Małgorzata Rozenek bez wątpienia zasila grono najbardziej zapracowanych postaci w rodzimym show-biznesie. Jej życie to nieustanny pośpiech - 47-letnia gwiazda z powodzeniem łączy obowiązki rodzinne jako oddana matka i żona, jednocześnie rozwijając i promując własne biznesy. Ponadto, angażuje się w liczne kampanie reklamowe, regularnie pojawia się w telewizji, nawiedza celebryckie eventy i z zaangażowaniem prowadzi profile w mediach społecznościowych.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Małgorzata Rozenek wdała się w pyskówkę z internautą
Ukochana Radosława Majdana prowadzi bardzo intensywną i wielowymiarową działalność w internecie, a zwłaszcza na Instagramie, gdzie zgromadziła ponad 1,5 mln obserwatorów. Na jej profilu pojawiają się różnorakie treści - od postów ukazujących rodzinną codzienność, przez pocztówki z wakacji i akcje społeczne, aż po liczne kampanie reklamowe.
W czwartkowe popołudnie Małgorzata opublikowała profesjonalnie nagrany i zmontowany filmik z wizyty w jednym ze stołecznych sklepów z zegarkami. Nie zabrakło też fotki z właścicielem salonu. Co ciekawe, jeden z internautów zwrócił "Perfekcyjnej" uwagę na brak oznaczenia współpracy reklamowej.
Proszę dodać hasztagi o współpracy, bo za chwilę Ci ten pościk zgłoszę i troszkę wybulisz, Gosiunia - napisał kąśliwie użytkownik Instagrama.
Serio, czasem ludzie po prostu się spotykają, a nie ustawiają współprace #60 - odbiła piłeczkę Rozenek.
Małgorzata Rozenek vs. UOKiK
Przypomnijmy, że w marcu Rozenek ponownie znalazła się w gronie gwiazd ukaranych przez UOKiK za brak jednoznacznego oznaczania treści sponsorowanych na Instagramie. Na 47-latkę nałożono karę pieniężną w wysokości ponad 220 tysięcy złotych. Gwiazda niemal natychmiast wyraziła niezadowolenie z decyzji instytucji i zapowiedziała odwołanie.