Trwa ładowanie...
Przejdź na
Kokosimo
|

"Odpicowana" Agnieszka Woźniak-Starak paraduje w białej szmizjerce i sznurowanych kowbojkach przed studiem DDTVN. Ikona stylu? (ZDJĘCIA)

416
Podziel się

Wnioskując po minie dziennikarki, dzięki debiutowi w śniadaniówce 42-latka nabrała wiatru w żagle.

"Odpicowana" Agnieszka Woźniak-Starak paraduje w białej szmizjerce i sznurowanych kowbojkach przed studiem DDTVN. Ikona stylu? (ZDJĘCIA)
Anieszka Woźniak Starak w kowbojkach przed studiem DDTVN (Pudelek Exclusive)
bDnwKgol

Nie da się ukryć, że odejście Kingi Rusin z Dzień Dobry TVN, gdzie piastowała stanowisko prowadzącej przez ostatnie 15 lat, było dla opinii publicznej sporym zaskoczeniem. "Reporterka bez granic" tym samym wzięła przykład z Piotra Kraśki, który w środku lipca ogłosił, że przenosi się do Faktów i Faktów po Faktach w TVN24. Od tamtego momentu w mediach przez całe wakacje wciąż przewijały się kolejne nazwiska w kontekście potencjalnych zamienników Rusin i Kraśki, zaczynając od Agnieszki Woźniak-Starak, a kończąc na odwiecznej rywalce Kingi, Małgorzacie Rozenek. Ostatecznie padło na tę pierwszą, dzięki czemu Rusin w końcu mogła odetchnąć z ulgą.

Odkąd wdowa po Piotrze Woźniaku-Staraku ponownie zagościła w studiu DDTVN (w przeszłości dziennikarka miała kilkukrotnie okazję poprowadzić śniadaniówkę), internauci chętnie komentują w sieci wysiłki 42-latki przed kamerami. Choć niektórzy twierdzą, że Aga zwyczajnie nie pasuje do drugiej prowadzącej poranne show, Ewy Drzyzgi, zdecydowana większość twierdzi, że celebrytka jest "odpowiednią osobą na odpowiednim miejscu".

bDnwKgon
Zobacz także: Odporna na upały Agnieszka Woźniak-Starak w skórzanej kurtce

Od wielkiego debiutu Agnieszki w nowej roli minęły dwa dni. Wnioskując po najnowszych zdjęciach celebrytki, Woźniak-Starak czuje się w śniadaniówce jak ryba w wodzie. W środę czyhającym przed studiem paparazzi udało się sfotografować celebrytkę, gdy opuszczała nowe miejsce pracy w szampańskim nastroju.

bDnwKgot

Znana z dbałości o swój wizerunek dziennikarka zdecydowała się na efektowną stylizację, na którą składała się biała szmizjerka w delikatny, kwiatowy print, krótkie, czarne szorty i przykuwające wzrok wiązane kowbojki z wężowej skóry. Dopełnieniem modnego looku były okulary-aviatory i delikatny, skórzany pasek.

Ikona stylu?

bDnwKgou
bDnwKgov
bDnwKgoO
Źródło:
pudelek.pl
KOMENTARZE
(416)
Beata
2 miesiące temu
bardzo fajnie wygląda
Pozdrawiam!
2 miesiące temu
Bardzo ladny ma styl! Oryginalny i widac ze lubi bawic sie moda! Zazdroszcze stylu i przedewszystkim kasy!
Marina
2 miesiące temu
Super wygląda i do tego bardzo zgrabna
bDnwKgoP
bimba
2 miesiące temu
dajcie jej spokoj
Moni
2 miesiące temu
Skad sukienka ?
Najnowsze komentarze (416)
Ryszard
miesiąc temu
ciuchy rzecz nabyta,raz lepsze,raz gorsze,doceniam piekne zeby i piekny usmiech
melon
miesiąc temu
ta twarz nie ma chyba nic wsp.ólnego z jej naturalnymi rysami ?
heee
2 miesiące temu
Moze jednak to nie bedzie takie złe zastępstwo :)
Januszyk7
2 miesiące temu
Czy Rusin nie ma podobnych?
ilona
2 miesiące temu
Mieszane duety są świetne! Rusin i Kraśko to było coś!
nikka
2 miesiące temu
Fajna była poprzednia para ;)
Anka
2 miesiące temu
Aga ładna ale Kinga bardziej pasowała
hmm
2 miesiące temu
Przypomina strój Kingi
bDnwKgoH
dominik
2 miesiące temu
Ładnie jej w takim outficie
Natala
2 miesiące temu
Mi się podoba.
hela
2 miesiące temu
Fajnie wygląda!
Luiza
2 miesiące temu
Wygląda nawet ok.
fela
2 miesiące temu
Kinga była mega pod każdym względem ;)_
VVan
2 miesiące temu
Aga nieźle sobie radzi, dobrze, że Kinga odeszła moim zdaniem bo teraz bedzie miala wiecej czasu na rozwoj pat&rub :) od kilku lat jestem wierna jej marce i zauwazylam diametralna roznice w stanie mojej skóry
...
Następna strona
bDnwKgpj