Trwa ładowanie...
Przejdź na

Gessler otwiera... szkołę gotowania!

272
Podziel się

Jej pozycja w TVN słabnie. Co dalej?

Gessler otwiera... szkołę gotowania!
bDYIvFVN

Jak już pisaliśmy, informatorzy zatrudnieni w TVN donoszą, że pozycja Magdy Gessler w TVN powoli słabnie. Mimo że restauratorka dokłada wszelkich starań, by jej program wzbudzał jak najwięcej kontrowersji, nawet Edward Miszczak, który niegdyś najgłośniej ją do tego zachęcał, zrozumiał chyba, że przegięła. Stacji zaczęły grozić procesy sądowe wytaczane przez rodziny ośmieszonych publicznie restauratorów.

Na renomę Gessler z pewnością nie wpłynęła też dobrze krytyka wygłoszona pod jej adresem przed kolegę z jury Masterchefa, który u Kuby Wojewódzkiego wyznał, że "zabrałby jej fartucha":"Gessler nie wygrałaby MasterChef!"

bDYIvFVP

Gessler ciągle jest oczywiście przekonana o swoim kulinarnym talencie, stąd jej najnowszy plan. Chce otworzyć... szkołę gastronomiczną dla przyszłych szefów kuchni.

Jest to projekt bardzo trudny, ale bardzo potrzebny, bo tak naprawdę nie mamy skąd brać personelu do tworzenia restauracji - wyznała w wywiadzie.

Szczegóły nowego "projektu" nie są jeszcze znane. Na razie, po zakończeniu Masterchefa, Gessler ma znacznie więcej czasu do spożytkowania w lepszy sposób niż publikowanie dziwnych wpisów na Facebooku...

bDYIvFVV
bDYIvFWq
KOMENTARZE
(272)
gość
8 lat temu
a siwiec zakłada szkołę wybielania odbytu i sromu
gość
8 lat temu
logiczne - po tancu z gwiazdami byly szkoly tanca teraz musza byc szkoly gotowania..
dejv
8 lat temu
Magda nudzisz już a kiedyś byłaś fajna xd
bDYIvFWr
gość
8 lat temu
Przeciez ona nie umie gotowac!
gość
8 lat temu
No koniecznie trzeba sie zapisac!!! ;)
Najnowsze komentarze (272)
http://higts....
8 lat temu
I have to show appreciation to you for rescuing me from this challenge. Because of surfing around throughout the the web and coming across views that were not pleasant, I figured my life was gone. Existing without the strategies to the problems you have solved all through your site is a serious case, and the kind that might have in a negative way damaged my career if I hadn't encountered the blog. Your main capability and kindness in taking care of a lot of stuff was crucial. I don't know what I would've done if I hadn't encountered such a subject like this. I can at this time look forward to my future. Thanks so much for your skilled and result oriented guide. I will not hesitate to refer the website to any person who would need guide about this problem. louis vuitton handbags
gość
8 lat temu
Prawda jest taka - nie każdy ma takie "genialne" wyczucie smaku jak Gessler, nie każdy lubi to samo. Każda restauracja ma swoich fanów, inną kuchnię, więc wszyscy mogą sobie wybierać wedle swoich upodobań. Ale nie, lepiej wszystko wrzucić do jednego wora i w całej Polsce jeść to, co ona lubi. :)
gość
8 lat temu
A tu- h t t p : / / e w a r a j . i b u t i k . p l / więcej ciuszków. Zapraszam do zakupów.
gość
8 lat temu
alez bedzie frekwencja jak z obierow ziemniaka wyzywic 3 osobowa rodzine przez miesiac ,
gość
8 lat temu
x.berith.pl/polecam12952showuptv Rejestracja z tego linka to 100 zetonow na pokazy erotyczne!
gośćgosc
8 lat temu
dosc juz tego rozczochranca w telewizji.Do fryzjera z nia i ten leb kudlaty obciac.
gość
8 lat temu
w koncu ktos pomyslał o tym żeby wyszkolic porzadnych kucharzy dobrze zeby wzieła sie jeszcze za kelnerów
gość
8 lat temu
nadaje sie dogotowania dla swin w oborze
bDYIvFWj
lola
8 lat temu
heheheheh a ja otwieram szkołę odchudzania. Pani Magdaleno zapraszam. O gotowaniu wiem dużo i raczej wiele mnie Pani nie nauczy ale za to ja mogę udzielić Pani kilka rad jak zadbać o siebie.
gość
8 lat temu
nudna już jest
grubyrycho
8 lat temu
Proponuję ,aby założyła szkołę odchudzania.
gość
8 lat temu
Okazuje się,że gotować nie bardzo potrafi jak stwierdził francuski mistrz kuchni.Za to potrafi drzeć japę,sorry ale nie chce się już jej dawno oglądać.
ivss
8 lat temu
Ona jest obleśna, co wy w niej widzicie?
dddd
8 lat temu
uwielbiam Gesslerke !!!!! I z progamów kulinarnych z jej udziałem mam bardzo dużo przepisów polecanych przez nią.
...
Następna strona
bDYIvFWL