Trwa ładowanie...
Przejdź na
Marcin Marciniuk
|
aktualizacja
Materiał powstał przy współpracy z Douglas

Uczestnicy Top Model już wiedzą, co single potrafią zmalować!

Podziel się:

11. edycja Top Model nie zwalnia tempa i, jak każda poprzednia, dostarcza widzom coraz to nowych emocji. Ostatnio internauci szeroko komentowali miłosne, niepozbawione wybuchów zazdrości perypetie uczestników. Natomiast, paradoksalnie, najnowszy odcinek przyniósł sesję, której hasłem przewodnim była… impreza singli. Przypadek?

Uczestnicy Top Model już wiedzą, co single potrafią zmalować!
(materiały partnera)

Program jest dla aspirujących modeli przepustką do show-biznesu i popularności w social mediach, jednak nie możemy zapominać, że mają oni też ogromną szansę na zdobycie pierwszych zleceń w branży i pokazania się w kampaniach największych marek na polskim rynku. Tak było i tym razem.

Uczestnicy wzięli udział w konkurencji, za sprawą której mogli wygrać udział w sesji do kampanii znanej sieci perfumerii – Singles Day Douglas. Aby zdobyć to zlecenie, musieli się wykazać przed obiektywem znanego z wysokich wymagań Marcina Tyszki w sesji pod hasłem "impreza singli", prezentując makijaże wykonane kosmetykami z serii Douglas Collection.

Na jury oraz gościni specjalnej – Sylwii Butor, modelce związanej z agencją Division, obserwowanej na Instagramie przez 105 tys. fanów – największe wrażenie zrobili Aleksandra Helis, 19-letnia zdobywczyni Złotego Biletu, oraz 20-letni Adrian Nkwamu zachwycający urodą, którą zawdzięcza m.in. swoim tanzańskim korzeniom.

Zobaczcie sami efekty tej imprezowej sesji. Jeżeli macie zamiar świętować nadchodzący Dzień Singla w równie huczny sposób, jak uczestnicy Top Model we współpracy z perfumerią Douglas, możecie skusić się na inspirowane ich wizerunkami makijaże. Podpowiadamy, po które kosmetyki sięgnęli makijażyści, wykonując ich make-upy.

Podstawą udanego makijażu jest oczywiście odpowiednie zadbanie o swoją skórę. W tym celu warto sięgnąć np. po rozjaśniające serum Keys Soulcare, które powstało we współpracy z piosenkarką Alicią Keys. W serii Douglas Collection są też kremy do twarzy Nimya – założycielką tej marki jest Nikkie de Jager znana jako NikkieTutorials, jedna z najpopularniejszych youtuberek urodowych, która zawsze wyrażała siebie poprzez makijaż.

Bez wątpienia przyda się też paletka 35xs marki Morphe – to brand prosto z Los Angeles, który wyznaje ideę selflove i słynie z odważnego podejścia do make-upu. W palecie znajdziecie 35(!) kolorów, zarówno w połyskującym, jak i matowym wydaniu.

Zwieńczeniem będzie mascara oraz pomadki marki Douglas Collection – to najwyższej jakości produkty do makijażu, które jeszcze bardziej przybliżają nas do świata mody.

Jak przekonuje nas Douglas i poniższa sesja, właśnie w takich makijażach najchętniej pozują i bawią się zorientowani w trendach single. A skoro o tym mowa, z okazji zbliżającego się Singles Day marka Douglas przygotowała kosmetyczne niespodzianki i świetne promocje. Szukajcie ich tutaj!

Materiał powstał przy współpracy z Douglas
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
Materiał Partnera
Oferty dla Ciebie