Trwa ładowanie...
Przejdź na

Raczkowski: "Monika Olejnik KRĘCI MNIE NA MAKSA!"

359
Podziel się

A on ją? Rysownik płacący za seks o swoim podejściu do kobiet: "Można traktować kobietę jak człowieka".

Raczkowski: "Monika Olejnik KRĘCI MNIE NA MAKSA!"
bDIYorqt

Marek Raczkowski, znany do tej pory z rysunków w tygodnikach opinii i reklamach, ma nadzieję wejść na dobre do polskiego show biznesu. A to za sprawą książki-wywiadu, w którym wyznaje, że uprawia, zapewne z konieczności, seks za pieniądze i chwali młode dziewczyny zarabiające w ten sposób w burdelach i u niego w domu. Zobacz:"CHODZĘ DO BURDELI! Pokaż mi kogoś, kto nie był!".

W rozmowie, którą przeprowadziła z Raczkowskim jego przyjaciółka, Magda Żakowska, Raczkowski wskazuje też, która z gwiazd kręci go seksualnie. Być może zainteresuje ją takim wyznaniem.

Z pięknymi kobietami w ogóle jest problem. Dlaczego Monika Olejnik odmładza się w reklamie swojego programu? Dlaczego przedkłada swoją atrakcyjność seksualną nad wiarygodność. (...) Kręci mnie na maksa. Ale kiedy oglądam jej program polityczny w TVN24, to chcę się skoncentrować na treści, a nie na jej nogach, na miły Bóg - zwierza się Raczkowski i dodaje z otuchą: Można traktować kobietę jak człowieka. Bez podtekstu erotycznego. Rozum powoduje, że przestajemy dostrzegać płeć.

bDIYorqv

Ciekawe, jak zareaguje na to Monika Olejnik. Czy ją też Raczkowski kręci "na maksa"?

Przy okazji, mamy pytanie: Jest dla Was atrakcyjny facet, który chwali się publicznie, że musi płacić za seks i regularnie sypia z prostytutkami? Raczkowski wyznał nawet, że płaci za to, żeby z nimi porozmawiać. Od teraz być może rzeczywiście będzie to już dla niego konieczność.

bDIYorqB
bDIYorqW
KOMENTARZE
(359)
Pretend
5 lata temu
A co ze mną. Jak jak od kilku lat jestem bezrobotny i mam chore serce, jestem niepełnosprawny z powodów psychicznych i somatyczny Dotychczas nie musiałem Płacić podatku za abonawt medialny. Za każdy z jeden z wpowod.
gość
8 lat temu
niech wali konia !!!
agata
8 lat temu
przeczytajcie pierwsze ksiazke barany moze zrozumiecie co to sarkazm :D a po drugie przez takie wlasnie artykuly z "wyciagnietymi z kontekstu cytatami " bezczescicie twórczość no i samego autora.
bDIYorqX
gość
8 lat temu
jaka ona straszna jak czarownica.
gość
8 lat temu
Ale ten facet pisze głupoty {jeśli to prawda!).Jak taka czarownica może się podobać.?Stara,brzydka,kiepska "dziennikarka".Mimo operacji plastycznych i tak jest p******a. Zębiska ma zrobione ale i tak paskudne.Robił je kiepski protetyk. Jak jest w TV albo w radiu zet natychmiast wyłączam odbiornik. PROPONUJĘ PÓJŚCIE NA EMERYTURĘ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! tej babie.
Mamusia
8 lat temu
do:gość 24.01.2013 12:14....mozna sie ruchac z czyims intelektem cale zycie i sie nie znudzic-uroda tego czlowieka nie jest wazna...
Mamusia
8 lat temu
jest z*******y ,jako zona i matka 3 dzieci mogla bym mu zrobic loda za free!
gość
8 lat temu
jak sie tak wyglada i ma taka urodę to nic dziwnego ,że trzeba do burdelu,nawet za cięzki szmal nie rozłozyłabym mu nog,cviagnie swoj do swego M.O.to wiedzma,zawsze była brzydka ale starzeje się bardzo brzydko i nie potrzebnie się na siłę odmładza,to już niestety dzidzia piernik !
gość
8 lat temu
ona ma dziwneą minę - jak wściekły U**k!
gość
8 lat temu
Fajny teledysk Magda Przychodzka Jaskółeczka i super piosenka Gusła
gość
8 lat temu
I cóż z tego, że Olejnik lubi pokazywać nogi, które notabene ma świetne i seksowne? Bardzo dobrze. Ja dla nich nieraz oglądam ten program, dodają mu kolorytu, a mnie miłych chwil :)
gość
8 lat temu
bynajmniej nie oszukuje zony i innych
gość
8 lat temu
Zje..bany dziki zwierz,myslacy kutas.em
bDIYorqP
gość
8 lat temu
Kim on jest? nie zna tego pana.
...
Następna strona
bDIYorrr