Trwa ładowanie...
Przejdź na

Figurski świętuje... rocznicę odzyskania sprawności: "Wyruszam na manifestację w kierunku siłowni"

66
Podziel się

Michał pochwalił się na Facebooku, że zamierza zadbać o tężyznę fizyczną. "Dogonisz Pudziana" - motywują go koledzy.

Figurski świętuje... rocznicę odzyskania sprawności: "Wyruszam na manifestację w kierunku siłowni"
bEgjUdLp

Nieco ponad dwa lata temu Michał Figurski trafił do szpitala z krwotokiem w głowie, który był wynikiem pęknięcia osłabionego długoletnią cukrzycą naczynia krwionośnego. Lekarze przeprowadzili skomplikowaną operację neurochirurgiczną, po której dziennikarz był utrzymywany w śpiączce farmakologicznej. Po wybudzeniu Michał od nowa musiał uczyć się najprostszych czynności, takich jak samodzielne jedzenie, mówienie czy chodzenie. Okazało się, że choroba osłabiła również inne organy, m.in. nerki i trzustkę. Konieczny był przeszczep tych organów lecz znalezienie dawcy nie było łatwe - zwykle chorzy czekają na niego latami. Michała uratowała śmierć młodej dziewczyny - ofiary wypadku. Operacja przeszczepu wykonana w Szpitalu Klinicznym Dzieciątka Jezus w Warszawie trwała aż osiem godzin.

Od tamtej pory celebryta, który wcześniej - jak sam wielokrotnie przyznawał - nie prowadził się zbyt dobrze, a także słynął z mało wyrafinowanego poczucia humoru, musiał przewartościować swoje życie i od nowa ustalić priorytety. Wydaje się, że otarcie się o śmierć pokazało mu, co tak naprawdę jest w życiu istotne i dziś Figurski docenia każdy kolejny dzień.

bEgjUdLr

Od momentu odzyskania sprawności minął właśnie rok, czym dziennikarz postanowił pochwalić się na Facebooku. Teraz Michał ma plan, aby jeszcze bardziej ulepszyć swoje ciało. W tym celu postanowił regularnie uczęszczać na siłownię.

Z okazji pierwszej dwunastomiesięcznicy odzyskania niepodległości własnego ciała dzięki nowej trzustce i nerce, chciałem ogłosić, że wyruszam na manifestację w kierunku siłowni, na której zamierzam demonstracyjnie spalić całe mnóstwo wrogich kalorii! - ogłosił Michał.

Figurski podziękował też zespołowi lekarzy, którzy uratowali mu życie.

Sto lat, niech żyje Profesor Wojciech Lisik i Warszawski oddział Transplantologii Szpitala Dzieciątka Jezus przy ul. Lindleya - napisał dodając do postu piosenkę zespołu The Transplants.

bEgjUdLx

Pod wpisem znajomi i przyjaciele Michała życzyli mu zdrowia oraz gratulowali podjęcia decyzji o rozpoczęciu intensywnych ćwiczeń.

"Dogonisz jeszcze Pudziana", "Brawo Miśku, idziesz jak buldożer", "A czy nowe narządy to nie jest przypadkiem doping?", "Ciśnij!" - motywowali.

Myślicie, że jeszcze "dogoni Pudziana"?

bEgjUdLy
bEgjUdLz

**Odeta Moro: "Jestem bewzględna. Wyciągam dzieciom kabel z routera"

**

bEgjUdLS
KOMENTARZE
(66)
Gość
3 lata temu
Co było to było, ale zdrowia, Michał!
Gość
3 lata temu
Był jaki był, ale zdrowia i pełnego powrotu do formy życzę. Święta idą
Doris
3 lata temu
Niech mu się wiedzie jak najlepiej. Wesołych świąt wszystkim Pudelkowiczom❤
bEgjUdLT
Gość
3 lata temu
Dużo siły 💪💪
Gość
3 lata temu
Przynajmniej czegoś go to nauczyło :).
Najnowsze komentarze (66)
gość
3 lata temu
Ale jak coś ! To Cezary P. aresztowany, Darek K. sypnął musi szukać nowych kontaktów.
gość
3 lata temu
Powodzenia zycze, bardzo go zawsze lubilem i lubie!
gość
3 lata temu
Taaa. Ciekawe czy ukraincy zapomnieli o tym cwaniaku?
gość
3 lata temu
Michała uratowała śmierć młodej dziewczyny - jeszcze niech napiszą, że Ukrainki... to juz nie było godniejszych biorców dla tych narzadów?
gość
3 lata temu
ja p*****le...wspolczuje człowiek...za młody na to g****o
gość
3 lata temu
Nie ma grubej kreski,juz nie bedzie spiewal,p****************u,sam juz jest prawie t**p,chyba dotarlo do niego,sprawiedliwosc nierychliwa.
Leon
3 lata temu
Nie ma grubej kreski,sprawiedliwosc dosiagnela celu,chyba juz nie bedzie spiewal p****************u,sam juz jest prawie t**p.
gość
3 lata temu
działaj działaj Michał bo czekam na twój program lub jakąś błyskotliwą i zabawną audycję! trzymam kciuki za Ciebie!!!
bEgjUdLL
Gość
3 lata temu
Bardzo antypatyczny gość, nie lubię go, ale mimo wszystko życzę powrotu do zdrowia!
Gość
3 lata temu
nie zycze mu zle ale go nie trawie
gość
3 lata temu
Warzywo. Skończył jak żył. 😂😂😂
gość
3 lata temu
brzydalek z niego.
Gosc
3 lata temu
Czemu dalej promujecie tego idiote tak samo jak malopolskiego gnoma i jego wieszak. Dobrze ze juz tego mongola nie widac zostal jeszcze irytujacy smieszek z broda w plusie
m
3 lata temu
zycie go pokaralo za bycie k*****. Zanim cos zrobicie albo uprzykrzycie zycie zastanowcie sie. To prawda, karma wraca!!!
...
Następna strona
bEgjUdMn