Trwa ładowanie...
Przejdź na

Nergal "drażni się z Bogiem czarcią okładką"!

868
Podziel się

Adam Darski nie zaprzestał prac nad najnowszą płytą Behemotha.

Nergal "drażni się z Bogiem czarcią okładką"!
bCXNyVYl

Obawiamy się, że okładka najnowszej płyty zespołu Behemoth przysporzy Nergalowi tylko więcej kłopotów. Na pewno nie przypadnie do gustu Ryszardowi Nowakowi i jego specjalistom od tropienia sekty, czyli ciągania po sądach Dody i Adama Darskiego.

Pomimo pobytu w szpitalu Nergal zwrócił się do swoich fanów i opowiedział o ambitnym projekcie Behemotha. Cieszymy się, że muzyk myśli o przyszłości i działalności zespołu pomimo ciężkiej choroby.

Będziecie pod wrażeniem. Obiecuję. „Evangelia Heretika” to wizualne szaleństwo! – czytamy na oficjalnej stronie zespołu. Doskonałe uzupełnienie naszego ostatniego krążka plus coś więcej... to kwintesencja tego zespołu, nasze opus magnum, z którego jesteśmy potwornie dumni. Do premiery raptem dwa miesiące... czekajcie cierpliwie. Naprawdę warto!

bCXNyVYn

Już pojawiły się komentarz w Fakcie, że Nergal "drażni się z Bogiem czarcią okładką". Zgadzacie się? Powinien odłożyć na bok swoją artystyczną działalność podczas leczenia?

bCXNyVYO
KOMENTARZE
(868)
gość
10 lat temu
Ja tam nie widzę w tej okładce żadnej obrazy dla wiary chrześcijańskiej. Raczej zabawę stylem zaczerpniętym z niej. A co do ignorowania wiary (?), to sorki, ale ma do tego prawo.
gość
10 lat temu
on o Bogu, Szatanie i religii wie więcej niż nie jeden ksiądz, gdyby ktokolwiek z tych debili piszących te powalone komentarze przeczytał przynajmniej jego biografię na wikipedii to by się zamknął!
gość
10 lat temu
Prawo... a reszta gdzie ma swoje prawa? w lesie? moze se wierzyc nawet w osla malo mnie to obchodzi w sumie interesuje. Ale klase czlowieka mozna poznac po tym ze to co ma w sobie trzyma wewnatrz ;) a nie afiszuje sie.
bCXNyVYP
gość
10 lat temu
z Bogiem nie wygra bo jest tylko człowiekiem, dlatego umiera ...
gość
10 lat temu
od kiedy satanizm jest artystyczny?
Najnowsze komentarze (868)
GGG2
10 lat temu
a czy on wogole jest chory?
GGG2
10 lat temu
a czy on wogole jest chory?
gość
10 lat temu
taki bohater, niech teraz pokaże na co go stać w chorobie!!
gość
10 lat temu
Mógłby w końcu zmądrzeć. Lepiej późno niż wcale.
cygnus x3
10 lat temu
ON SZUKA BOGA.
gość
10 lat temu
Polska to katolicki kraj. Choroba sprawia ze człowiek zastanawia się nad sensem swojego życia. Nergal widocznie spadł już na samo dno... Brnie dalej w pułapke szatanizmu i niewiary choć został doswiadczony w taki sposób przez chorobę... czy pieniądze i kariera jest ważniejsza niż zdrowie??? dla niego tak.. powinien się zmienic.. choć trochę dla swojego dobra.. dla dobra rodziny i osób które go otaczają..
gość
10 lat temu
A czy to ze jest chory powinno niszczyc jego wszystkie plany, jego zycie? ogarnij sie czlowieku to ze zdiagnozowano u niego bialaczke nie znaczy odrazu ze powinnien wszystko rzucic i polozyc sie do grobu.osobiscie uwazam ze to dobrze ze stara sie zyc tak jakby nic mu nie bylo.
Kuroi Shinzo
10 lat temu
On nie drażni się z bogiem, bo boga nie ma.
bCXNyVYH
gość
10 lat temu
Doda, przed kim twój wybranek wyzna ci miłość w swoich ostatnich dniach?
gość
10 lat temu
szkoda tylko Dody. Prawdziwa miłość pochodzi tylko od Boga, a co ten facet może jej dać? ślub przed urzędnikiem stanu cywilnego? czy może wyznanie miłości przed szatanem?, Doda , zwiewaj !!!!!!! bo się po nim nie pozbierasz, zostwi Ci straszne wspomnienia. tacy ludzie mają nieciekawy koniec.
gość
10 lat temu
powalony koleś
gość
10 lat temu
Pudelek broni krzyża przed pałacem :P!!
gość
10 lat temu
Ma prawo wyrazac swoje mysli i uczucia . Zycze zdrowia !
gość
10 lat temu
jak sie bedzie smazyl w piekle u swojego pana i cierpial wiecznosc w mekach i niewyobrazalnym bolu-moze wtedy przyjdzie czas na zal i refleksje, ale wtedy juz bedzie na to za pozno, szatanski p****t, zal mi takich jak on
...
Następna strona
bCXNyVZj