Trwa ładowanie...
Przejdź na

"Tworzenie muzyki zastępuje mi seks!"

262
Podziel się

"Samotność mi służy" - przekonuje Lady GaGa. "Muszę się skupić na mojej sztuce, a nie innych ludziach."

"Tworzenie muzyki zastępuje mi seks!"
bDYwvabV

*Lady GaGa *ostatnio milczała na temat spraw łóżkowych. Kiedyś swoimi ostrymi i kontrowersyjnymi wypowiedziami robiła wokół siebie wiele szumu. Nadszedł czas względnego spokoju... do dzisiaj. Piosenkarka udzieliła wywiadu, w którym znowu próbuje sprzedać swoje życiowe mądrości. Nie radzimy z nich korzystać.

Mój nowy singiel, "Bad Romance", opowiada o kimś, kto zakochuje się w swoim przyjacielu – wyjaśnia piosenkarka. To piosenka autobiograficzna. Nie jestem jeszcze pewna, czy się zakochałam, ale dla zachowania prywatności nie powiem, kim on jest. Chłopaka na razie nie mam.

Samotność mi naprawdę służy - przekonuje. Tworzenie muzyki i podróżowanie zastępują mi seks. Dzięki mojej karierze jestem szczęśliwa. Jestem przekonana, że na wszystko jest odpowiedni czas. Mój jeszcze nie nadszedł. Na razie muszę się skupić na mojej sztuce, a nie innych ludziach.

bDYwvabX

Jeszcze kilka miesięcy temu piosenkarka twierdziła, że brak seksu wytrzymuje jedynie dzięki swojemu wibratorowi. Kilka dni później mówiła, że po prostu sypia z facetami z ekipy pracującej przy jej koncertach.

bDYwvacy
KOMENTARZE
(262)
gość
12 lat temu
promuje sie d****a tylko przez te durne gadanie i stroje dziwolaga
gość
12 lat temu
jej sprawa ;p
ON
12 lat temu
lubie ją
bDYwvacz
gość
12 lat temu
ma coś w sobie..ja ją lubię ale w waginę bym jej nie calowala.. ba nawet bym jej nie chciala widzieć
gość
12 lat temu
a kto by chciał takiego paszczura ???
Najnowsze komentarze (262)
gość
11 lat temu
heh . racja z tymi bateriami nie ma co ?
gość
11 lat temu
lady gaga jest fajna
gość
12 lat temu
Ona Nie 'promuje sie przez gadanie i ''durne stroje dziwolaga'' ' Ona chce byc oryginalna, Aby nikt jej nie kopiowal.. A gadanie.? Badz slawny to tez tak bedziesz gadac.
gość
12 lat temu
mi nic nie zastapi wody ;P
laluo
12 lat temu
jest g****a i zboczona...poprostu p*****l...
gość
12 lat temu
podnieca mnie
gość
12 lat temu
Ona nie ma głosu już lepiej śpiewa o dniej kura która ma zdechnąć za dwa dni a co do jej ubioru to wszystko na nie jak ona może ubierać się tak jak by szła do nocnego klubu tańczyć a ona jest na koncercie czy co !!!
gość
12 lat temu
TO NIECH SIĘ PIEPSZY RAZEM Z TĄ MUZYKĄ !!!
bDYwvacr
gość
12 lat temu
gość
12 lat temu
ale ona jest p******a!!!!!!!!!
gość
12 lat temu
I niech tak pozostanie, przynajmniej żadne dziecko nie będzie cierpiało, że ma taką matkę)))
gość
12 lat temu
z twarzy wygląda jak facet ;D może to jakiś transwestyta? nienawidzę jej/jego. . .
gość
12 lat temu
hheheheh
gość
12 lat temu
zboczona i wgl dziwoląk ale lubie jej piosenki fajne ma :)
...
Następna strona
bDYwvacT