Kilka miesięcy temu Maja Sablewska została twarzą rajstop. Dołączyła tym samym do licznej społeczności polskich celebrytek, w której znajdują się między innymi Maffashion, Justyna Steczkowska, a nawet Beata Tyszkiewicz. Z dumą ogłosiła wtedy swój debiut w branży, pisząc:
To ważna data w świecie rajstop.
ZOBACZ: Maja Sablewska też została twarzą rajstop i to ekologicznych. "To ważna data w ŚWIECIE RAJSTOP"
Był to jednak dopiero początek podboju rynku rajstop przez celebrytkę. Od jakiegoś czasu Maja Sablewska wysyłała sygnały, że pracuje nad tajemniczym "secret projectem", uchylając jedynie rąbka tajemnicy przebłyskami z sesji fotograficznych, w których pozowała topless.
Teraz Maja pochwaliła się, że od dziś będzie sprzedawać rajstopy pod własną marką:
Otóż dziś jest ten dzień, kiedy oficjalnie mogę Wam zakomunikować, że moje nazwisko zamienia się w markę - cieszy się. Marka SABLEWSKA ma jeden cel - ubierać kobiety w pewność siebie i jakość na którą wszyscy zasługujemy. Pierwszy krok to rajstopy, bo to dla mnie najbardziej kobiecy element garderoby.
Sablewska zaprezentowała przy okazji zmysłową sesję fotograficzną promującą jej markę, w której niemal cała naga pozuje jedynie w cielistych i czarnych rajstopach.
Zero retuszu, zero filtrów. Kampania analogowa - czytamy w komunikacie prasowym.
Piękna?
Posłuchaj najnowszego odcinka Pudelek Podcast!