Co się stało Lindsay Lohan?!

827 reakcji
0
0
827
Podziel się

Jak to wytłumaczyć?

Co się stało Lindsay Lohan?!

Lindsay Lohan spędziła wieczór ze swoim chłopakiem (tym, który wkróce trafi do więzienia) w modnej restauracji w Hollywood. Co się stało z jej twarzą? To nie wina oświetlenia, na wszystkich zdjęciach górna warga wygląda tak samo podejrzanie...

827
0
0
0
0
0
0
KOMENTARZE
(827)
gość
12 lat temu
normalnie samoopalaczem
gość
12 lat temu
to jest samoopalacz
gość
12 lat temu
jezu, w zyciu nie widzialam czegos takiego?
gość
12 lat temu
wszczepila sobie kolagen lub cos takiego... i ciagle jest opuchnietawyglada okropnie! Dlaczego ludzie,ktorzy sa przeciez ladnie robia sobie takie rzeczy? Ochyda!
Anik ;)
12 lat temu
moze operacja? ;> xD ale moze nie ;p;p xD
Najnowsze komentarze (827)
Gość
3 lata temu
To ostuda - plamy posłoneczne.
gość
6 lat temu
koleżanka wrzuciła na fejsa tą stronkę is.gd/iphone5_c myślałam, że to jakaś ściema, ale strona wygląda normalnie i wygrałam ajfona :::))) mogłam sobie nawet kolor wybrać xD
gość
11 lat temu
to nie samoopalacz tylko powiekszyla sobie usta. Dokladnie tak wygladaja usta kilka godzin po zabiegu :)
gość
12 lat temu
przecież ona jest naćpana na sto dwa na tym zdjęciu, popatrzcie chociaż na oczy
mp3-store
12 lat temu
<a href="http://mp3" target="_blank">http://mp3 </a>-store pl Legalna i darmowa muza filmy i erotyka. Zapraszam
gość
12 lat temu
takie rzeczy powstają jak sie za duzo opala i ma sie piegi...
gość
12 lat temu
to nie ona !! :P
gość111111123...
12 lat temu
albo za dużo samoopalacza :)
gość
12 lat temu
Wg mnie jest naprawde sliczna, te oczy. Jesli to powiekszanie ust, to tak jak ktos pisal, nie mam pojecia po co. Po co ludzie ktorzy dostali taka urode jeszcze cos tam "majstruja"
kalee
12 lat temu
pewno probowala jak smakuje samoopalacz :D
gość
12 lat temu
Nie nie nie Ludzie to jest efekt plastrów z woskiem do usuwania wąsów - widocznie nie posmarowała oliwką łagodzącą i pozostał jej wosk hehhehhe
gość
12 lat temu
oo..jak ona wygląda...masakra
zu
12 lat temu
taaa, czemu tacy ,no dobra, ładni ludzie jak ona robią sobie takie rzeczy?! To chore...
Czarna Madonn...
12 lat temu
Nom to chyba operacja na powiększenie ust..
R...
12 lat temu
A moze wypila litr kakao...
gość
12 lat temu
A może to laserowe usuwanie wąsów?
maadziam
12 lat temu
chyba wypila za duzo karotki xD
gośćMarta
12 lat temu
z chłopakiem a potem taka warga?...wszyscy chyba wiedzą o co kaman...:D od czego ma się taką wargę po spotkaniu z chłopakiem?heheh żarcik taki;)
gość
12 lat temu
też mi się tak wydaje
gość
12 lat temu
zagranica nie ma kubusiów i po kubusiu osad sie zmywa a znajac ja to napewno z brudna buzia na ulice by nie wyszła
gość
12 lat temu
poprostu jak sie tyle ćpa to sie robą odbarwienia na twarzy i wiele innych rzeczy
gość
12 lat temu
omG normalnie jak po kubusiu... (taki soczek dla dzieci jakby ktos nie wiedzial... heh:) )
gość
12 lat temu
probowala zakryc siniaki po "operacji: powiekszania ust makijazem
zrozpaczona
12 lat temu
Niewiem co ta dziewczyna robi ze swoim zyciem ale na pewno przesadza po filmie ,,Garbi super bryka"byla wzorem dla wielu ale teraz naprawde przesadza!!!
...
Następna strona