Trwa ładowanie...
Przejdź na

"KILKANAŚCIE TYSIĘCY ZAREJESTROWANYCH! To mój opolski sukces!"

417
Podziel się:

Doda podsumowuje występ w Opolu.

"KILKANAŚCIE TYSIĘCY ZAREJESTROWANYCH! To mój opolski sukces!"
bEELDzwB

Podczas tegorocznego Festiwalu w Opolu Doda zaprezentowała widowiskowe, ale jednocześnie wzruszające show. Oprócz popisów pirotechnicznych i wyzywających układów tanecznych, zaśpiewała piosenkę Anny Jantar, dedykując ją Nergalowi (zobacz: Doda ze łzami w oczach śpiewa dla Nergala!).

Dorota mówiła również o potrzebnie rejestrowania się w bazie dawców szpiku kostnego i o tym, że co godzinę w ktoś w Polsce dowiaduje się, że jest śmiertelnie chory. Namawiała do prostego gestu, dzięki któremu można znaleźć się w takim rejestrze i kiedyś, być może, uratować komuś życie. Przypomnijmy, że jej dotychczasowe apele wywołały wręcz lawinowy wzrost takich zgłoszeń. Po powrocie z Opola Rabczewska tak podsumowała miniony weekend i swoją aktywność na tym polu:

Dziękuję wszystkim Fanom za super przyjęcie w Opolu - napisała Doda na swojej oficjalnej stronie. Pozdrawiam całą obsługę sceniczną, producenta, reżysera i TVP1! Dziękuję mojej niezastąpionej ekipie, dzięki której mogłam zaśpiewać do płonącego statywu, zestrzelić z bazuki rampę świetlną , zniknąć w piramidzie, pojawić się w płonącej klatce, zatańczyć z najlepszymi (VOLT), zagrać z najzdolniejszymi (5TH ELEMENT) i wyczarować uśmiech u każdego chorowitka, szczególnie mojego ukochanego... kolejne kilkanascie tysięcy zarejestrowanych! TO JEST MOJ OPOLSKI SUKCES! DZIĘKUJĘ!

bEELDzwD
bEELDzxe
KOMENTARZE
(417)
:)
11 lat temu
No i super:) Doda swoja ojrzala wypowiedzia zaskoczyla chyba wszystkich:)
gość
11 lat temu
DODA walcz, o dla Ciebie przełom w życiu. Teraz wiesz, co jest ważne. Nie bój. Dacie radę. Jesteś wspaniała. Mam nadzieję, że te kilkanaście tysięcy osób przyniesie dawcę.
gość
11 lat temu
po co robi z tego show? szczera pomoc jest pokorna i skromna... pomoc nie jest produktem marketingowym!!!
bEELDzxf
gość
11 lat temu
Ona kopiuje z Rammsteina! To z tą "bazuką" jak R+ przy piosence Du Hast, nie wspominając o płonących skrzydełkach.
gość
11 lat temu
szkoda ,że Dodzisko dopiero jak jej facet zachorował przypomniało sobie o potrzebujących. To oczywiste,że ma na uwadze tylko Nergala
Najnowsze komentarze (417)
gość
11 lat temu
to jest wstrętny człowiek nergalowi nikt nie powinien podać ręki
gość
11 lat temu
ja uwielbiam dode i nigdy ie przestane !!!!!!!!!! ona jest super a niech MARINA sie wypcha !!!!!!!!!!!!!! ha ha ha !!!!!!!!!!!!!!!!!
gość
11 lat temu
Ludzie ! Kilkanaście tysięcy dawców a normalny człowiek czeka na to kilka lat . A nieraz wg sie nie doczekuje go . Chciałabym żeby jakaś wielka gwiazda teraz reklamowała tych którzy potrzebują szpiku
gość
11 lat temu
czy ktos wie jakiej firmy jest ta kortka ? x
gość
11 lat temu
Bardzo dobrze... Ciesze sie ze Doda sie zmienila na lepsze. nie jest tym plastikiem co wczesnie..:)
gość
11 lat temu
wulgarna silikonowa zdziara z koziej wulki.
gość
11 lat temu
promocja dzieki chorobie Nergala ale sukces wstyd!!!!
gość
11 lat temu
a ty wcześnie nie mogłaś???
bEELDzwX
gość
11 lat temu
ktoś tu chory chyba jest ,ona po prostu świetnie odnalazła się w swojej roli a przy tym coś zrobi dla innych to dobrze
gość
11 lat temu
myślę ze nie chodzi ci o dobro chorych dzieci tylko dokopaniu Dodzie a to nieładnie ,każdy z tych osób coś zrobił ,ale w tych dniach to ona ruszyła to z kopyta
Kumak
11 lat temu
Szybka zmiana nastawienia jest żenująca. Najpierw wieszaliście na Nergalu psy za rzekomy satanizm, teraz teksty typu "Adaś srutu-tutu". Jacy Polacy są obłudni.
gość
11 lat temu
DOKŁADNIE!
gość
11 lat temu
CO TY GADASZ ZA GŁÓPOTY!!!! TO ISTNA WARIATKA ,I ON TEŻ.ON WYGLĄDA JAK ĆPUN ,Z ULICY TE TATUAZE PASKUDNE! PEWNIE OPRÓCZ TEGO MA AIDS!!!!!
gość
11 lat temu
to jest tylko jej nowy sposob na promocję!ha ha ha a naiwni polaczkowie to kupują.
...
Następna strona
Oferty dla Ciebie
bEELDzxQ
bEELDzxR
bEELDzxS
bEELDzxT
bEELDzxU
bEELDzxz