Trwa ładowanie...
Przejdź na

Foremniak: "Zrobię sobie tatuaż!"

211
Podziel się

"Filmowy tatuaż przekonał mnie do tego" - wyznaje w... "Fakcie".

Foremniak: "Zrobię sobie tatuaż!"
bDZnLIzV

Małgorzata Foremniak zachwyciła się malunkami na ciele. Od kiedy na potrzeby filmu Och, Karol 2 ozdobiła plecy wizerunkiem węża (zobacz: Przyszła na casting ze... smokiem na plecach!), nie może przestać myśleć o tatuażach. Postanowiła opowiedzieć o tym na łamach... Faktu oczywiście.

Filmowy tatuaż przekonał mnie do tego, żeby w przyszłości zrobić prawdziwy - zwierza się tabloidowi. Wcześniej nie myślałam o tym. Noszenie go, choć nie był prawdziwy, było przyjemnością. Tauaż to bardzo fajna sprawa.

Wygląda na to, że aktorka nabrała chęci na odkrycie nowej, bardziej drapieżnej strony swojej osobowości. Ma tylko jeszcze problem z wytypowaniem miejsca do wytatuowania:

bDZnLIzX

Nie wiem jeszcze w jakim miejscu, ale na pewno nie mógłby mi przeszkadzać - zastanawia się Foremka. Jestem aktorką, więc odsłonięcie różnych części ciała nie może być dla mnie i charakteryzatorów problemem.

Proponujemy konkurs na łamach tabloidu: "Wybierz miejsce na tatuaż dla Foremniak". Sądzimy, że jest gotowa to zrobić. Dzięki temu będzie jeszcze sławniejsza i jeszcze bardziej "publiczna".

bDZnLIAy
KOMENTARZE
(211)
gość
11 lat temu
w innym artykule na ten temat bylo napisane ze codziennie rysuje jej tego smoka 'najlepszy' tatuazysta... obawiam sie ze patrzac na to co jej wystaje to robi to kiepski artysta klasy sredniej :(
gość
11 lat temu
kolejna rycząca czterdziestka... bardzo ją znielubiłam od czasów "Mam talent", lans, lans i lans, tylko lata nie te, żeby zachowywać się jak podlotek...
gość
11 lat temu
ta babcia juz na mozg upadla.
bDZnLIAz
gość
11 lat temu
starocie nie powinny sie tatuować. Zwyczajnie.......nie! To po prostu mało etetyczne w tym wieku i na pewno nie seksi
gość
11 lat temu
zdurniala na starośc
Najnowsze komentarze (211)
phi
7 lat temu
Biedactwo
gość
9 lat temu
na nodze tu przy kostce to jest super miejsce na tatuaż
gość
9 lat temu
niech sobie machnie na cipce i jej slodziutkich wareczkach sromowych na anusiku a potem niech pyknie fotoki i umiesci w necie:P
Patusia
9 lat temu
a co żal wam d**ę ściska ? .. jak chce to niech sobie robi a wam c**j do tego .. widać tak jej się zachciało .. a takie komentarze typu żałosna itd ... moim zdaniem są skutkiem zazdrości , bo jej się w życiu udało i ma w c**j kasy a wy żeby zrobić sobie taki tatuaż musielibyście tydzień w robocie na budowie zapier*** .. więc schowajcie się z takimi uwagami i troszeczke szacunku dla osoby starszej od was.. mnie się podoba .. z*******y krok .. moim zdaniem nikt nie jest za "stary" na odrobinę szaleństwa ;) pozdrawiam :)
kara mia
9 lat temu
tatuaż fajna sprawa :) mam już 4 :)
gość
10 lat temu
Boże!!!!!!!!!! poprostu chiała być inna w tym filmie fajnie wyglada ten smok co z tego,że jest nie nastałe przynajmniej ma coś w głowie i nie robi sobie specjalnie go nastałetylko dl a tego ze gra rolę w komedii.Zresztą gra w tym filmie jedyną tak naprawdę dojrzałą kobietę ,nie zebym miała coś do Kasi Zielińskiej czy Marty Żmud bo też są świetne ,myśle że wszystkie panei świetnei sie zgrały w tym filmie, a pozatym jak na jej wiek nie wyglada staro i nie jest brzydka wiele kobiet w jej wielku chciałoby tak wyglądąc jak ona uwieżcie ;) zrestzą skad mozecie wiedziec ze jest g****a jak jej nie znacie skoro jest aktroka i daje rade nauczyc sie tylu kwesti to nie jest chyab
gość
10 lat temu
Małgosiu ten na plecach jest super,tylko musi być kolorowy i zrobiony na stałe,popieram decyzję i gratuluję odwagi,tak trzymaj dalej
gość
11 lat temu
Ja bym proponowała na kostce
bDZnLIAr
gość
11 lat temu
TO CHYBA NAJGŁUPSZA BABA W " MAM TALENT"ona jest wtedy naćpana,czy co ?robi idiotyczne miny.
gość
11 lat temu
niech se na d***e zrobi najlepiej .
e tam z nią
11 lat temu
no po prostu: ładna i durna. kiedyś ją lubiłam, teraz choć się staram - to nie da się żadną miarą :(
syla321
11 lat temu
Starość nie radość,młodość nie wieczność....i tak będziesz nadal starą rurą!!!!
gość
11 lat temu
na czole
gość
11 lat temu
Jeśli chce to niech sobie zrobi!! Jej ciało, ona będzie się z tym obnosić do końca śmierci a nie Ty!! Pieprzeni polscy zazdrośnicy!!!!!!! Wcale się nie dziwie, że za granicą mają nas za ludzi z brakiem kultury, chamscy, aroganccy i w ogóle! Wstyd za Polaków!!
...
Następna strona
bDZnLIAT