Trwa ładowanie...
Przejdź na

Czy GaGa może jeszcze szokować?

1763
Podziel się
Czy GaGa może jeszcze szokować?
bDYHLcMl

Oto, jakie kreacje, a właściwie konstrukcje, wybrała Lady GaGa na galę Grammy. Piosenkarka postawiła tym razem na błyszczące brokatem kostiumy opinające ciało i dziwaczne geometryczne instalacje. Pokazała mało nagości, ale w jej wypadku to chyba nawet lepiej.

Czy jej styl może Was jeszcze zaskoczyć? Czy to może to wszystko już norma?

bDYHLcMn
bDYHLcMt
bDYHLcMO
KOMENTARZE
(1763)
gość
11 lat temu
piekna
gość
11 lat temu
bardzo piękna kreacja
gość
11 lat temu
slicznie wyglada!!
bDYHLcMP
BaAAAaAaRtyyy...
11 lat temu
Ładne!
gość
11 lat temu
ta 2 fajna :D
Najnowsze komentarze (1763)
gość
9 lat temu
jak widać może. po powstaniu tego newsa Gaga zaszokowała jeszcze suknią z mięsa, przebraniem się za faceta, rogami, klipem Judas, koturnami
gość
10 lat temu
na 4 zdjęciu widać bliżej że to strój razem z peruką!
gość
11 lat temu
nikt ją nie pobije swoją kreacją ona jest najl;eprza i innych nie będzie no chyba że jej siora natali ;(( wole stefani
gość
11 lat temu
Ona jest Ładna ale pod warunkiem,że nie wkłada perułek !! Ma fajny, oryginalny styl i jest utalentowana. Ale musi być sobą !!
gość
11 lat temu
na 2 zdjęciu wyglada jakby miała peruke na okolo glowy
gość
11 lat temu
mogła by się chociaż raz normalnie ubrać!!!
LaDy KlAuDiAa...
11 lat temu
ALE...!!!JEST TAKA PIĘKNA JAK JA....[*]XD
...
11 lat temu
Fajne :), jak się stoi w takich butach? : D Wyobrażacie sobie, że ona może być ubrana normalnie?
bDYHLcMH
coodie
11 lat temu
szacun za buty ;] ja bym chyba nie ustała ;]
gość
11 lat temu
Łał
gość
11 lat temu
jak ona zalozyła ten strój on nie ma szwów zamków nawet buty sie nie odzielają...i ta peruka...
gość
11 lat temu
jak sie chodzi w tych butach?:O
I LOVE GAGA!
11 lat temu
Lady GaGa jest niesamowita! Podziwiam ją za jej twórczość i kreatywność jestem jej fanką ;0
gość
11 lat temu
co za i*****a. :D
...
Następna strona
bDYHLcNj