Trwa ładowanie...
Przejdź na

Daniel M. nerwowo o swoim zatrudnieniu: "Lepiej to przemilczmy"

83
Podziel się

Celebryta niechętnie odpowiadał też na pytania o córkę. "To jest raczej mój Instagram i chcę go prowadzić o sobie".

Daniel M. nerwowo o swoim zatrudnieniu: "Lepiej to przemilczmy"
bCyRJkSt

Mimo że od głośnej afery z awanturą domową, która miała się wydarzyć na schodach domu Daniela M. upłynęło już sporo czasu, 29-latkowi ciągle udaje się podtrzymać zainteresowanie mediów i internautów, głównie za sprawą pogrążających go zachowań i wypowiedzi w mediach społecznościowych. Daniel ewidentnie też zasmakował w życiu "influencera" i zaczął pokazywać na Instagramie swój "luksusowy" styl życia.

Sytuacja zawodowa syna gwiazdora disco polo jest dosyć enigmatyczna. Jeszcze niedawno Daniel przechwalał się, że żadnej pracy w życiu nie dostał dzięki wpływom ojca.

bCyRJkSv

Prowadzę pub, jestem z wykształcenia oficerem nawigatorem żeglugi wielkiej, prowadzę prywatne biznesy, więc nie wiem, mam iść do pracy...? - zastanawiał się.

Celebryta szybko też zdementował plotki o tym, że rodzice sprzedają prowadzony przez niego lokal w Białymstoku, zapewniając, że dojdzie jedynie do jego przeniesienia do stolicy. Zapytany jednak na Instagramie o pracę migał się odpowiedzi.

Pytacie, czy ja gdzieś pracuję. Można pracować na wiele sposobów. To nie jest ważne, gdzie ja pracuję. Kto chce mi zadać takie pytanie... lepiej to przemilczmy - powiedział.

bCyRJkSB

"Fani" byli również ciekawi, jak wygląda sytuacja rodzinna Daniela. Celebrycie i jego żonie, z którą do niedawna miał konflikt i wyzywał ją od nimfomanek, za co później "częściowo" przeprosił, niedawno urodziła się córka.

Prosicie o zdjęcie dziecka albo z Eweliną, ale to jest raczej mój Instagram i chcę go prowadzić o sobie, a nie o Ewelinie i dziecku. Zostawiamy na razie decyzję, czy Laura będzie się pojawiać na Instagramie, czy nie.

Obserwujecie Daniela M. na Instagramie?

bCyRJkSC
bCyRJkSD
bCyRJkSW
KOMENTARZE
(83)
Gość
rok temu
On ma fanow???
Gość
rok temu
Nie piszcie o nim
Gość
rok temu
Ten gość powinien siedzieć za znęcanie się nad rodziną
bCyRJkSX
Gość
rok temu
Błagam, nie piszcie już o nim
Gość
rok temu
szkoda dziewczyny i dziecka
Najnowsze komentarze (83)
Gość
rok temu
Sędzia, lekarz - kasę za darmo? Raczej za lata nauki i długie godziny pracy oraz olbrzymi stres i odpowiedzialność. O politykach się nie wypowiadam.
gość
rok temu
Laura? Dziecko nie nazywa się już Noemi?
Gość
rok temu
Stary bachor
Gość
rok temu
Marny twoj los jak Zenek odejdzie
gość
rok temu
bananowy chłopiec
gość
rok temu
Danka to twoja kleska wychowawcza.
Gość
rok temu
Shrek
gość
rok temu
Ewelinie i dziecku które ona znalazła w kapuście.Ale koleś brak kontaktu z rzeczywistością w tym wieku,wstyd.
bCyRJkSP
Gość
rok temu
[cytat komentarz="" autor="Gość"][cytat komentarz="" autor="Gość"][cytat komentarz="" autor="gość"][cytat komentarz="" autor="Gość"]Komuś też się nie chce tak jak mi? 🤕[/cytat]Mi się chce ale nie mam z kim.[/cytat]To sie zgrajcie[/cytat]Dyplomu nie pokazał[/cytat]Sorki miało być wyżej 👆🏼
Gość
rok temu
[cytat komentarz="" autor="Gość"][cytat komentarz="" autor="gość"][cytat komentarz="" autor="Gość"]Komuś też się nie chce tak jak mi? 🤕[/cytat]Mi się chce ale nie mam z kim.[/cytat]To sie zgrajcie[/cytat]Dyplomu nie pokazał
Gość
rok temu
Po prostu dostal od rodziny bana na publikacje zdjec zony i dziecka i bardzo dobrze! Niech sie leczy.
Buahaha
rok temu
Pustostan
asdfghj
rok temu
dno dna na dnie
Gość
rok temu
[cytat komentarz="" autor="gość"][cytat komentarz="" autor="Gość"]Komuś też się nie chce tak jak mi? 🤕[/cytat]Mi się chce ale nie mam z kim.[/cytat]To sie zgrajcie
...
Następna strona
bCyRJkTr