Trwa ładowanie...
Przejdź na

Matka Zofii Zborowskiej: "To bzdury, że załatwiamy jej z mężem karierę"

129
Podziel się

Maria Winiarska wystąpi w spektaklu razem z córką. "Dostałyśmy zaproszenia niezależnie i zdecydowałyśmy się je przyjąć"...

Matka Zofii Zborowskiej: "To bzdury, że załatwiamy jej z mężem karierę"
bCzYLwrp

Zofia Zborowska, córka aktorskiej pary Marii Winiarskiej i Wiktora Zborowskiego, bardziej niż z ról, znana jest ze swoich bezkompromisowych poglądów na każdy temat. Kilka miesięcy temu zasłynęła krytykowaniem antykoncepcji w Dzień Dobry TVN. Przyznała także, że jest zwolenniczką medycyny naturalnej.

29-letnia aktorka nie zrobiła wprawdzie jeszcze takiej kariery, jak jej rodzice, jednak wkrótce to może się zmienić. Jak ujawnia w Fakcie mama Zofii, zagrają razem w spektaklu. Maria Winiarska, korzystając z okazji, zapewnia tradycyjnie, że znane nazwisko niczego córce nie ułatwiło. Wręcz przeciwnie.

bCzYLwrr

Oczywiście cieszę się, że zagram z Zośką, chociaż trochę się tego boję. Będą pewnie różne komentarze i zarzuty, że załatwiamy jej z mężem karierę. A to przecież bzdury - zapewnia w tabloidzie. Ten pomysł nie wyszedł od nas. Dostałyśmy zaproszenia niezależnie i zdecydowałyśmy się je przyjąć. Za wcześnie na razie, by wchodzić w szczegóły. Musimy się z tym oswoić i zacząć próby.

Zborowska i Winiarska wkrótce zaczną wspólne próby do sztuki Stepowanie w reżyserii Krystyny Jandy. Premiera w Och-Teatrze zaplanowana jest na październik. Zofia podchodzi do tego z dużo większym entuzjazmem niż jej mama.

Najbardziej cieszę się z tego, że po raz pierwszy zagram na scenie razem z moją przezdolną Mamuśką - napisała na swoim profilu.

bCzYLwrx
bCzYLwry
bCzYLwrS
KOMENTARZE
(129)
XXX BELLA
4 lata temu
Marysiu Winiarska! Nie musicie zalatwiac! WYstarczyxlo znane nazwisko ojca i juz miala wszedzie otwarte drzwi! Za kogo wy macie Polakow?? - za naiwnych durniow? he?
Violka
4 lata temu
Tak, tak, jasne, w ogóle to ma pod górkę bo ma znane nazwisko.
gość
4 lata temu
A świstak siedzi i zawija sreberka
bCzYLwrT
Gość
4 lata temu
Brexit stał się faktem, Anglia "wychodzi" z Euro....
aaaaaaalabama
4 lata temu
jasne, wszystkie ich dzieci rodzą się nadludzko zdolne
Najnowsze komentarze (129)
gość
4 lata temu
ale to paskudne i olbrzymie b****o, ale co się dziwić po takich rodzicach paskudach, z nich też tacy aktorzy jak i z niej
boki
4 lata temu
No i fajnie!!! A to chyba dobrze, pokryło was ludzie czy co? Po to są rodzice a co w zieleniaku mają jej załatwić robotę, fajnie mają wszystkie dzieci o których rodzice się troszczą całe życie. Zazdrosne dupki.
gość
4 lata temu
wystarcyz zatrudnic lub zaprosic dziekco znanej osoby i maja darmowa reklame!
gość
4 lata temu
Jakie to brzydkie !!!!!!!!!!! Brzydkie i bez wdzięku , niech się wypowiada bo mądrze mówi , ale o talentach aktorskich pomilczmy !!!!!!!!!!
gość
4 lata temu
młoda zborowska nie dosyć że g****a to jeszcze p******a jak kupa...gdyby nie znani rodzice nikt na zero by nie spojrzał.po tej wypowiedzi winiarskiej straciłam do niej całą sympatię...hipokrytka pierdzielona.....g****a mamuśka
gość
4 lata temu
młoda zborowska nie dosyć że g****a to jeszcze p******a jak kupa...gdyby nie znani rodzice nikt na zero by nie spojrzał.po tej wypowiedzi winiarskiej straciłam do niej całą sympatię...hipokrytka pierdzielona.....g****a mamuśka
tfffttf
4 lata temu
ale mieszanka wizerunkowa zborowskiego i winiarskiej..
gość
4 lata temu
Czasem się zastanawiam po kim ta Zośka jest taka wyszczekana. Jej rodzice to spokojni, rozważni ludzie...
bCzYLwrL
Gość
4 lata temu
Nie muszą jej nic załatwiać. Wystarczy samo nazwisko. Gdyby inaczej się nazywała pewnie nikt by o niej nie słyszał.
gość
4 lata temu
Panie Wiktorze, baby ma Pan w domu straszne.Żona fataaaalna , o córce lepiej nie mówić.A taki z Pana fajny facet był.
gość
4 lata temu
Zosia to bardzo fajna dziewczyna i na pewno jest lepsza aktorka od tej calej Zmudy-TRZEBIATOWSKIEJ CZY BEZTALENCIA - Sochy.... tylko dlatego ze nie pacha sie na scianki i nie chodzi po czerwonym dywanie. Zal ze bylejakie aktorki sa angazowane bo sa sztuczne i biora udzial w2 reklamach a te dobre nie sa zauwazane. Mam nadzieje ze to sie zmieni.
Gość
4 lata temu
Nie cierpię tej Zośki!!!!!!
gość
4 lata temu
Wystarczy nazwisko zborowska. totalne beztalencie.
gość
4 lata temu
okropna jest
...
Następna strona
bCzYLwsn