Trwa ładowanie...
Przejdź na

Kto przebrał się za klauna?

787
Podziel się
Kto przebrał się za klauna?
bDhehwwR

W piątek odbyła się impreza _**Doskonałość Mody**_ Twojego Stylu. Jak zwykle przy takich okazjach łatwo było wyłowić najlepszą i najgorszą kreację wieczoru. Ostatnie miejsce zajęła tym razem Ewa Szabatin, która na imprezę przyszła cała w grochy. Sukienka, która na wieszaku wyglądała pewnie ciekawie, tancerki raczej nie upiększyła.

Dla kontrastu - kreacja Anety Kręglickiej, jak zawsze dopasowana do okazji i podkreślająca jej atuty. Patrząc na nią żałujemy, że tak mało pięknych kobiet ciągnie do telewizji. Kto zajmie jej miejsce? Nie widzimy wielu kandydatek. Z naszym show-biznesem jest niestety tak samo jak z polską polityką. Sukces osiągają tu głównie najbrzydsi, najgorsi, ale najbardziej zmotywowani.

bDhehwwT
bDhehwwZ
bDhehwxa
bDhehwxu
KOMENTARZE
(787)
gość
12 lat temu
tak, jesli uważacie, że ta s****a, która wygląda na obrzygany dywan jest dopasowana do okazji i podkreślająca atuty, to ja jestem papież
gość
12 lat temu
to ze herbus to karlica pisza pewnie jakies zakompleksione wyrosniete szczudla ktore nie potrafia sobie znalezc ani jednego faceta w zyciu i nie maja gustu. edyta jest z********e ladna, drobniutka kobieta, ale piszcie co chcecie w koncu jakos trzeba sobie poprawiac humor, np obrazajac innych, najlepiej tych najladniejszych bo tym sposobem podswiadomie podnosicie swoja samoocene.
gość
12 lat temu
p******a ta cała Szabatin. Przy Edycie może robic za pokojówkę. Aneta przesadza z chudością. Jej twarz,a zwłaszcza okolice oczu są bardzo zorane zmarszczkami.W tym wieku po prostu straszy zasuszoną figurą
bDhehwxv
gość
12 lat temu
Matko, jaka ta Ewa jest p******a!!! FUJ
STYLISTKA KAR...
12 lat temu
SZABATIN ZMIEN ZAJECIE NIE MASZ POJECIA O MODZIE NIE OSMIESZAJ SIE I*****O CO WIDAC NA ZAłACZONYM OBRAZKU ALE JESTEś BEZNADZIEJNA ZAłOSNA I SMUTNA SZABATIN ZMIEN ZAJECIE NIE MASZ POJECIA O MODZIE NIE OSMIESZAJ SIE I*****O CO WIDAC NA ZAłACZONYM OBRAZKU ALE JESTEś BEZNADZIEJNA ZAłOSNA I SMUTNA SZABATIN ZMIEN ZAJECIE NIE MASZ POJECIA O MODZIE NIE OSMIESZAJ SIE I*****O CO WIDAC NA ZAłACZONYM OBRAZKU ALE JESTEś BEZNADZIEJNA ZAłOSNA I SMUTNA SZABATIN ZMIEN ZAJECIE NIE MASZ POJECIA O MODZIE NIE OSMIESZAJ SIE I*****O CO WIDAC NA ZAłACZONYM OBRAZKU ALE JESTEś BEZNADZIEJNA ZAłOSNA I SMUTNA SZABATIN ZMIEN ZAJECIE NIE MASZ POJECIA O MODZIE NIE OSMIESZAJ SIE I*****O CO WIDAC NA ZAłACZONYM OBRAZKU ALE JESTEś BEZNADZIEJNA ZAłOSNA I SMUTNA SZABATIN ZMIEN ZAJECIE NIE MASZ POJECIA O MODZIE NIE OSMIESZAJ SIE I*****O CO WIDAC NA ZAłACZONYM OBRAZKU ALE JESTEś BEZNADZIEJNA ZAłOSNA I SMUTNA
Najnowsze komentarze (787)
gość
12 lat temu
PIĘKNE WDZIANKO Kręglickiej!!!!!!!!!!
gość
12 lat temu
ee tam, Szabatin tak tragicznie nie wygląda ;p a Kręglicka, hm. Lubię nieco inny typ urody, jakoś mnie nie zachwyca. I ubranie, cóż, też czasami ubierała się lepiej.
gość
12 lat temu
Ona zawsze jest okropnie ubrana...Nie widziałam, żeby miała na sobie coś ładnego. Do gotowania obiadu bym nawet tego nie ubrała.
gość
12 lat temu
kręglicka super tylko za chuda. tamte dwie to jaka porazka - jedna karykatura a druga nijaka jak zawsze.
gość
12 lat temu
Herbuś jest superowa, a Szabatin nie!wiem, bo je widziałam i troszeczkę poznałam:/
gość
12 lat temu
ale Edyta Herbuś jest piękna!!!!!!!!!!!!!!!
gość
12 lat temu
ależ ona jest brzydka i ten zaąbisty naleśnik na głowie
gość
12 lat temu
Szabatin jest ładna, zgrabna, ale jej image to porażka.
bDhehwxn
gość
12 lat temu
wezcie juz ta herbus. A szabatin bardz fajnie wyglada w tej sukience - pasuje jej to. Jak ktos juz wspomnial wyglada jak gwiazda czarno-bialego kina :)
gość
12 lat temu
Przesada...:P Jak ona wyglada...
gość
12 lat temu
mi się podoba...ale każdy ma swój styl... ale najfajniejsza jest torebka....świetna... a ania jest fajna...nie to co gośka andrzejewicz(żygać mi się chce)
gość
12 lat temu
zdecydowanie się z tym zgadzam. Ewa wygląda bardzo ładnie.
gość
12 lat temu
Wydaje mi się,że Ewa szabatin jest bardzo podobna do aktorki MJAK MIŁOŚĆ o takiej samej urodzie Oczywiscie DO KAROLINY NOWAKOWSKIEJ
gość
12 lat temu
Szabatin ma zajebistą sukienke o torebce nie wspominając. Ja tez taką chce!!!
...
Następna strona
bDhehwxP