość
13 lat temu
Zgadzam się z tym w zupełności ;))
ichigo-kun
13 lat temu
kiepsko napisany art. literowki.
gość
13 lat temu
Bzdury wyssane z palca, że dziewczyna nie umie śpiewać. Kiedy to niby wspomagała ją publiczność??? Ja jeszcze pamiętam występy na żywo Anity Lipnickiej. To momentami była żenada i jakoś nikt nie określał, że ona nie umie śpiewać.
...
Następna strona
bCxGymeL