Trwa ładowanie...
Przejdź na

"Blondynka" pokazała chłopaka!

1047
Podziel się:

Z wydepilowanymi brwiami...

"Blondynka" pokazała chłopaka!

Julia Pietrucha szybko odnalazła się w polskim show-biznesie. Dzięki serialowi Blondynka osiągnęła to, na co wiele młodych aktorek pracuje bardzo długo. Nadal nie wiadomo jednak wiele o jej życiu prywatnym. Do tej pory Pietrucha utrzymywała, że jest singielką.

We wtorek na premierze filmu Hel aktorka pojawiła się w towarzystwie tajemniczego bruneta. Jej towarzysz prezentował styl "niegrzecznego chłopca". Niegrzecznego o tyle, o ile niegrzeczny może być gość z wydepilowanymi brwiami... Miejmy nadzieję, że to jeszcze nie jej miłość życia.

A może Wam się podoba? Jak sądzicie, pasują do siebie?

KOMENTARZE
(1047)
gość
12 lat temu
czy on ma wyskubane brwi??
gość
12 lat temu
fuuu... on ma depilowane brwi
gośćDawid
12 lat temu
brwi wyregulowane, cygar w łapie - niezły jebakaa (pierwszy?!)
gość
12 lat temu
b****s z niego ale brewki po depilu hahaha
gość
12 lat temu
...LOL...przeciez to gej!!!
Najnowsze komentarze (1047)
gość
11 lat temu
jakiś stary dziad
gość
11 lat temu
ma czerwoną mordę jak alkoholik
gość
12 lat temu
ona tez ma depilowane brwi fujjj
gość
12 lat temu
ble
gość
12 lat temu
o fuuu no nie sądzę, przecież to jakiś 30 letnia makabra
gość
12 lat temu
przecież ona chodzi z Pacingtonem, no ej!
gość
12 lat temu
papieros i kieliszek :P jak jakiś m***l.
gość
12 lat temu
przystojny... fajne ciacho
gość
12 lat temu
pasuje to do niej ten ziomek z tyłu... New Era Caps 4 life
gość
12 lat temu
katastrofa! to nie facet tylko ciota!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!
12 lat temu
ooo jaaaaaaaa nie pasują do siebie ! GOŚĆ ma ma wyskubane brwi
j
12 lat temu
niezły
gość
12 lat temu
fuj... laluś
gość
12 lat temu
ale brzydki ...
...
Następna strona
Oferty dla Ciebie