Trwa ładowanie...
Przejdź na
Witek
Witek
|
aktualizacja

Justin Timberlake ARESZTOWANY w Nowym Jorku!

97
Podziel się:

Justin Timberlake został zatrzymany przez policję. Z ustaleń jednego z tabloidów wynika, że prowadził pod wpływem alkoholu.

Justin Timberlake ARESZTOWANY w Nowym Jorku!
Justin Timberlake został aresztowany (Getty Images)

Justin Timberlake został aresztowany w Nowym Jorku. Amerykańskiego gwiazdora zatrzymano za prowadzenie samochodu w stanie odurzenia. Jak udało się ustalić serwisowi TMZ, artysta był pod wpływem alkoholu.

Przedstawiciel Departamentu Policji w Sag Harbor powiedział nam, że piosenkarz przebywa obecnie w areszcie na ich komisariacie - czytamy na stronie tabloidu.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: Britney Spears tańczy do piosenki Justina Timberlake

Informator serwisu przekazał, że Justin Timberlake w poniedziałek wieczorem spotkał się z przyjaciółmi w hotelu w Sag Harbor w stanie Nowy Jork na kolację, a niedługo po północy wsiadł za kółko. Po drodze został zatrzymany przez mundurowych. Choć osoba z otoczenia artysty przekonuje, że doszło ponoć tylko do wykroczenia drogowego, jak podaje TMZ, "policja twierdzi, że nie aresztuje za wykroczenia drogowe".

Przypominamy, że na czwartek i piątek 43-latek ma zaplanowane koncerty w Chicago.

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
pudelek.pl
KOMENTARZE
(97)
Gajka
4 tyg. temu
On nigdy nie był święty. Akcja z Britney, romans, teraz to, jak zawsze facet może więcej.
Ola Ola
4 tyg. temu
Oł noł Justin.. czar o Tobie już dawno prysł!
Anna
4 tyg. temu
What goes around comes around.
nick
4 tyg. temu
Ma tyle kasy i tyle do stracenia jeszcze w okresie gdzie nie ma najlepszych notowań i wsiada po pijaku za kółko. Chyba nie jest zbyt lotny.
Poeta
4 tyg. temu
Spoko! Zaraz wyjdzie za kaucją!
Najnowsze komentarze (97)
Aga
3 tyg. temu
W życiu bym nie poszła na jego koncert. Nawet nie znam żadnej jego piosenki 😁 powinien tydzień posiedzieć
AGr
4 tyg. temu
To nas to szokuje ale w NYC i innych czesciach USA sporo ludzi pijanych za kierownicą siada i wszyscy o tym wiedza i nawet mowia sobie wieczorami w weekend zeby w niektorych miejscach przy ulicy nie chodzic bo kazdy tam jedzie napruty. Sama pare razy jechalam z takimi ludzmi bo dopiero po fakcie orientowalam sie ze prowadza pijani i robilam wtedy drame w aucie z tego powodu, a wszyscy tlumaczyli mi, że to nic zlego. Dobrze, ze go aresztowali bo moze wiecej osob tam sie zastanowi
Nemo
4 tyg. temu
Trzeba byloby byc chyba pijanym do nieprzytomnosci zeby zostac aresztowanym w USA
Biznesio
4 tyg. temu
Karma wraca Justin what' goes around,goes around....
Kiedyś fanka
4 tyg. temu
Tak szczerze to nigdy w boysbandach to ideałów nie było. Narkomanii, alkoholicy, narcyzy itp. A.J. MacLean rozwiodł się z żoną miesiąc po tym jak jedna z jakiś asystentek siedziała mu na kolanach, po za tym nie podobało mi się, że byłe dziewczyny nazwał sukami... przecież takie wybierał. Chłopaki z boysbandów to największe rozczarowanie...bo robią z siebie ideały...bo chodzi o kasę, a jak już się dorobią to wszystko wychodzi na jaw jacy są. Powinno być jak w Korei południowej... presja społeczna, że idol nastolatek ma być wzorem do naśladowania.
Nicko
4 tyg. temu
Taa w Nowym Jorku 😂 Long Island to NY tylko na papierze
wink wink
4 tyg. temu
Po twarzy i oczach od dawna widać, że lubi się zabawić.
Mimi
4 tyg. temu
Dlatego nigdy mi się nie podobał. Nigdy nie rozumiałam fascynacji nim… teraz wiadomo, obrzydliwy typ: zdrady, jazda po pijaku, namawianie do aborcji, a o czym jeszcze nie wiemy. Brr strach pomyśleć.
sekcja
4 tyg. temu
Moim zdaniem to oznacza, że Timberlake od dawna ma problem z alkoholem, tylko się dobrze kamuflował. Brzydko się starzeje. Już nie wzbudza emocji jak dawniej. Lata świetności ma już za sobą. Jego nowa muzyka też nie jest świeża i nie spotyka się z zadowalającym odbiorem.
Magda7458
4 tyg. temu
Skoro pijany prowadził samochód, to mieli podstawy, żeby go aresztować. Dobrze, że nikogo nie zabił.
Jola
4 tyg. temu
Dziwny koleś. Złe wibracje 👎
Ktojam
4 tyg. temu
Podbudowanie oglądalności….nigdy za nim nie przepadałam…i jakoś on coraz mniej słyszalny
Tula
4 tyg. temu
Cry me a river 🤣🤣🤣
edyta
4 tyg. temu
musial sie napic jak zobaczyl Britney jak tanczy w swoim domu na wideo :))))))))
...
Następna strona