Trwa ładowanie...
Przejdź na

Dziewczynka pomyliła w sklepie mężczyznę ze świętym Mikołajem!

96
Podziel się

Wiedział, jak się zachować... Od razu wcielił się w rolę. Zobaczcie!

Dziewczynka pomyliła w sklepie mężczyznę ze świętym Mikołajem!
bCFNVpOZ

Już za kilka dni święta Bożego Narodzenia, na które czekają zwłaszcza dzieci nie mogące doczekać się prezentów od świętego Mikołaja. W sieci popularność zdobywa właśnie wzruszające nagranie, na którym mała dziewczynka zaczepia brodatego mężczyznę myśląc, że jest on świętym Mikołajem.

Rodzice zabrali dziewczynkę na zakupy do jednego z centrów handlowych. W sklepie zakupy robił też starszy mężczyzna z białą brodą, który przypadkiem miał na sobie czerwony sweter, dzięki któremu faktycznie wyglądał jak święty Mikołaj. Dziewczynka podeszła do niego, a on świetnie wcielił się w swoją rolę.

Roger, bo tak miał na imię mężczyzna, powiedział dziewczynce, że wie, że była grzeczna przez cały rok i na pewno znajdzie pod choinką wymarzone prezenty. Szczęśliwe dziecko postanowiło się odwdzięczyć i zapewniło "Mikołaja", że zostawi dla niego ciasteczka.

bCFNVpPb

Zostawię Ci ciasteczka, ale pamiętaj, że musisz podzielić się nimi ze swoimi reniferami. Ja najbardziej lubię Rudolfa - powiedziała.

Wideo kończy się w momencie, gdy dziewczynka przypomina sobie, że ciastka nie będą potrzebne, bo renifery jedzą trawę.

bCFNVpPh
bCFNVpPC
KOMENTARZE
(96)
gość
5 lata temu
Hehe fajnie się zachował :)
lettka
5 lata temu
dzieci są słodkie i szczere do bólu
Gość
5 lata temu
Czy tylko ja znowu chce zostać dzieckiem i wierzyć Szczerze w św mikołaja
bCFNVpPD
Saray
5 lata temu
Zycze wszystkim Wesołych Swiat !!!! ;)
gość
5 lata temu
Słodkie😊!
Najnowsze komentarze (96)
gość
5 lata temu
Mało rozgarnięte dziecko
gość
5 lata temu
süss
gość
5 lata temu
Super. Dobrze, że to fajny facet i sprawił radość dziecku :)
Gość
5 lata temu
Ladnie sie pan zachowal.
gość
5 lata temu
Kto pisze te teksty? Dno.
SS
5 lata temu
przyjemnie się to ogląda, przesympatyczny staruszek ;-))
gość
5 lata temu
Chce byc spowrotem dzieckiem i wierzyć w Mikołaja! Piękne czasy
Gość
5 lata temu
:) :)
bCFNVpPv
gość
5 lata temu
Jeszcze sa na tym swiecie życzliwi ludzie
dzień dobry
5 lata temu
wreszcie coś pozytywnego,z normalnego świata
misia
5 lata temu
Klasa gość... Tylko, czy aby politycznie poprawny i nie uraził wyznawców religii pokoju. Pozdro.
gość
5 lata temu
urocze
gość
5 lata temu
przesympatyczne! Brawa dla przemiłego i sympatycznego staruszka ;)
Kasia
5 lata temu
rozczulająca sytuacja ! dzieci są kochane a ten dziadek świetnie się zachował
...
Następna strona
bCFNVpPX