Trwa ładowanie...
Przejdź na

Jej mama jest "zaniepokojona" Wojewódzkim

903
Podziel się

Nie podoba jej się, że córka spotyka się ze starszym o 21 lat mężczyzną.

Jej mama jest "zaniepokojona" Wojewódzkim
bCxhZkhx

Dwa tygodnie temu pojawiła się informacja, że kolejną młodą dziewczyną w życiu Kuby Wojewódzkiego jest Anna Czartoryska. Co prawda aktorka nieco przekroczyła zakładaną przez niego granicę wieku - ma bowiem ''aż'' 28 lat - wydaje się jednak, że zrobiła na nim ogromne wrażenie. Widać było to podczas odcinka jego programu, w którym Ania była gościem.

Niestety, kwitnącemu uczuciu krytycznie przygląda się mama Czartoryskiej, Ewa Komorowska. Nie podoba jej się, że córka spotyka się ze starszym o 21 lat mężczyzną. Trudno się temu dziwić, biorąc pod uwagę dotychczasową opinię Wojewódzkiego.

Pani Ewa jest zaniepokojona informacjami o spotkaniach Ani z Kubą Wojewódzkim - potwierdza w rozmowie z tygodnikiem Na żywo znajomy rodziny. Oczywiście ma do córki pełne zaufanie i nie będzie ingerować w jej życie osobiste, ale martwiłoby ją, gdyby następca Adamczyka był jeszcze bardziej niefrasobliwym Piotrusiem Panem, z którym straci kolejne 2 lata, nie układając sobie życia. A w dodatku znacznie od Piotra starszym. Różnica wieku między Kubą a Anią to aż 21 lat! Pani Ewa sama była dużo młodsza od pierwszego męża i ma doświadczenia z takiego układu.

bCxhZkhz

Nie wiemy jednak, czy jest sens martwić się na zapas. Dobrze będzie, jeżeli ten związek przetrwa dwa miesiące, a nie dwa lata.

bCxhZkia
KOMENTARZE
(903)
gość
9 lat temu
ale słodkie zdjęcie Kuby :)
gość
9 lat temu
zdjęcie Kuby Wojewódzkiego jest chyba z przed dwudziestu lat, bardziej aktualnych nie było?
gość
9 lat temu
Kuba masz racje...Grzmoc wszystkie hrabianki poki jeszcze sa przed menopauza!
bCxhZkib
gość
9 lat temu
ja go lubie :)
gość
9 lat temu
To juz jest w modzie,ze tylko wymiana lozek moze cos zmienic!
Najnowsze komentarze (903)
heider
8 lat temu
wspaniala dziewczyna...
gość
9 lat temu
słodkie?? wyglada jak pedałek !
gość
9 lat temu
Lapickiego.
gość
9 lat temu
stetryczalych pierdzieli
gość
9 lat temu
A moze to caly klub starszych panow stoi za ta kampania
gość
9 lat temu
Typowe wpisy maniakalnego megalomana z wiecznie niedopieszczonym ego. A wiec tak sie lansujesz wsrod malolat...
gość
9 lat temu
Wojewodzki, palancie, dobrze sie bawisz ? Do tej pory sadzilem ze jestes tylko zwyczajnie jebnietym gosciem ,jak taki Romek Polanski czy Jedrek Zulawski, ale widze, ze z ciebie jest totalny z**b, p*****l i schizol, skoro piszesz do siebie milosne wierszyki na Pudelku.
gość
9 lat temu
Dwa miesiące ? Chyba to trochę za długo na zorientowanie się, że Ania jest w trakcie robienia kariery i chętnie by sobie pomogła, bo na razie sukcesów nie za wiele, a Kuba tyle razy mówił, że chciałby zostać ojcem, że chyba tylko w Kenii o tym nie wiedzą...
bCxhZkhT
gość
9 lat temu
"marzac jednak w glebi rozporka" ???? no z tą głębią to nie przesadzaj...
gość
9 lat temu
przecież Kuba ma 45 lat!
gość
9 lat temu
lub do cmy
JOPEK
9 lat temu
Stara cwaniara nie wylansowała się przy Adamczyku to teraz próbuje z Wojewódzkim,a Ten powinien już skończyć te swoje wygłupy dla kasy.Zostanie sam jako stary dziad bez rodziny.Ale myślę że Wojewódzki to jest w sumie bardzo biedny facet - samotny nie z wyboru tylko na pewno jest tego przyczyna którą skrzętnie ukrywa.
Krotka Histor...
9 lat temu
Zamieszczam fragment artykulu, ktory znalazlem w necie. W intencji autorki nie mial on miec nic wspolnego z Wojewodzkim. Niech czytelnik zwroci jednak uwage, jak trafny bylby to rowniez opis natury naszego celebrito... 'Warto wspomnieć o właściwościach błaznów. Po pierwsze, laska - nieodłączna, często w rękojeści mająca wizerunek samego właściciela. B****n jako osobnik wybitnie narcystyczny lubił się jej przyglądać, a nawet przeglądać się w niej jak w lustrze - stwierdzali to już ci, którzy układali napisy pod rycinami, tak jak ten dobrze nam znany: "Głupota podoba się sama sobie". Oprócz l***i b****n często trzyma w ręku kiełbasę, która kształtem zawsze przypominała fallusa, co wskazywało na prymat pożądliwości w działaniu błazna. Poprzez tego rodzaju pierwiastek obsceniczny podkreślano, że b****n zdolny jest tylko do miłości cielesnej, zmysłowej (amor), a pozbawiony jest miłości bezinteresownej, żywionej do bliźniego (caritas). Po drugie, dzwonki. Przywiązane do czapki, również wskazują na niezdolność do miłości bliźniego, są więc silnie związane z laską i zwierciadłem. Ponadto zdradzają nieroztropność błazna. By zobrazować sobie tę cechę, wystarczy powtórzyć dobrze znane słowa z Listu św. Pawła do Koryntian: "Gdybym mówił językami ludzi i aniołów / a miłości bym nie miał / stałbym się jak miedź brzęcząca / albo c****ł brzmiący." Po trzecie, o**e uszy - także wyrażające głupotę błazna, nawiązujące jeszcze do tradycji greckiej i rzymskiej, w których osioł jest określany jako głupie zwierzę. Jeśli b****n był pozbawiony oślich uszu, to do motywu osła zbliżało go choćby szare ubranie. ' Dla mnie Wojewodzki to zatem nie tylko szolmen, ale Natural Born Fool. Zadziwiaja mnie jednak mlode dziewczyny, ktore pretenduja do tytulu l***i blazna.
gość
9 lat temu
Wg. mnie Wojewódzki to plebs. Sorry ale z twarzy można wiele wyczytać:/ Może nie każdy wygląda idealnie ale myślę, że Anna ma oczy na miejscu. Stać ją na wartościowego, mądrego i przystojnego na maxa męzczyznę.
...
Następna strona
bCxhZkiv