Trwa ładowanie...
Przejdź na

"Ona ciągle mówi tylko o Nergalu"

569
Podziel się:

"Najgorsze jest to, że wciąż utrzymują kontakt."

"Ona ciągle mówi tylko o Nergalu"

Jak wiadomo związek Dody i Adama Darskiego zakończył się dość burzliwie - ogniskiem na jej tarasie, w którym spaliła rzeczy byłego chłopaka. Od tamtej pory padło między nimi wiele gorzkich słów. Dopiero co usłyszeliśmy od Adama o "pustce" pięknych osób. Zobacz:"Jak coś jest PIĘKNE, to najczęściej jest PUSTE"

Mimo to Dorota nadal tęskni za byłym kochankiem. Jej znajomi są zdania, że powinna stanowczo uciąć wszelkie kontakty i ruszyć do przodu. Ona jednak wydaje się w ogóle nie brać pod uwagę takiego scenariusza. Sprawia wrażenie, jakby miała obsesję na jego punkcie.

Najgorsze jest to, że oni wciąż utrzymują kontakt - potwierdza w rozmowie z Faktem znajomy piosenkarki. A on chyba nie zdaje sobie sprawy, że Doda przeżywa każdy jego telefon. Bez względu na to, o czym rozmawiamy, zawsze powraca temat Nergala. Ona wciąż mówi tylko i wyłącznie o Adamie. A ludzie, którzy są przy niej, nie wiedzą już, jak się zachować i mają też trochę dosyć tego tematu.

Jak sądzicie, czy powinna już dać sobie spokój?

KOMENTARZE
(569)
madzita
11 lat temu
szkodza dziewczyny, pomimo, że jej nie lubię ale jestem kobietą i marnieje w oczach... Dorota pierś do przodu i nie patrz w stecz!! jesteś silną jednostką i dasz sobie radę!!!
gość
11 lat temu
To tatuaz,ktory zrobil jej Nergal w Klinice...........
gość
11 lat temu
Doda się kończy !!!
gość
11 lat temu
Co pudel taki zacofany? Nie wiedzą, że Beyonce w ciąży jest i wczoraj na gali pokazała brzuszek? :P
gość
11 lat temu
moim zdanie to brukowo -rynsztokowe media..wymysłają takie newsy!:)
Najnowsze komentarze (569)
gość
10 lat temu
no cóż, wcale jej się nie dziwię. gdybym miała TAKIEGO faceta jakim jest Nergal i nagle go straciła, nie doszłabym do siebie chyba przez kolejne 10 lat.
gość
11 lat temu
ona go po prostu Kocha
gość
11 lat temu
glupie pytanie to ich sprawa poza tym fajnych ma przyjaciół skoro ciagle narzekaja publicznie
gość
11 lat temu
Nergal jest złym człowiekiem i jest z tego dumny. no cóż...;/ zobaczymy jak długo bedzie taki "szczęsliwy", skrzywdził ją. On nie ma uczuć, jest zimnym chu jem.
gość
11 lat temu
ONA NADAL GO KOCHA, A ON JEST CZLOWIEKIEM BEZ UCZUĆ.
gość
11 lat temu
Moim zdaniem powinna już o nim zapomnieć , ale wydaje mi się ze ten związek był jeden z najpoważniejszych i jeżeli go kocha wciąz powinna o niego walczyc lecz gdy Nergal jej nie kocha niech da spokój to poprostu na nią ni eza słuzył. Była przynim gdy zachwrował to dzięki jej wyzdrowiał ona dawała mu wsparcie
gość
11 lat temu
a póki!!cymbale!do szkoły!
gość
11 lat temu
gość
11 lat temu
Ja sie z milosci Dody nie wysmiewam.Widocznie go bardzo kochala.Nie zawsze wszystko idzie w parze!!!Cenie ja jako czlowieka bo do szpitala gdzie lezal Adas chodzila kiedy tylko mogla i sie nim opiekowala!!!Artysci tez ludzie i ludziom daja wiele a my nie umiemy sie im odwzajemnic!Wstyd!
gość;)
11 lat temu
Jej sprawa jej życie. Ona jak i każda kobieta to tylko ludzie. Też ma uczucia. Może to bylo tak silne uczucie ,ze nie moze o nim zapomniec. Mimo to ,ze w jakims stopniu ludzie robia z tego sensacje i czerpia z tego zyski. Uczucia nie da sie wymazac z serca. Jak bedzie gotowa na zaczecie czegos nowego sama o tym zadecyduje. A puki mowi o nim tzn, że nie jest obojętny w jej zyciu. Nawet po tylu nie miłych doświadczeniach.
gość
11 lat temu
Rozumiem JĄ.. ja też ciągle mówię o Adamie.., ale innym..takim, który mi skradł serce..oszukał mnie wiele razy, mimo to nie mogę przestać o nim myśleć.. Solidaryzuję się z DODZIĄ.;D**
gość
11 lat temu
On zrobil jej krzywde, bo jej dusza zawladnal szatan.
gość
11 lat temu
Niech sobie mowi. Widac ze diabel kompletnie zawladnal jej dusza cialem i uczynkami. Koniec dody. Nie potrafila sie uwolnic od diabla. Myslala ze jak possie penisa publicznie, to diabel do niej przyfrunie na czarnych skrzydelkach. Bylo mi jej zal, ale teraz juz nie. Nie ma jednak rozumu. Wypromowala sobie weza, to ma.
gość
11 lat temu
onzrobil jej krzywde
...
Następna strona
Oferty dla Ciebie