Trwa ładowanie...
Przejdź na

Czartoryska NIE MUSI JUŻ ZARABIAĆ?

261
Podziel się:

"Powtarza, że jeszcze nigdy w życiu nie czuła się tak bezpieczna jak teraz. A wszystko dzięki ślubowi z Michałem".

Czartoryska NIE MUSI JUŻ ZARABIAĆ?

Anna Czartoryska, świeżo wżeniona w rodzinę miliarderów, wyznała niedawno w rozmowie z miesięcznikiem Twój Styl, że wprawdzie pod względem finansowym nie jest jej łatwo (!), ale w trudnych sytuacjach może liczyć na wsparcie bogato urodzonego męża. Zobacz: "Nie kupiłabym butów za kilka tysięcy!"

Zapewne zależy to także trochę od jego humoru, który, jak się ostatnio okazało, bywa zmienny. Niedawno jeden fotoreporterów był świadkiem ich kłótni na ulicy, która najwyraźniej nie przebiegła po myśli Ani. Zobacz: POKŁÓCILI SIĘ NA ULICY! "Jego dłoń zaciska się w pięść!"

W każdym razie ostatnio chyba stanął na wysokości zadania, bo kiedy Czartoryska straciła obiecaną rolę w nowej produkcji Polsatu, wcale się tym nie zmartwiła.

Powtarza, że jeszcze nigdy w życiu nie czuła się tak bezpieczna jak teraz - mówi jej znajomy tygodnikowi Rewia. Mimo że jej zawód jest bardzo niepewny. A wszystko dzięki ślubowi z Michałem**.**

Czartoryska miała zagrać główną rolę w nowym serialu _**To nie koniec świata**_. Aktorka wiązała wielkie nadzieje z postacią trenerki młodzieżowej drużyny w małym miasteczku. Liczyła, że serial powtórzy sukces Rancza czy Blondynki. Być może tak się stanie, jednak już bez jej udziału. Niemal w przeddzień rozpoczęcia zdjęć dyrektor programowa stacji, Nina Terentiew, zrezygnowała z niej.

W tej sytuacji Czartoryska ma trochę więcej czasu na to, by pomyśleć o ewentualnym dziecku. Wprawdzie niedawno jej znajomi zapewniali, że się jej z tym nie spieszy, jednak podobno rola w serialu _**Nad rozlewiskiem**_, w którym gra obecnie młodą mamę, zmieniła jej nastawienie.

Ania marzy o dziecku. Mogła przećwiczyć macierzyństwo w serialu, w którym jej bohaterka, Paulina wychodzi za mąż i rodzi maleństwo - mówi koleżanka aktorki. _**Ania chciałaby urodzić jak najszybciej**_.

Tata na pewno będzie zadowolony. Zobacz: Rodzice Czartoryskiej chcą wnuków!

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(261)
gość
10 lat temu
piękna młoda bogata.... czego chcieć więcej?
gość
10 lat temu
NO JA SIĘ NIE DZIWIE
gość
10 lat temu
ona to w ogole ma w c**j kasy....
gość
10 lat temu
JA TEŻ JAKBYM NIE MUSIAŁ TO BYM OLAŁ ROBOTĘ
ania
10 lat temu
O taaaa, z taka kasa to i ja czulabym się bezpieczna
Najnowsze komentarze (261)
gość
10 lat temu
aktorka marna a nawet mało znana ale Adamczyk wprowadził ją ''na salony"
gość
10 lat temu
Typowa k***wka, która w końcu znalazła stałego sponsora
gość
10 lat temu
Chcieć to oni sobie mogą!
gość
10 lat temu
kuwa! też chciałbym być miliarderem, na azie nawet w totka 2 mil. nie wygrałem :(
gość
10 lat temu
a szkoda pani Nino bo to piękna kobieta i ma to coś w sobie
gość
10 lat temu
Nie piszcie wymyślonych przez was samych bzdur pudlu
gość
10 lat temu
czartoryJski n****b
gość
10 lat temu
Pudel nie kombinuj i szczuj ...fajna z Nich para czartoryska zdecydowanie robi sympatyczne wrażenie Dołączam się do ludzi którzy Im życzą wszystkiego najlepszego
gość
10 lat temu
sprzedać się dla kasy ...czyzby to najlepszy pomysł na zycie
gość
10 lat temu
no to do roboty jak chce;p
M
10 lat temu
Nie ma czego zazdrościć , nie zawsze pieniądze zapewniają szczęście...
swirek
10 lat temu
Wiem ze to czytasz s**o-wiec ze c**j Ci w d**ala :)
PRWDZIWY MEN
10 lat temu
Popatrzcie grube baby jak powinna wyglądać kobieta.I nie piszcie mi tu ,że pulchne jest seksowne.Prawdziwy facet co to mógłby mieć każdą nigdy nie weźmie grubego kaszalota.Tylko szczupłe mogą liczyć na bogatego i fajnego faceta.Taki nawet nie spojrzy na grubasa
gość
10 lat temu
ciekawe jak to jest jak się ma już wszystko - czeka się na śmierć
...
Następna strona
Oferty dla Ciebie