Trwa ładowanie...
Przejdź na

Ile kasy ma facet Liszowskiej?

309
Podziel się

Dużo. Miliony...

Ile kasy ma facet Liszowskiej?
bDfaEHph

Mało która aktorka jest w stanie zainteresować się mężczyzną bez pieniędzy. Jakoś tak się układa. Na premierach i bankietach zawsze pojawiają się u boku panów uprawiających zawód biznesmena.

Nie inaczej jest z Joanną Liszowską. Po rozstaniu z biznesmenem Tadeuszem Głażewskim znalazła sobie jeszcze bogatszego. Jak donosi Twoje Imperium 38-letni Ola Serneke jest naprawdę milionerem.

Powodzenie w interesach i, co tu kryć, ogromny majątek Ola zawdzięcza firmie Sefa Bygg & Konsult AB, której od 6 lat prezesuje - pisze tabloid. W zeszłym roku osiągnęła ona obroty na poziomie 165 milionów euro. Nie należy się więc dziwić, że biznesmen wozi Liszowską luksusowym sportowym maserati. Ma także porsche carrera GT, w którym to aucie bierze udział w wyścigach organizowanych przez Porsche Club. Jest również właścicielem pięknego domu nad jeziorem Mjorn.

bDfaEHpj

Dodajmy, że porsche carrera GT to najdroższy model tej marki. Nawet używany kosztuje grubo ponad milion złotych. Po Polsce jeżdżą niestety tylko jego skromnym maserati:

bDfaEHpp
bDfaEHpq
bDfaEHpK
KOMENTARZE
(309)
gość
11 lat temu
A niech jej się powodzi. Fajne autko, tylko kolor mi się nie podoba...
gość
11 lat temu
l***i co leca na kase to szmaty do potegi i trzeba je tepic
gość
11 lat temu
ZAPASIONA L***A I TYLE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
bDfaEHpL
gość
11 lat temu
co was to wszystkich obchodzi, ile koleś ma kasy, co za p*********y kraj!!!!!!!!!!!
gość
11 lat temu
Joaśka rządzisz!!
Najnowsze komentarze (309)
VERITAS
10 lat temu
Miłośc nie polega na interesowności. A jeżeli polega na tym i ma charakter roszczeniowy (pieniądze), to nie jest to miłość. Kobieta, która z pseudo rozsądku wybiera partnera po grubości portfela jest zwykłą szmatą i prostytutką. Robi to z własnej pazerności i wyrachowania, więc nie ma zlituj się. S****a zawsze będzie szmatą i nie zasługuje na szacunek, skoro kocha bardziej pieniądze. Piszę tu o związkach dla pieniędzy. Takie pseudo kobiety nigdy nie są szczęśliwe,bo gdzieś ten na prawdę wspaniały mężczyzna, z którym powinna być, jest zepchnięty na bok ze względu na brak majętności. A takiego czegoś się kobiecie nie wybacza, bo nie wszyscy żyjemy dla pieniędzy. Pieniądze żyją dla nas i są jedynie dodatkiem (w dodatku marnym). Ktoś kto ceni wartość życia, doskonale wie co mam na myśli. Tylko człowiek, który jest nic nie wart, zrobi wszystko dla pieniędzy i odda dla nich swoje życie i godność w wiecznym poczuciu bycia gorszym bez nich. Prawdziwi jesteśmy dopiero wtedy, kiedy pieniędzy nie mamy.
gość
10 lat temu
ja tam jej zazdroszczę! przystojny facet i dużo kasy.... każda poleci na coś takiego
gość
11 lat temu
ile kosci ma pudel?
gość
11 lat temu
Miss Największego Cellulitu
gość
11 lat temu
musi byc dobra w te klocki
Anusiakowa
11 lat temu
w ogole w przypadku Pani Joanny polecalabym "remont od podstaw". sciecie przesuszonych wlosow, zapigmentowanie i powrot do bardziej naturalnego koloru, wyprostowanie krzywych zebow, zmiana obowia na dopasowane, dieta i aerobik zeby tak z 5 kg zrzucic,wizyte u kosmetyczki(okropnie popekane piety bleh)a dopiero potem zastanawialaym sie nad jej strojami - tu brak podstaw zeby mowic o zadbanej kobiecie!!!
gość
11 lat temu
Ogólnie jesteś spoko lubię cię tylko nie mogę patrzeć na twoje włosy!tragedia ! fatalny kolor i zniszczone masakra!
gość
11 lat temu
Hi hi.......to fakt
bDfaEHpD
gość
11 lat temu
E tam zobaczymy jak dlugo beda razem//
gość
11 lat temu
facet ma kasę i kupił sobie "parówę", zamiast "ciasteczka". Masochista?????
gość
11 lat temu
wielka mi bryka dzis widzialem ciawaresa we Wro w takiej samej tylko czarnej wielkie mi co a ta liszowska to kawal szmaty tyle na temat nawet bym nie splunal w jej strone amen
gość
11 lat temu
Materialistka, boże jaka z niej wielka krowa,ten facet dla niej za delikatny. ILiszowska Ty wyglądasz jak wampirzyca.
gość
11 lat temu
baba syf. Jest taka wielka, że można na nią włożyć fure siana a do paszczy drugą. TŁUŚCIOCHU ZNIKAJ Z EKRANU !!!!
gość
11 lat temu
... napisało zdzir.sko
...
Następna strona
bDfaEHqf