Trwa ładowanie...
Przejdź na

PUSTKI na castingu do "Top model"! PORAŻKA?

725
Podziel się:

Nie ma już chętnych do zabaw z Wolińskim? "Pracownicy starali się zrobić "sztuczny tłum"."

PUSTKI na castingu do "Top model"! PORAŻKA?
bEELvAcB

Poprzednia edycja Top model upłynęła pod znakiem skandali i wzajemnej niechęci występujących w niej gwiazd. Joanna Krupa nie cierpiała się z Anją Rubik, Karolina Korwin-Piotrowska z Wolińskim i Tyszką. Top modelka chciała nawet odejść z show po skandalach z obmacywaniem i publicznym poniżaniem uczestniczek. W końcu TVN przekonał ją jednak pieniędzmi (zobacz: Rubik zarobi ĆWIERĆ MILIONA W 2 DNI!). A co z samymi uczestniczkami? Czy znajdą się chętne na kolejny sezon poprawiania oglądalności swoim kosztem? Okazuje się, że niekoniecznie.

Serwis lov3.pl opublikował zdjęcia i wideo z castingu do Top model 3 w Białymstoku. Okazał się on porażką. Pokazywaliśmy Wam już tydzień temu Joannę Krupę, która podjechała wtedy pod Pałac Branickich w białej dorożce. Jak się okazuje, nie czekał na nią prawie nikt.

W Białymstoku o 10 rano tłumów nie było. Wręcz przeciwnie, plac przed Pałacem Branickich świecił pustkami – czytamy na lov3.pl. Pracownicy starali się zrobić "sztuczny tłum", namawiając by przed kamerami stanęły nawet małe dziewczynki, które przyszły tylko pooglądać show. Nie było krzyków, nie było biegu, ani przepychanek. Gdy skończyło się nagranie dla potrzeb programu, dziewczyny (było ich ok. 15) udały się do środka.

bEELvAcD

Zobaczcie wideo. Plac rzeczywiście jest pusty. Zwróćcie też uwagę na kilkuletnie dziewczynki na zdjęciach, które biegną na spotkanie z jury Top model. Czy obiecano im autografy, by pokazać kogokolwiek zainteresowanego Joanną Krupą?

bEELvAcJ
bEELvAde
KOMENTARZE
(725)
gość
9 lat temu
o matko i dobrze , po tym wszystkim już chętnych nie ma nawet
gość
9 lat temu
Woliński i Tysio to prymitywy, tak to sie kończy, wcale sie nie dziwie ;]
gość
9 lat temu
może w końcu ludzie zmądrzeli
bEELvAdf
gość
9 lat temu
koniec poniżania
gość
9 lat temu
bo to zalosny program
Najnowsze komentarze (725)
gość
9 lat temu
Białystok pozdrawia
gość
9 lat temu
Białostockie dziewczyny mają olej w głowie :D
Kotka xD
9 lat temu
Ja tam lubię Top model, a Ci powyżej po prostu naczytali się plotek .. okej, może były tak jakieś idiotyczne sytuacje, ale bez przesady, ja tam to bardzo lubię, takie progrmy. :DD
kasiaa
9 lat temu
to nie fer
kasiaa
9 lat temu
to nie fer
gość
9 lat temu
przynajmniej pałac branickich ładny pokazali:)
18nastka
9 lat temu
Tak, byłam na castingu , co prawda o godz. 14 i były tłumy dziewczyny które się dostały min. ja czekały po 2 godz na wywiady, czy sesje takie były kolejki.
ComeAtMehBro
9 lat temu
Top Model to trochę oszustwo, ponieważ w finale to sponsor wybiera zwyciężczynię. :L
bEELvAcX
gość
9 lat temu
gdzie te kilkuletnie dziewczynki?
Any
9 lat temu
ja się zastanawiam czy pomysłodawca wie jak to wygląda w Polsce... totalny chłam. wystarczy oglądnąć edycję z UK czy USA. tam nikt nie mówi uczestniczką, że mają cellulit, że są za grube, na każdym kroku powtarzają im, że są piękne... tak samo dziewczyny plus size są przyjmowane normalnie. U nas to masakra. A jury urwało się chyba z choinki, a przynajmniej ich odzywki... A to, że telewidzowie wybierają zwyciężczynię jest tragiczne... ludzie w Polsce się nie znają i wybierają nie tą, która zasłużyła i która powinna bo jest najlepsza, tylko taką która ma smutną historię i jest im jej żal...
gość
9 lat temu
Nie pierdolcie !!! BYLAM I BYLO WIECEJ OSOB NIZ 15 MOZE I TLUMÓW NIE BYLO ALE TEZ NIE BYLO NAPEWNO 15 OSOB PHHHHI! A CZEKALAM DLUGO BO AZ DO 17 ZEBY WEJSC NA SALE PRE CASINGOWĄ !
gość
9 lat temu
Ej, Pudelek was w c*uja robi! Nie widzicie tego?
ewa
9 lat temu
Jaka gwiazda to takie same modelki . Do Piroga, Kobieta ubrana ladnie potrzebuje faceta ubranego klasycznie a nie w jakies fredzle
ewa
9 lat temu
Jaka gwiazda to takie same modelki . Do Piroga, Kobieta ubrana ladnie potrzebuje faceta ubranego klasycznie a nie w jakies fredzle
...
Następna strona
Oferty dla Ciebie
bEELvAdQ
bEELvAdR
bEELvAdS
bEELvAdT
bEELvAdU
bEELvAdz