Witek
|
aktualizacja

Zaangażowani Agnieszka Kaczorowska i Maciej Pela wspólnie zajmują się córką w restauracji (ZDJĘCIA)

54
Podziel się
1 z 9
Zaangażowani Agnieszka Kaczorowska i Maciej Pela wspólnie zajmują się córką w restauracji (ZDJĘCIA)
Zaangażowani Agnieszka Kaczorowska i Maciej Pela wspólnie zajmują się córką w restauracji (ZDJĘCIA)
(PUDELEK EXCLUSIVE)
0
0

Choć większość Agnieszkę Kaczorowską wciąż może kojarzyć dzięki roli w kultowym Klanie, ostatnimi czasy serialowa Bożenka daje się poznać jako pełnoetatowa mama. Odkąd na świecie pojawiła się jej córeczka, 27-latka zdaje się być pochłonięta macierzyństwem, a w opisie na jej instagramowym profilu przed informacją o tym, że jest aktorką i tancerką, dumnie widnieje napis "żona i mama".

Kaczorowska od kilku miesięcy z zaangażowaniem poświęca się życiu rodzinnemu, a jej profile w mediach społecznościowych opływają głównie w zdjęcia i nagrania z ukochanym i małą Emilką.

Nie dziwi zatem fakt, że to właśnie z mężem i córką aktorka spędza każdą chwilę. Ostatnio całą trójką wybrali się do restauracji. W przerwach od pochłaniania zamówionych potraw, szczęśliwi rodzice na zmianę zajmowali się pociechą. Tego dnia Agnieszka i Maciek postawili na luźne, mało wyszukane stylizacje. Po udanej rodzinnej uczcie zrelaksowani tancerze wrócili do domu, który zakupili w zeszłym roku, jeszcze przed narodzinami wymarzonej córki.

KOMENTARZE
(54)
Teo
3 miesiące temu
Facet pije wino i kieruje?
Żenada
3 miesiące temu
Znowu ta Wielka Aktorka ciekawe kiedy Oscara dostanie
Uuuu
3 miesiące temu
W restauracji nie rzuca się niedbale ubrania na krzesło, od tego są wieszaki, ale o tym wiedzą kulturalni ludzie... Poza tym wszystko na sprzedaż, nawet posiłek poza domem... Bleee... Samochód należałoby umyć Pelaki...
Lkcj
3 miesiące temu
Ten facet kompletnie nie ma jaj. Niemeski z zachowania, charakter choragiewka, plastelina, na takiego egoiste i konformiste nigdy nie mozna liczyc.
Gosc
3 miesiące temu
Wyjatkowo odpychajacy ludzie
Najnowsze komentarze (54)
dama
3 miesiące temu
czasy sie zmienily kiedys z tak malutkimi dziecmi rodzicow w restauracji sie nie widzialo co mam napisac ech
Elka
3 miesiące temu
W obecności dzieci się nie pije...
Ehh
3 miesiące temu
Z dzieckiem do baru...
Bea
3 miesiące temu
"modna" Bożenka zalana krwią obdzieranych żywcem zwierząt....
Ewa
3 miesiące temu
Zwykła stylizacja ??? Ludzie i ty pudlu ogarnijcie się!! Stylizują się prawdziwi aktorzy, śpiewacy, tancerze, a nie zwykli ludzie i pseudoaktorzyny, celebryci. Jezus, co za kretynizm
Badia
3 miesiące temu
Obłudna i żmijowata to jest Kate i jej mąż.
gośc
3 miesiące temu
i gdzie te usmiechnięte buźki? nie spodziewalismy się zdjęć i pokazaliśmy jak wygląda nasze prawdziwe życie?
Karoli
3 miesiące temu
Odnoszę wrażenie ze ona jest dominująca, bezkompromisowa hetera😁
laos
3 miesiące temu
koleś wygląda jakby go siłą od kompa odciągnęła
krzysiek
3 miesiące temu
po co ciągnąć dzieciara po knajpach
Jabotak
3 miesiące temu
Facet kradziony, dla mnie to dno nie kobieta
-SEX-RANDKI-
3 miesiące temu
Dzień dobry, nudzisz się, jesteś samotny ? Zerknij na największy portal randkowy w Europie i przejrzyj oferty najładniejszych kobiet Starego Kontynentu. Modelki, fanki piłkarskie i normalne dziewczyny. Jest w czym wybierać na www.panie.online
Wiśniowa
3 miesiące temu
E tam, patologia to narobić kilkoro i nie mieć co do gara włożyć. Tu jedno dziecko, młode malzenstwo. Szczęścia.
weronika
3 miesiące temu
Masakra alkohol przy dziecku... patologia
TOP10 - najpopularniejsze galerie
9.

Nowe mieszkanie Davida i Victorii Beckhamów kosztowało 100 MILIONÓW ZŁOTYCH! Robi wrażenie? (ZDJĘCIA)

Najnowsze gniazdko słynnej pary zaprojektowane zostało przez zespół słynnej Zahy Hadid. Wygląda na warte swojej ceny?
8.

Skryty za arafatką Jarosław Kret uzupełnia zapasy do domowej spiżarni (ZDJĘCIA)

Pogodynek udał się na zakupy do sklepu z polskimi produktami. Skończyły mu się zapasy?
7.

Lech Wałęsa RYZYKUJE ŻYCIE modlitwą w kościele w czasie pandemii koronawirusa (ZDJĘCIA)

Uduchowiony były prezydent całe szczęście nie musiał czekać na swoją kolej, bowiem załapał się jako piąta osoba w świątyni.
5.

Naturalna Lisa Marie Presley w towarzystwie córek uzupełnia zapasy w sklepie w Los Angeles (ZDJĘCIA)

Mimo szerzącej się epidemii koronawirusa córka Elvisa nie wyposażyła się w rękawiczki. Powinna być bardziej rozważna?
4.

Gwiazdy bez makijażu na kwarantannie: Anja Rubik, Anna Lewandowska, Małgorzata Socha... (ZDJĘCIA)

W ramach instagramowej akcji #stayhome prominentki licznie pokazują się światu w wersji "domowej". Piękne?
3.

Oto Gigi Goode, największa faworytka 12. sezonu "Rupaul's Drag Race". Piękna? (ZDJĘCIA)

22-letni Samuel Geggie został drag queen w wieku 14 lat, a większość jego strojów szyje dla niego mama-kostiumografka.
1.

Potargana Ewa Kasprzyk aktywnie spędza czas izolacji w towarzystwie Shakiry (ZDJĘCIA)

Aktorka i jej suczka udały się do parku, gdzie oddawały się wspólnym zabawom na świeżym powietrzu.