Zaangażowanie Eweliny Lisowskiej do najnowszej kampanii Media Expert odbiło się w show biznesie szerokim echem - głównie dlatego, że młoda wokalistka zastąpiła w niej Dodę. Ponoć wynegocjowała też znacznie wyższą stawkę. Przypomnijmy: Lisowska o wygryzieniu Dody z reklamy: "Podchodzę do tego pozytywnie"
Od kilku tygodni reklama z Lisowską emitowana jest w radiu i telewizji, jednak zamiast zainteresowania, wywołuje znużenie i zdenerwowanie. Odbiorcy są już zirytowani agresywnym komunikatem i przerobioną piosenką, która jest obecna w każdym spocie. Na dodatek emisji reklam nie ograniczono w okresie świątecznym. Część telewidzów wyraziła swoje zdanie na Facebooku Media Expert i jak można się domyślać, komentarze nie są przychylne.
Wasza debilna reklama leci 3 raz w ciągu 10 minut. Brawo, już wiemy, jak narobić sobie wrogów jedną reklamą! Dzisiaj na Eska TV leciała w ciągu godziny 10 razy. Nigdy w życiu u was nic nie kupię! - to tylko niektóre z wpisów ze strony sklepu.
Internauci założyli więc na Facebooku stronę "Rzygam reklamą Media Expert", którą polubiło już prawie 26 tysięcy osób. Codziennie powstają nowe memy, które wyśmiewają Lisowską, jednak ona sama, podobnie jak sieć sklepów, nie widzi problemu. Wokalistka skomentowała całą sprawę na Twitterze. Niestety, popełniła dość kuriozalną pomyłkę.
Nagle stałam się wielkim problemem narodowym! Ludzie wyłącznie te telewizory, są Święta - napisała.