Ricky Martin został ojcem! Bliźniaków!

323
Podziel się

Urodziła ich... wynajęta kobieta!

Ricky Martin został ojcem! Bliźniaków!

We wtorek rano Ricky Martin został ojcem bliźniąt! Piosenkarz nie ma jednak żadnej żony, narzeczonej czy kochanki. Dwóch synów urodziła mu wynajęta kobieta!

Od dawna krążyły plotki o tym, że Ricky jest gejem. I rzeczywiście - to bardzo "gejowski" krok.

Kobieta, która wydała na świat jego dwóch synów zgodziła się na zapłodnienie in vitro. Piosenkarz długo szukał odpowiedniej matki zastępczej dla swoich dzieci. Musiała spełniać odpowiednie warunki fizyczne i psychiczne. Dokładnie sprawdził jej drzewo genealogiczne i spędził z nią dużo czasu, zanim zdecydował się ją zapłodnić.

Ricky jest bardzo szczęśliwym ojcem – ogłosił rzecznik prasowy piosenkarza. Rozpoczął nowy rozdział w swoim życiu i ma zamiar w pełni poświęcić się wychowywaniu synów. Dlatego rezygnuje chwilowo z kariery i życia publicznego.

KOMENTARZE
(323)
gość
12 lat temu
No dobra tylko teraz co z tymi dziecmi..nie beda mialy matki tylko 2 tatusiow bo jak wiemy tel latino-gey ma stalego partenera.Pytam sie teraz tylko w jakim kraju to bedzie bo w wielu zwiazek homosexsualny wychowujacy dzieci jest zabroniony.
gość
12 lat temu
On jest cudny, jego piosenki są cudne i jego dzieci też napewno są cudne, a że gej trudno.
gość
12 lat temu
jego dzieci - ma prawo wychowywac!
ony
12 lat temu
oo ciekawe
gość
12 lat temu
a ja bym mu sie za darmo oddala i chiclalabym mu rodzic dzieci. on jest cuudowny!!!!!!!!!!!!!
Najnowsze komentarze (323)
Thilo
7 lat temu
Publikacja skupiła moją uwagę. To rzeczywiście trapiące stwierdzenie. Z chęcią rozwinąłbym to zagadnienie dalej. Wszystkich zaciekawionych sferą biznesową zapraszam na portal www.konferencjepomorskie.com
apartnet555
7 lat temu
Tekst wzbudził moje zainteresowanie. To niesłychanie nurtujące stwierdzenie. Z chęcią posunąłbym tą myśl dalej. Wszystkich zaciekawionych tematyką konferencyjną zapraszam na stronę
sakara magic
8 lat temu
baba Mu urodziła dzieci bo chciał je mieć , a że nie znalazł odpowiedniej kobiety to wcale nie świadczy że jest gejem--posunięcie może i gejowskie---ale w pewnym okresie czasu stare panny też chcą mieć dzieci --bo dochodzą do wniosku że facet nie jest im do niczego potrzebny---:))) a dzieciaczek tak!!!
gość
11 lat temu
Pewnie obawiał się sądów rodzinnych , które tak z lubością zabierają ojcom dzieci na każde skinienie ukochanych matek.
gość
11 lat temu
no cóż w facecie obudził się intynkt tacieżyński....XD
gość
12 lat temu
jeśli samotna matka wychowuje dzieci jest to ok , jesli ojciec to już nie bardzo
gość
12 lat temu
no, to ma juz z glowy, na co mu wiecej dzieci(?)
gość
12 lat temu
taki towar i gej...;/
gość
12 lat temu
taki przystojniak...mój ulubiony piosenkarz a tu prosze,gej;(
gość
12 lat temu
SZOK
Gość Vip tutt...
12 lat temu
Tak więc. Jego sprawa. Tylko dzieci będą miec namieszane w głowie od dwóch tatusiów. xDD
gość
12 lat temu
szkoda ze nie pokazali zdjec tych bliznaków:) moze sa podobne do mamy a nie do niego teraz juz nie jest taki przystojny jak kiedys;/ na stare lat zachciało mu sie dzieci
gość
12 lat temu
myslałam ze jest odpowiedzialnym meszczyzna;/ ciekawe ile zapłacił tej kobiecie;/
chiczkok
12 lat temu
hm. chyba nie jestem za tym zeby geje wychowywaly dzieci :>
...
Następna strona