Trwa ładowanie...
Przejdź na

"Wciągałam worki koki!"

242
Podziel się

Przez wiele tygodni siedziała w mieszkaniu i ćpała. Myślicie, że jest już czysta?

"Wciągałam worki koki!"
bCYmvagl

Muzyka Lady GaGi może się nie podobać, ale trzeba przyznać, że nagrała sporo hitów i od ponad roku udaje się jej utrzymać zainteresowanie mediów coraz to nowymi skandalami czy kontrowersyjnymi wypowiedziami. W ostatnim wywiadzie dla brytyjskiego Daily Mirror piosenkarka wyznała, że ojciec wyciągnął ją z uzależnienia od narkotyków.

Mój ojciec to naprawdę twardy facet. Odwiedził mnie pewnego razu i powiedział: Dziecko, przecież ty jesteś naćpana! *Do tej pory nie wiem, jak do cholery na to wpadł. Nigdy nie powiedział mi słowa na temat narkotyków, ale ostrzegł mnie, że *jeżeli nadal będę pogrążać się w nałogu, to mogę stracić bardzo wiele. Już nigdy więcej o tym nie rozmawialiśmy.

Piosenkarka, obecnie 23-letnia, swoją "przygodę" z kokainą zaczęła mając 19 lat. Jak twierdzi, najgorszy był dla niej rok 2005.

bCYmvagn

Ulubioną muzyką, której wtedy słuchałam, był zespół The Cure - kontynuuje Germanotta, opowiadając o tym, jak przez wiele tygodni nie wychodziła ze swojego nowojorskiego mieszkania. Uwielbiam ich muzykę, więc towarzyszyła mi, kiedy samotnie wciągałam worki koki. Przyjaciele czasem do mnie zaglądali i pytali się, czy robię to wszystko sama. Odpowiadałam: Tak, tylko ja i moje lustro.

Jednak udało mi się z tego wyjść, bo miałam dostatecznie dość siły, aby zerwać z narkotykami. Najwięcej brałam, kiedy byłam nieszczęśliwa. Więc teraz wszystko jest w porządku.

Wierzycie, że jest dzisiaj w 100% czysta?

bCYmvagt
bCYmvagO
KOMENTARZE
(242)
gość
11 lat temu
co za g****a baba, brzydka i g****a, niedobrze się robi, jak się na nią patrzy
gość
11 lat temu
Widac ze cpun!!! g****a s**a
gość
11 lat temu
nastepna z*****a z nowego jorku fe..
bCYmvagP
gość
11 lat temu
no to juz koniec
gość
11 lat temu
banda ogrodnikow w pudlu
Najnowsze komentarze (242)
gość
11 lat temu
Jest niezla:) lubie ja:)no i ma odwage:)
gość
11 lat temu
the Cure! najlepszy zespół pod słońcem, brawo GaGa! ;)
gość
11 lat temu
jakas glupiam ona tylko mówi tak żeby zwrócic na nią jeszcze wiekszą uwagę okropna jest..nie lubię jej...;/
gość
11 lat temu
Kur.... :( a mogla sie zacpac :( :( :(
gość
11 lat temu
ma wyobraznie i odwage....
gość
11 lat temu
duma śmuna
oj
11 lat temu
Jasne że ćpa , niech wsadzi sobie ten wibrator do wadżajny , założy pelikanowe buciki i kokon z krzakami (i może jaimiś robakami) : patrz rys. niżej. Niech ćpa dalej , dzięki temu bedzie co mówić dzieciom w szkole o skutkach brania narkotyków na przykładzie tej wariatki :D
gość
11 lat temu
hehe ona chyba przejadla sie kwasem bo jeje sie zaweisila ze jest drag queen hahaha!
bCYmvagH
gość
11 lat temu
hhehe jaka sxiemniara panna wrzyciu nic takiebo nie widziala a gada zeby zwrocic uwage mediow w jakis sposob na siebie wierzycie w taka bajke ?
gość
11 lat temu
przeciez wiadomo ze gaga bierze bo widac jak ona sie zachowuje jak ćpunka
gość
11 lat temu
ona jest piękna
gość
11 lat temu
GAGA jest super ;)!!!
gość
11 lat temu
morzna było się tego spodziewać teras te wszystkie gwjazdy wciągają koke
gość
11 lat temu
jaki deep shit laska wciaga krechy az sie blyska..
...
Następna strona
bCYmvahj