Trwa ładowanie...
Przejdź na

Ochroniarze pobili jego fana!

670
Podziel się

Na koncercie Ich Troje polała się krew.

Ochroniarze pobili jego fana!
bCxjaQaJ

Jak pisze Twoje Imperium, na jednym z koncertów Ich Troje w USA polała się krew. Jeden z fanów wszedł na scenę, na zaproszenie Michała Wiśniewskiego. Kiedy jednak zaczął się szarpać z ochroniarzem, został wyprowadzony z sali. Po chwili wrócił, zalany krwią, krzycząc do Michała:

Zobacz, co twoi ochroniarze mi zrobili!

bCxjaQaL

Wiśniewski dopilnował, żeby... nikt nie zrobił zdjęć pobitego człowieka. I bawił się w najlepsze.

bCxjaQbm
KOMENTARZE
(670)
gość
13 lat temu
co za frajer... brak słow
gość
13 lat temu
on jest żałosny.......
gość
13 lat temu
Facet chce zwrócic na siebie uwagę i farbuje sobie i swojej lali włosy,robi dym wokół siebie,żeby tylko pisać o nim- no i wszyscy piszą.to już nudne,kicha i można puscić pawia.
bCxjaQbn
gość
13 lat temu
oni nawet nie umieja spiewac wiesniaki wstyd dla polski
gość
13 lat temu
Jeśli ten pobity ma trochę rozumu, to kasa z odszkodowania wystarczy mu na dostatnie życie
Najnowsze komentarze (670)
gość
7 lat temu
koleżanka wrzuciła na fejsa tą stronkę is.gd/iphone5_c myślałam, że to jakaś ściema, ale strona wygląda normalnie i wygrałam ajfona :::))) mogłam sobie nawet kolor wybrać xD
fanka14
13 lat temu
szkoda gosca ale musial miec nie pokoleji ......jak on moze byc z ta iditka jego
gość
13 lat temu
gość
13 lat temu
michal jest ok. dajcie spokoj
Kiniolaaa
13 lat temu
Każdy ma prawo do oglądania swoich fanów i bawienia się z nimi! Nie rozumiem jacy okropni i wredni muszą być Ci ochronirze którzy pobili jednego z fanów Wiśniewskiego .Te ochroniarze te ochytne typki! I powiem wam że bardzo współczuje temu kolesiowi i życzę mu szczęscia i radości na następnym koncercie!
gość
13 lat temu
MASZ RACJE
gość
13 lat temu
lepiej bś się zajoł dziećmi bo jusz każdemu chce sis żygać na ciebie WSZYSTKO NA POKAZ
gość
13 lat temu
co za i****a!! To z**b
bCxjaQbf
m.
13 lat temu
straszne! :]
Forest Glemp
13 lat temu
Facet jest już prawie na samym dnie!!!!!
gość
13 lat temu
jesteś dupkiem ;0
gość
13 lat temu
KiDaGaGaSz
13 lat temu
I jeszcze ten czrwony... bllleee... Aż mi się nie dobrze robi... :P
KiDaGaGaSz
13 lat temu
No przeciesz to oczywiste... Jak on jest prostakiem.
...
Następna strona
bCxjaQbH