Zakochani Dua Lipa i Anwar Hadid przytulają się i całują na festiwalu w Londynie (FOTO) - Pudelek

Zakochani Dua Lipa i Anwar Hadid przytulają się i całują na festiwalu w Londynie (FOTO)

69 reakcji
0
0
66
Podziel się

Myślicie, że w końcu potwierdzą oficjalnie, że są w związku?

Dua Lipa, którą brytyjski Elle nazwał jakiś czas temu "nową królową popu", jest gwiazdą, o której życiu prywatnym wiadomo stosunkowo niewiele. Paparazzi co jakiś czas udaje się jednak przyłapać ją z jakimś mężczyzną, co wyraźnie wyprowadza ją z równowagi.

Jeszcze rok temu piosenkarka spotykała się z brytyjskim modelem i kucharzem, Isaakiem Carewem. Na początku czerwca w mediach pojawiła się informacja, że para zerwała. Ponoć przyczyną nieporozumień była duża różnica wieku i rozbieżność priorytetów. Szybko jednak pojawiły się plotki, że wokalistka mogła mieć już na oku kogoś innego, a mianowicie brata Belli i Gigi Hadid, Anwara, który wcześniej związany był z aktorką Nicolą Peltz, z którą rozstał się latem zeszłego roku. Spotykał się też z Kendall Jenner.

Na jego urodzinach w Malibu widać było, że między nim a starszą od modela o trzy lata Lipą iskrzy. Od tego czasu często widywani byli razem. Co prawda żadne z nich nie potwierdziło oficjalnie związku, ale najnowsze zdjęcia raczej nie pozostawiają złudzeń.

Para wybrała się razem na festiwal British Summer Time w Londynie. W trakcie koncertu stali przytuleni, a nawet uchwycono moment, gdy się pocałowali.

Pasują do siebie?

66
0
0
0
0
3
0
Polub pudelek.pl na Facebooku:
KOMENTARZE
(66)
Gość
3 miesiące temu
Niech im sie szczesci... btw jak na rodzine hadid to uroda takiego ukrainskiego rolnika
gość
3 miesiące temu
tragiczna fryzura
gość
3 miesiące temu
straszny on jest... zawód - model po znajomości
Najnowsze komentarze (66)
Gość
3 miesiące temu
A komu muszą się tłumaczyć? I z czego?
vanhorne
3 miesiące temu
jaka krolowa pop-u, ona nie umie spiewac, ma glos sprzataczki, a para sa dobra, albanka i arabos
GOŚĆ
3 miesiące temu
Jak się jej podoba to kto jej zabroni. Wygląd nie najważniejszy. A zresztą o gustach się nie dyskutuje..
gość
3 miesiące temu
Dua to taki Iran
gość
3 miesiące temu
fuuujj to ona ma innego faceta teraz ?? masakra dziw.....
gość
3 miesiące temu
Piekna ona jest :)
Gość
3 miesiące temu
No widac ze to tylko dla fejmu
Gość
3 miesiące temu
Po twarzy brata widać jak wiele operacji musiały przejść siostry. Dramat.
gościa
3 miesiące temu
Ten brat to przecież istna „Bella before plastic surgery”, tylko ze ściętymi włosami!
Luxa
3 miesiące temu
Czy tylko ja pośpiesznie przeczytałam... Du*a Lipa?
gość
3 miesiące temu
A ten Issac taki fajny :)
Gość
3 miesiące temu
On model? Nie ma żadnych preferencji bycia modelem. Zwyczajna uroda nic wiecej.
gość
3 miesiące temu
Nie znam ludzi.
Wojtas
3 miesiące temu
Ona wygląda jak transsekusalista. Czy tylko mi się tak wydaje.
...
Następna strona