Trwa ładowanie...
Przejdź na

Ed Sheeran pochwalił się nowym tatuażem...

96
Podziel się:

"W połowie drogi. Boli".

Ed Sheeran pochwalił się nowym tatuażem...
bEUXdwwR

Ostatnio uwaga brytyjskich mediów zwrócona jest w kierunku Eda Sheerana i jego nowej dziewczyny, Nicole Scherzinger. Celebrytka dopiero co po raz kolejny rozstała się z Lewisem Hamiltonem. Zobacz: Ed Sheeran spotyka się z Nicole Scherzinger?!

Sheeran, który porównywany jest teraz z Hamiltonem, postanowił zerwać ze swoim wizerunkiem poczciwego i słodkiego chłopaka. Najwyraźniej uznał, że potrzebuje też nowego tatuażu.

Dzisiaj pochwalił się na Instagramie wielkim tatuażem lwa, który właśnie jest wykonywany na jego klatce piersiowej. To chyba bardziej "groźny" i poważny symbol niż pluszowy miś na jego bicepsie.

bEUXdwwT

Na razie obraz zajmuje połowę klatki piersiowej, ale po odciśniętym szkicu widać, że będzie jeszcze większy i obejmie też sutki.

W połowie drogi. Boli - podpisał zdjęcie.

bEUXdwwZ
bEUXdwxa
bEUXdwxu
KOMENTARZE
(96)
gość
6 lat temu
ja to olewam, od pol roku zarabiam 15 tysiecy miesiecznie siedzac w domu, sporo osob tak zarabia np tu VENTOURS.PLmoge pracowac kiedy chce dunscy
Gość
6 lat temu
o matko jaki kotek słodziutki!
Gość
6 lat temu
Wytatulowal sobie swój koci odpowiednik :]
bEUXdwxv
Gość
6 lat temu
Spoko lajonek ;-) może się z nim utożsamia
Gość
6 lat temu
Przeciez to Cecil!!! :)
Najnowsze komentarze (96)
Milka
6 lat temu
Lol koti
Gość
6 lat temu
Katastrofa
gość
6 lat temu
ja to olewam, od pol roku zarabiam 15 tysiecy miesiecznie siedzac w domu, sporo osob tak zarabia np tu VENTOURS.PLmoge pracowac kiedy chce dunscy
gość
6 lat temu
jakiś dowód, że on się spotyka z Nicole? Bo moim zdaniem to bujda wyssana z palca pewnego brytyjskiego tabloidu słynącego z wymyślania związków i rozstań, a następnie przekopiowana bez namysłu przez tabloidy z trzeciego świata...
gość
6 lat temu
Ciekawe, jak będzie wyglądał, jak mu rude włoski odrosną ;)
gość
6 lat temu
nie no błagam, to jest ohydne
gość
6 lat temu
średnia jakość tatuażu jak ma tyle kasy to znalazłby lepszego tatuażystę...
gość
6 lat temu
Fajny z niego facet
bEUXdwxn
gość
6 lat temu
kto to jest w ogóle????
gość
6 lat temu
powinien so wytatuować rudego rydza
fdsd
6 lat temu
ale to brzydki rudzielec...
gość
6 lat temu
Sam się pudlu umawiasz z Nicole. Trochę opóźniony zapłon masz, bo już dawno media na zachodzie informują, że ci dwoje się nie spotykają. Czemu media w Polsce muszą być tak opóźnione? Przecież nie dostajemy newsów telegramem. A internet jest dostępny dla każdego.
Gość
6 lat temu
Ku czci biednego lwa zabitego przez sadystę?
gość
6 lat temu
koszmarny
...
Następna strona
Oferty dla Ciebie
bEUXdwyg
bEUXdwyh
bEUXdwyi
bEUXdwyj
bEUXdwyk
bEUXdwxP