Trwa ładowanie...
Przejdź na

"Ambasada na Kubie dwoi się i troi, ŻEBY ZDOBYĆ CYGARA dla Tuska!"

388
Podziel się:

Kolejne taśmy Sikorskiego w sieci. Minister żali się, że nie może znaleźć drogiego alkoholu dla premiera. Rocznik 1957.

"Ambasada na Kubie dwoi się i troi, ŻEBY ZDOBYĆ CYGARA dla Tuska!"
bETTkIlh

Wygląda na to, że afera podsłuchowa robi się coraz mniej poważna. Tygodnik Wprost publikuje kolejne "taśmy", z których mało co wynika. Oczywiście są ciekawe, więc przełożyły się na znaczny wzrost sprzedaży tygodnika.

W sieci pojawił się kolejny fragment rozmów Radosława Sikorskiego i Jacka Rostowskiego. Tym razem szef MSZ narzeka, że Tusk nie lubi kubańskich cygar, które ten chciał mu sprezentować.

Ja się staram, kubańskie cygara, a dopiero gdzieś za piątym razem gdzieś pobocznie się dowiaduję, że on nie lubi kubańskich cygar - narzeka Sikorski. Woli słabsze. Kubańskie za mocne, ale niech powie do cholery. Placówka się dwoi i troi, najlepsze kubańskie cygara, przesyłka dyplomatyczna.

bETTkIlj

Sikorski żali się też na nagraniu, że nie może zdobyć armaniaku rocznik 1957, którego potrzebuje na prezent dla Donalda Tuska.

Zazdrościmy problemów.

bETTkIlp
bETTkIlq
bETTkIlK
KOMENTARZE
(388)
Gość
7 lat temu
Złodzieje
Gość
7 lat temu
chcecie obalac??a kto na nich glosowal ze siedza tam juz druga kadencje??
gość
7 lat temu
Donaldzie zabierz wulgarny dil i odejdzcie w siną dal, miej chłopie honor!!! ps. zabierzcie równie wulgarnego Niesiolowskiego
bETTkIlL
gość
7 lat temu
15 lat zasuwalem na etacdie i niczego sie nie dorobilem, od roku siedze w domu i prgacuje w internecie, mam duzo wiecej niz jakbym wyemigorwal np do noyrwegii, w internecie kazdy moze zahrabiac jest masa sposobow, ja np dzialam tutaj NUMBERIO.PLnigdy wczesniej nie mialem tyle kasy
Gość
7 lat temu
Najważniejsze kto to nagrał???? XD
Najnowsze komentarze (388)
gość
7 lat temu
a to ze musimy splacac te je...ane kredyty niemcom zaciagniete przez tuska i ze jestesmy w plecy 22 mld euro z tzw unia jewropejska nie wystarczy? to jescze trzeba mu d..e lizac?
gość
7 lat temu
zabić sku-synow
gość
7 lat temu
diabły żydoskie a niech was pieklo POchłonie wy judasze-szatany !
gość
7 lat temu
w*n wy rasowe bydlaki z rządu niech zyje korwin
gość
7 lat temu
to są dopiero złodzieje nieroby darmozjady rasowe
gość
7 lat temu
Już nie wiecie co macie wypisywać, i jakimi bzdurami mącić w głowach Polaków, Pudelku wstydź się
gość
7 lat temu
Same zydowskie mordy.
gość
7 lat temu
zlodzieje grabia bezkarnie a g***i narod na nich glosuje i siedzi cicho zamiast odsunac cwaniaczkow od wladzy
bETTkIlD
wsdw
7 lat temu
redakcja pudelek tak pie..oli glupoty ze zygac mi sie chce ... co znaczy ze afera podsluchowa robi sie coraz mniej powazna.... kryjecie oszustow
gość
7 lat temu
paniska
gość
7 lat temu
Najwięcej do powiedzenia jak to " za granicą " wszystko pięknie, raj na ziemi , maja ci , co d**y za stodołę nie wystawili.
gość
7 lat temu
mafja skurwy.......syny zdychajcie cala ta banda tuska z nim na cele
gość
7 lat temu
aroganci butni dziś sluchalam niesiolowskiego wypowiedzi to cham obraza ludzi mam nadzieje c****e ze z ta twoja partia i tuskiem przestaniecie rzadzic i okradać to państwo pitera robila afere o dorsza za 9 zl kupionych z pieniędzy podatnika gdzie jest teraz kłamczuchy złodzieje oszuści chamy w białych kołnierzykach
gość
7 lat temu
wszystkiego najlepszego chłopaki.dymajcie dalej durny naród a w nagrodę dostaniecie III kadencję.bawcie się dalej,a gawiedz niech sobie popatrzy...
...
Następna strona
Oferty dla Ciebie
bETTkImw
bETTkImx
bETTkImy
bETTkImz
bETTkImA
bETTkImf