Trwa ładowanie...
Przejdź na
Venus
Venus
|

Oliwia ze "ŚOPW" idzie na wojnę z portalem turystycznym. Jako rekompensatę za fatalne warunki i brak noclegu otrzymała 59 złotych

129
Podziel się:

Oliwia Ciesiółka podzieliła się urlopowym dramatem. Apartament, który wynajęła okazał się być w fatalnym stanie. Influencerka przekazała, że nie otrzymała zwrotu kosztów najmu od pośredniczącego portalu turystycznego, a właściciel lokalu milczy.

Oliwia ze "ŚOPW" idzie na wojnę z portalem turystycznym
Oliwia ze "ŚOPW" idzie na wojnę z portalem turystycznym (Instagram)

Oliwia Ciesiółka zyskała popularność w świecie show-biznesu dzięki uczestnictwu w programie "Ślub od pierwszego wejrzenia". Widzowie podchodzili do jej małżeństwa z Łukaszem Kuchtą dość sceptycznie. Nowożeńcy zadecydowali, że chcą ułożyć sobie życie poza kamerami i po emisji kontrowersyjnego show doczekali się nawet syna. Ostatecznie ich relacja nie przetrwała i zakończyła się rozwodem.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: Krzysztof Gojdź przyleciał do Polski prywatnym samolotem. Na evencie pochwalił się torbą wartą fortunę

Oliwia ze "Ślubu od pierwszego wejrzenia" opowiedziała o wakacyjnym dramacie

Dzięki udziałowi w popularnym programie Oliwia zaskarbiła sobie sympatię internautów i rozwinęła karierę influencerki. Dziś gdańszczankę, która chętnie pokazuje w sieci efekty swojej imponującej metamorfozy, obserwuje na Instagramie ponad 207 tysięcy osób. Ostatnio Ciesiółka podzieliła się z followersami zaskakującą historią, która przytrafiła jej się podczas urlopu. Gwiazda "ŚOPW" wynajęła apartament za pośrednictwem popularnego portalu turystycznego i mocno się rozczarowała. To, co zastała na miejscu, miało bowiem niewiele wspólnego z ofertą zaprezentowaną w Internecie. Mieszkanie było zaniedbane i nie spełniało standardów, na co skarżyli się również inni wynajmujący.

Jak zakończyła się historia z wynajmem? O godzinie 22:00 dzwoniłam po hotelach, żeby wynająć coś innego. A co zrobił portal, do którego zgłosiłam reklamację? Wysłali mi 59 zł do wykorzystania na kolejny wynajem. Czyli nie zrobili nic w sumie - przekazała.

Problem polega na tym, że ja nie jestem pierwszą oszukaną osobą, bo okazało się, że takich ludzi jest więcej (...). Postaramy się o to, żeby to ogłoszenie zniknęło z portalu, i żeby ten właściciel został pociągnięty do odpowiedzialności - podkreśliła influencerka.

Następnie Ciesiółka opublikowała zrzuty ekranu z negatywnymi opiniami kolejnych wynajmujących.

Nie jestem jedyną osobą, która to zgłasza - w samym kwietniu pojawiły się przynajmniej trzy podobne opinie: fatalne warunki, brak kluczy do mieszkania, brak reakcji właściciela, a mimo to ogłoszenie dalej funkcjonuje na tej stronie. Zdecydowałam się podzielić tą sytuacją, aby przestrzec inne osoby przed podobnym doświadczeniem - i wierzę, że firma o takiej skali powinna reagować zdecydowanie, a nie uchylać się od odpowiedzialności, powołując się na decyzję gospodarza - czytamy na InstaStories Oliwii.

Oliwia Ciesiółka idzie na wojnę z popularnym portalem turystycznym

Influencerka pokazała również odpowiedź, którą otrzymała od przedstawiciela wspomnianego portalu turystycznego. Oliwia dowiedziała się, że jej skarga została przekazana do obiektu, ale właściciel nie ustosunkował się do niej, pomimo wielokrotnych próśb. Zaznaczono również, że pracownik serwisu, jako pośrednik, nie ma mocy prawnej, aby dokonać zwrotu pełnego kosztu najmu, w przypadku, gdy gospodarz nie zgadza się na jego wypłacenie. Następnie polecono Ciesiółce, aby... sama złożyła reklamację bezpośrednio u właściciela.

Pragnę przypomnieć, że umowę rezerwacyjną zawierałam za pośrednictwem waszej platformy, a nie bezpośrednio z właścicielem obiektu. To wy pobraliście pieniądze, to wasze logo gwarantowało jakość i bezpieczeństwo - zaznaczyła influencerka.

Booking.com - niezgoda gospodarza nie zwalnia was z obowiązku reakcji. Czy naprawdę odpowiedzialność za takie sytuacje mają ponosić klienci, a nie Booking.com - jako pośrednik, który publikuje i promuje ogłoszenia? Zwłaszcza, gdy pojawiły się już liczne zgłoszenia od oszukanych osób, a mimo to wprowadzające w błąd i niezgodne z rzeczywistością oferty nadal widnieją na stronie? - napisała Oliwia Ciesiółka.

Źródło:
pudelek.pl
KOMENTARZE
(129)
Zaloguj się i zostań Championem Pudelka VIP
Pamiętaj, że po zalogowaniu nadal możesz
komentować ANONIMOWO 😎
Szansa na wyróżniony komentarz
Odznaka Championa
Kolorowy avatar
🔝⭐
TOP WYRÓŻNIONE (tylko zalogowani)
mama
5 miesięcy temu
Skoro wy nazywacie ją "gwiazdą" to właściciel nazwał swoją kwaterę do wynajęcia "apartementem". Jaka gwiazda taki apartament.
undefined
5 miesięcy temu
Skoro już wcześniej były negatywne opinie o tym miejscu to po co je wynajmowała?
Marek Ż.
5 miesięcy temu
Czyta taka ambasada niepochlebne opinie o apartamencie a jednak tam jedzie. Dlaczego ? A dlatego żeby mieć materiał do swoich wypocin.
a tak spytam
5 miesięcy temu
I nawet nie raczyła podać, jaki to kraj i miasto. Do bystrzaków to stworzenie nie należy. Ona w ogóle wie, gdzie była, czy nie bardzo?
Antygamoń
5 miesięcy temu
Informacja z ostatniej chwili: po tym poście nieznanej nikomu kobiety Bukink ogłosił UPADŁOŚĆ. Ciekawe czy ten bankrut zwróci kasę-zaliczkę na mój wyjazd.
POZOSTAŁE WYRÓŻNIONE
Ciekawy
5 miesięcy temu
Czasami zastanawiam się, ilu influencerów przypada na jednego mieszkańca ?
Leonidas
5 miesięcy temu
Na boga chińskiego, oszczędźcie nam przed świętami ównianych newsów od nołnejmów !
Monia
5 miesięcy temu
Ludzie co z Wami. Bardzo dobrze, że dziewczyna o tym pisze. Każdy z Was mógł znaleść się w Jej sytuacji. Może dzięki Jej postowi sami unikniecie podobnej sytuacji. Ja również wielokrotnie rezerwowałam noclegi przez bookingu i w Berlinie dostałam mieszkanie z zepsutym piecem i klimatyzacją pomimo świetnych opinii które zawsze sprawdzam. Kontakt z właścicielem też był bardzo utrudniony. Nie powinno być tak, że booking który zarabia na pośrednictwie nie ponosi żadnej odpowiedzialności za usługę którą dostarcza.
Zainteresowan...
5 miesięcy temu
Kto to jest ?
Ehhh
5 miesięcy temu
A opinie na Bookingu pani przeczytała? Bo tam są oferty różnorakie, a skoro sama pisze, że nie tylko ona narzeka, to chyba widziała w co się pakuje..a może zarezerwowała po taniości i teraz płacze?
NAJNOWSZE KOMENTARZE (129)
Anna
5 miesięcy temu
Miałam taką samą sytuację z booking we Wrocławiu i równie dostałam zwrot ich prowizji około 40zl gdzie za nocleg zapłaciłam ponad 500zl! Finalnie zostałam bez noclegu ze złożoną reklamacją u właściciela obiektu i noclegiem w swoim własnym aucie :) Już teraz nie korzystam z bookingu tylko alternatyw lub bezpośrednio dzwonię do obiektów.
iga
5 miesięcy temu
Boking to dziadostwo i jeszcze pobieraja olbrzymie prowizje. Wczoraj przylecialam z majorki, rozmawialam tam z recepcjonistka z ich hotelu. Boking za kazda rezerwacje pobiera 23%. Pracowalam na recepcji w hotelu w Irlandii. Tam kasowali 15% od kazdej rezerwacji. Jak widzicie cos fajnego na buking, zamiast tam rezerwowac, dzwoncie do obiektu bezposrednio i zapytajcie o cene 10% nizsza. Jesli customer service nie jest beznadziejny i zna sie na rzeczy, z miejsca dostaniecie ta cene bo i wy, i obiekt dobrze na tym wyjdzie. Kazdy szanujacy sie hotel jest przeciwny bukingowi, no ale co maja zrobic? Wszyscy tam wchodza, jak chca gdzies pojechac/poleciec. Tyle, ze tak naprawde, to oni maja w zadach, jak cos sie stanie. Pare lat przepracowalam na recepcjach i z paroma osobami branzy o tym rozmawialam, wiec ten sam sh.....it w innych krajach tez. Panience na sluchawkach kolo tylka lata, ze wy jestescie bez noclegu na drugim koncu swiata i mysli o tym, zebyscie jak najszybciej sie rozlaczyli i dali jej spokoj.
Rekonwalescen...
5 miesięcy temu
To ile był regularny koszt za ten "apartment..." Skoro dali 59 pln to ile kosztował ? Ale było tanio to się wiara rzuca... A sprawa tylko po to by zaistnieć na szkiełku... Lipa total szade....
Pela
5 miesięcy temu
Co to za bobry nad oczami????
POP
5 miesięcy temu
Ojeju, jaka gwiazda taki apartament :(
Nie pomagają
5 miesięcy temu
Miałam dokładnie taka sama sytuacje z bookingiem. Jak okazało się, ze apartament w niczym nie przypomina tego który wynajęłam to umyli ręce.
Ela
5 miesięcy temu
Bookinx od lat nie dodaje negatywnych komentarzy, o zdjeciach realnych obiektu tym bardziej mozna zapomniec.
B22
5 miesięcy temu
Booking.com jest ok dopóki nic się nie dzieje. My szarpiemy się od zeszłego roku - oficjalnie złożone reklamacje ze zdjęciami za pomocą formularza, wysłana reklamacja do siedziby firmy ze skargą na brak reakcji - cisza. A cwaniak Francuz dalej działa na rynku. Booking nawet nie odpowiedział - spadajcie.
niepojęte
5 miesięcy temu
Ciekawi mnie, kiedy skończy się to żenujące biadolenie i bezczelne wyłudzanie kasy przez influenserów. Przecież to jest skrajnie żenujące - a obecnie jest "normą".
ateistka
5 miesięcy temu
Booking może nie ma mocy prawnych ale może nie zamieszczać takiego ogłoszenia na swojej stronie i wtedy ludzie nie będą się nabierać - proste?
iza
5 miesięcy temu
masz nauczke zeby isc do hotelu
Mr. Perfect
5 miesięcy temu
Aż wszedłem sobie na jej profil i powiem wam że z przyjemnością spuściłem z kija.
Abc
5 miesięcy temu
Co za bzdury
Chargeback
5 miesięcy temu
Chargeback z karty (u mnie to trwało pol roku bo Booking jest na tzw. "białej liście" a dodatkowo ECC (rzecznik konsumentów) Sprawa wygrana, pieniadze zwrócone.
...
Następna strona