Trener-sadysta został ZATRZYMANY przez policję!

414
Podziel się

Jego ofiara chce, by inne kobiety, nad którymi znęcają się partnerzy, miały odwagę mówić o swoim dramacie.

Trener-sadysta został ZATRZYMANY przez policję!

W niedzielę pisaliśmy już o Wam o dramacie Katarzyny Dziedzic, młodej kobiety, którą brutalnie zaatakował jej własny partner. Porywczy Miłosz P., na co dzień "motywujący" innych jako trener personalny, własną dziewczynę postanowił traktować jak worek treningowy.

Udało nam się skontaktować z pobitą Katarzyną, która w akcie ogromnej odwagi zdecydowała się podzielić w sieci swoim dramatem. W rozmowie z Pudelkiem kobieta przyznała, że jej partner już wcześniej przejawiał tendencje do sadyzmu i agresji, ale wcześniej przybierały one formę psychicznego nękania, a nie fizycznej przemocy. Ostatnia awantura między Dziedzic a Miłoszem P. zakończyła się jednak atakiem trenera, który brutalnie pobił ją po twarzy i całym ciele.

Wszystko mnie jeszcze boli. Pomagają mi wiadomości od kobiet, które mnie wspierają - wyznała w rozmowie z Pudelkiem Dziedzic. Mam nadzieję, że dzięki temu, że ja mówię o tym głośno, dziewczyny, które są w takiej samej albo podobnej sytuacji też zareagują.

Kobieta potwierdziła nam też informację o tym, że jej partner, którego poszukiwała za atak policja, jeszcze w niedzielę trafił za kratki.

Według moich informacji Miłosz został wczoraj zatrzymany.

Informacji tej, z uwagi na ochronę danych osobowych, nie potwierdzili nam jednak przedstawiciel gdyńskiej komendy policji, której funkcjonariusze aresztowali sadystycznego trenera.

KOMENTARZE
(414)
gość
2 lata temu
Niech teraz go biją w więzieniu
Gość
2 lata temu
Przypomina Elizkę z warsaw shore
Gość
2 lata temu
biedna dziewczyna, trzymam za nią kciuki. Stop przemocy domiwej, od takich drani trzeba uciekać jak najszybciej.
Gość
2 lata temu
Wole naturalnych facetow. Ci napakowani zazwyczaj maja pusto w glowach.
Gość
2 lata temu
Sterydy mu w mózg uderzyły
Najnowsze komentarze (414)
Gość
2 lata temu
Wy naprawdę jej wierzycie bo ja nie byłam kiedyś bita przez faceta nie wieże jej w ani jedno słowo myśle ze ona robi to dla tego żeby go zniszczyć bo ja zostawił bo to on był gwiazda. Teraz ona stara się zostać sławna pogrążając jego
ANKA
2 lata temu
dziwię się że wiedząc że żona rozwiodła się z nim za przemoc domową i bicie nowa dziewczyna myśli że jej nie uderzy uderzy ze zdwojona siłą tylko troczę póżniej i następne też będzie bił
gość
2 lata temu
Biedna dziewczyna a on powinien za to ponieść karę! Dziewczyny, nie pozwalajcie mężczyznom na jakiekolwiek znęcanie!!!
gość
2 lata temu
Jakoś jej nie wierzę, zbyt dobrze znam kobiety. Sama nią jestem...
gość
2 lata temu
Teraz lans na całego!!!dno i żenada....
gość
2 lata temu
A po co ta pani z takim bydlakiem się związała, który kiedyś bił swoją żonę oraz wszystkie partnerki. Jej własny brat ją ostrzegał przed tym człowiekiem. Ja wiem, jak się takie sprawy załatwia i nie pozwoliłam się dać skrzywdzić. Od tego jest prokuratura, policja oraz sąd. Tylko trzeba myśleć i działać.
gość
2 lata temu
a dzewuchy głupie siedzą z takimi bydlakami ja tego nierozumiem.pieniądze dziewczyny to nie wszystko,lepiej mieć mniej a być szczęśliwym aniżeli jachtami pływać.Sukinsyn w d**e niech sobie wsadzi auta kasę itd.... jest nikim poprostu WIELKIE JEDNO G****O ZERO.
qq
2 lata temu
jeszcze wiecej d**y wystawiac
gość
2 lata temu
straszne. a jak taki o****h moze sie komus podobac to juz osobna historia. w ogole ta moda na trenerow i napakowane ciala jest makabryczna. jak mozna zyc dla miesni. porazka.
Gość12345678
2 lata temu
Pewnie teraz wystąpi w dzień dobry TVN jako expert od zakrwawionej facjaty i jak doprowadzić faceta do furii.
Gość123456789
2 lata temu
Myśle że musiała go dobrze wk******ic i chłop juz nie dał rady z pustą blacharą.... Modeleczke nawet z rozbitym face udaje jaka ona biedna teraz.
gość
2 lata temu
Dlaczego tak późno zareagowałaś. Raz mogło mu się udać, drugi raz już nie powinien mieć okazji...Kobietki nie czekajcie by takie b***e wyżywało się na Was, Kopa i siooo!
gość
2 lata temu
oczy to widać że ma, ale móżdżek wyparował ! niech długo boli, bo tak nie raz trzeba...
Łobuz
2 lata temu
Łobuz kocha najmocniej hahahahahaha
...
Następna strona