Fit Lovers udawali kryzys w związku dla zasięgów. Internauci są rozczarowani: "Żenująca promocja"
Fit Lovers, znani influencerzy, wywołali burzę w sieci, udając kryzys w związku. Okazało się, że to akcja promująca nowy serial. Fani są rozczarowani i oburzeni.
Pamela Stefanowicz oraz Mateusz Janusz, czyli Fit Lovers, przygodę z rodzimym show-biznesem rozpoczęli dekadę temu. Para, która zdobyła popularność dzięki wspólnym treningom czy podróżom, chętnie prezentuje w mediach społecznościowych swoje życie prywatne.
W sierpniu ubiegłego roku para po 11 latach związku ogłosiła ślubne plany. Uroczystość Pameli i Mateusza odbyła się 10 września 2024 roku i była szeroko komentowana. Jakiś czas temu w mediach pojawiły się jednak niepokojące sygnały sugerujące rozstanie. Jak się okazuje, fani pary niepokoili się na darmo..
Fit Lovers krytykowani przez internautów
Niepokojące wpisy czy relacje spod sądu okazały się zaplanowaną akcją promocyjną nowego projektu. Cała historia była tylko kampanią promującą serial. Influencerzy pokusili się na "humorystyczne" oświadczenia i przyznali się również do celowej dezinformacji.
Powiedzieć, że przez ostatnie dni przez internet przeszło tornado – to jak nic nie powiedzieć. Ale tak to już jest – jak OGŁASZASZ swój projekt życia! (...) PS. Mamy nadzieję, że nie uwierzyliście, że między nami coś nie tak! Widzieliśmy, że niektórzy mocno puścili wodze fantazji co do naszych publikacji w ostatnich dniach, ale spokojnie taki jest ten nasz internet. Miłość ma się dobrze! - przekazali.
ZOBACZ TAKŻE: Fit Lovers chwalą się swoim domem w Bieszczadach! "Widzieliśmy, że chcemy stworzyć tu wyjątkowe miejsce" (ZDJĘCIA)
Choć Fit Lovers z pewnością liczyli na pozytywny rozgłos w sieci, to niesmak pozostał. Internauci nie kryją oburzenia i rozczarowania. Komentarze pod postami są bezlitosne.
Tak bardzo was lubiłam, a to, co wyprawiacie, to jest po**bane z ludzi debili robić; Żenująca promocja serio? Dać odczuć, że może się rozstajecie, a później nagle bomba, że to nowy projekt i heheszki? Dzięki temu wieloletnim fanom pozostaje niesmak do was; Co za tragiczny sposób promocji; Mega słaby pomysł na promocję; Kiedy promocja staje się ważniejsza niż autentyczność, kończy się szacunek. I właśnie go straciliście - czytamy w mediach społecznościowych.