Trwa ładowanie...
Przejdź na

Emily Ratajkowski: "Nienawidzę klipu Robina Thicke!"

W artykule znajdują się linki i boksy z produktami naszych partnerów.Wybierając je, wspierasz nasz rozwój.
241
Podziel się:

Modelka przyznaje, że teledysk do "Blurred Lines" to jej "przekleństwo".

Emily Ratajkowski: "Nienawidzę klipu Robina Thicke!"

Emily Ratajkowski stała się rozpoznawalną gwiazdą dzięki niemal nagiemu występowi w teledysku Blurred Lines. Modelka polskiego pochodzenia wyginała się topless u boku Robina Thicke i T.I., Pharrella co zapewniło jej sławę, finansowy awans i przeprowadzkę do willi w Los Angeles. Obecnie jednak Ratajkowski ma większe ambicję niż tylko pokazywać biust. Niedawno wystąpiła w filmie We Are Your Friends zaś rok temu w produkcji Zaginiona dziewczyna w reżyserii Davida Finchera. Zobacz: Ratajkowski: "Zrobię karierę aktorską!" (ZDJĘCIA)

W najnowszym wywiadzie modelka przyznała, że udział w teledysku hamuje jej karierę aktorską. Producenci postrzegają ją, jako "głupią lalę gotową rozebrać się w każdej scenie".

Nienawidzę klipu Robina Thicke. Na początku w ogóle nie chciałam brać w nim udziału. W wideo widać, że jestem zirytowana. Wyszłam chyba na lekko zdenerwowaną. Teraz ten teledysk mnie prześladuje. To przekleństwo mojej egzystencji. Każdy pyta o ten występ. Czy ja znowu komentuje wideo sprzed trzech lat? Nigdy się od niego nie uwolnię – powiedziała Emily.

W artykule znajdują się linki i boksy z produktami naszych partnerów.Wybierając je, wspierasz nasz rozwój.
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(241)
gość
7 lat temu
tylko dzięki niemu jest tak sławna...
gość
7 lat temu
SAMA CHCIAŁAŚ
gość
7 lat temu
moja droga - nie musiałaś tego robić... a teraz od trzech lat korzystasz z przywilejów z tym związanych...
gość
7 lat temu
trzeba było o tym pomyśleć wcześniej
taka prawda
7 lat temu
Dzieki niemu wyplynelas, wiec siedz cicho.
Najnowsze komentarze (241)
Pan
5 lata temu
Fajne cyce.
gość
5 lata temu
dzięki cyckom jesteś slawna
gość
5 lata temu
ja śię pytam jak by nie cycki to bys byla nikim
ja
6 lat temu
Rozbieraj się, dopóki ktoś chce na ciebie patrzeć,bo dobrze wyglądasz.Intelektu nabierzesz, gdy ciało zwiędnie,albo wcale.
Gośćwaluś
6 lat temu
Jesteś młoda i ładna , pokazuj ile możesz, ja chętnie popatrzę !
gość
7 lat temu
piekny biust - gratuluje i zazdroszcze :)
gość
7 lat temu
a kto ci kazał g****a pokazywać cyce i gołe d****o? chciałaś to masz. pusta dziewucha
Grant
7 lat temu
Piękny cycuszek
gość
7 lat temu
Nikt nie kazał jej się zgadzać na udział w tym klipie, więc niech ma pretensje do samej siebie.
55
7 lat temu
spokojnie Dziewczyno...........za chwile będą pisać o innych _ POWODZENIA
gość
7 lat temu
No aktorka to ty nie bedziesz
gość
7 lat temu
Bo taka jest - gotowa na wszystko Udaje teraz naiwną
gość
7 lat temu
a po zdjeciach do tego teledysku byl gang bang i spusty na twarz
gość
7 lat temu
przecież jest lalą, która rozbiera się na zawołanie. każda sesja ocieka golizną, więc o czym ta laska mówi? jak ja nie lubię takiego kokietowania! stała się znana dzięki temu video i gołym cyckom, a teraz źle jej z tym. mój borze...
...
Następna strona
Oferty dla Ciebie