Trwa ładowanie...
Przejdź na
Sima
|

Pięć miesięcy po urodzeniu PIĄTEGO dziecka Hilaria i Alec Baldwin przywitali na świecie swoje... SZÓSTE dziecko

172
Podziel się

Hilaria Baldwin i jej mąż Alec nie marnują czasu. We wrześniu 2020 roku Hilaria urodziła piąte dziecko, a dziś, pięć miesięcy później, para pochwaliła się kolejnym maluchem.

Pięć miesięcy po urodzeniu PIĄTEGO dziecka Hilaria i Alec Baldwin przywitali na świecie swoje... SZÓSTE dziecko
Hilaria Baldwin i Alec Baldwin szósty raz zostali rodzicami (East News, Instagram)
bDTTCGSt

W 2012 roku Alec Baldwin, który wcześniej był związany z Kim Basinger (para ma córkę Ireland), ożenił się z Hilarią. Przez te lata para doczekała się gromadki pociech, która wciąż się powiększa.

Będąc rodzicami czwórki dzieci, Hilaria i jej mąż zamarzyli o kolejnym potomku. Niestety, w kwietniu 2019 roku Hilaria poroniła. Żona gwiazdora szybko zaszła w kolejną ciążę, która także skończyła się poronieniem. O Baldwin zrobiło się wtedy głośno, ponieważ kobieta bardzo dokładnie relacjonowała wszystko, co było związane z jej macierzyństwem. Dzielenie się z internautami intymnymi szczegółami z życia jej i jej męża nie wszystkim przypadło do gustu.

bDTTCGSv
Zobacz także: Była dziewczyna Barona ekscytuje się oddychaniem

Niezrażona Hilaria na bieżąco informowała o kolejnych staraniach o dziecko. We wrześniu 2020 roku przyszedł na świat upragniony syn pary, a zarazem piąte dziecko w rodzinie.

bDTTCGSB

Nieoczekiwanie dziś na Instagramie celebrytki, która jest też instruktorką jogi, pojawiło się zdjęcie, na którym widzimy całą gromadkę pociech - w sumie sześcioro dzieci. Oznacza to, że zaledwie pięć miesięcy po urodzeniu ostatniego dziecka Baldwinów ich rodzina powiększyła się o kolejnego potomka.

Nie wiadomo, czy dziecko zostało adoptowane, czy urodziła je surogatka. Rzecznik pary nie odpowiada na pytania mediów w tej sprawie.

Dzieci Baldwinów dzielą niewielkie różnice wieku - Eduardo ma pięć miesięcy, Romeo Alejandro 2,5 roku, Leonardo Angel Charles 4 lata, Rafael Thomas 5,5 lat, najstarsza córka Carmen Gabriela ma 7 lat.

bDTTCGSC
bDTTCGSW
Źródło:
pudelek.pl
KOMENTARZE
(172)
Kiełbasa
2 miesiące temu
Ona musi być permanentnie w ciąży, to zaburzenie. Eksploatuje ciało i naraża swoje zdrowie, które już dwukrotnie się zbuntowalo i pozbyło ciąży, oraz życie, mając już gromadę dzieci. Baldwin nie tyle powinien zapladniać, co wysłać ją do dobrego specjalisty.
Nikita
2 miesiące temu
To wlasciwie ich sprawa, ile maja dzieci. Mysle jednak, ze to ona koniecznie chce miec wiecej i wiecej. Sam Baldwin po urodzeniu piatego mowil, ze kolejnego juz nie chce. Nie dziwie mu sie, gosciu ma juz swoje lata. Uwazam takze, ze z ta kobieta jest cos nie tak, jakgdyby gromadka dzieci miala wypelnic jakas pustke w jej zyciu. Dziwi mnie troche ta jej determinacja w zajsciu w kolejna ciaze po dwoch poronieniach. Moim zdaniem, jej organizm sam dal jej znak: kobieto daj na luz, daj mi odpoczac. Ale nie, ona koniecznie jak najszybciej musiala byc znowu w ciazy. Troche dziwne jest te jej zachowanie.
Ada
2 miesiące temu
U nas na potęgę mnoży się patologia, która nie potrafi dzieciom dać nic. Smutne. Ci tutaj są bogaci, to niech dzieci sobie robią. Ona pewnie w domu siedzi bob ich stać, a i niania jakaś pomoże. Życzyć szczęścia, niczego więcej.
bDTTCGSX
krótko
2 miesiące temu
co tu komentowac, oni maja inny świat inne zycie inny kraj czy tam inny tez kontynent. inne zarobki i inny klimat, wszystko jest inne. Tam ona wstaje rano i nie zastanawia sie czy ma pieluchy i czy w lodowce jest kiełbasa, wstaje rano i gosposia juz szykuje sniadanie, gosposia sprzata, ogrodnik zajmuje sie ogrodem, a szofer wozi na spcerki. Ona rodzi czy adoptuje i wydaje na nie pieniązki by były ibrane i sławne,ale zycie zoczienne nie jest jej problemem. ma uprane, ugotowane, piluszki są, mleczko parówki tez a obiadkiw restauracjach tez są. jaki stres? zaden.a jak zachoruje to za chwile pojawia sie lekarz. kasa jest to i dzieci sa i dom jest i bogaty mąz...tyle
Impartial_mom
2 miesiące temu
Nie rozumie tych negatywnych komentarzy. Jeżeli chcą mieć więcej dzieci to ich decyzja. Mają pieniądze i możliwości żeby zapewnić im dobra przyszłość. Każdy powinien mieć tyle dzieci ile chce i ilum mogą zapewnić przyszłość. A nie jak niektórzy ,,rodzice,, co mają gromadkę i cieszka się bo mają na jedzenie dla nich bądź marudza na ich ciężki los i wyciągają od innych pieniądze. A jeżeli to adopcja to brawo dla nich że chcą zaopiekować sie takim dzieckiem.
Najnowsze komentarze (172)
Iza
miesiąc temu
Koleś uzależniony od sexu a ona cóż, jest żona sławnego aktora...
...aaa
2 miesiące temu
JAK KTOŚ CHCE, TO MOŻE MIEĆ NAWET SETKĘ DZIECI... ALE NIKT MU ICH NIE BĘDZIE UTRZYMYWAŁ.
jolanta
2 miesiące temu
Wątpię, żeby sama urodziła tyle dzieci.
Ainda
2 miesiące temu
Zastanawiacie się kto urodził? pewnie Alec w czym problem
mppp
2 miesiące temu
myslalam, ze to Sara Boruc
zzz
2 miesiące temu
Moim zdaniem ta kobieta jest mocno zaburzona. To już za dużo dzieci, ile uwagi poświęci każdemu? Tego akurat za kasę się nie kupi. Ale to i tak nic przy wieloletnim udawaniu Hiszpanki.
gosc
2 miesiące temu
widac jakas zaburzona i wie ze im wiecej dzieci tym potem lepsza kasa z alimentow
fakty
2 miesiące temu
W 2007 media opublikowały nagranie z poczty głosowej, w którym Baldwin wypowiada się o swojej córce i żonie w niezbyt pochlebnych słowach. Swą byłą partnerkę określił „wrzodem na tyłku”, a 11-letnią Ireland nazwał „niegrzeczną, bezmyślną małą świ nią”. Dopiero gdy nagraniem zainteresowały się osoby postronne, aktor szybko wystosował oficjalne przeprosiny.
bDTTCGSP
Dragon
2 miesiące temu
Do drużyny piłkarskiej jeszcze daleko:)
krótko
2 miesiące temu
co tu komentowac, oni maja inny świat inne zycie inny kraj czy tam inny tez kontynent. inne zarobki i inny klimat, wszystko jest inne. Tam ona wstaje rano i nie zastanawia sie czy ma pieluchy i czy w lodowce jest kiełbasa, wstaje rano i gosposia juz szykuje sniadanie, gosposia sprzata, ogrodnik zajmuje sie ogrodem, a szofer wozi na spcerki. Ona rodzi czy adoptuje i wydaje na nie pieniązki by były ibrane i sławne,ale zycie zoczienne nie jest jej problemem. ma uprane, ugotowane, piluszki są, mleczko parówki tez a obiadkiw restauracjach tez są. jaki stres? zaden.a jak zachoruje to za chwile pojawia sie lekarz. kasa jest to i dzieci sa i dom jest i bogaty mąz...tyle
m mm
2 miesiące temu
takie dzieci maja slabe zdrowie,natury nie oszuka.
Jakk
2 miesiące temu
odrażają mnie tacy starzy faceci robiący ostatkiem sił dziecory mlodym kobietom. a te co maja w głowie, to wole nie myslec.
NYC
2 miesiące temu
dzieci bardzo piekne, a przy okazji polecam obejrzenie baldwina w roli trumpa w programie komedowym SNL, za wszystkie pieniadze.
gość
2 miesiące temu
Po pięciu miesiącach następna dziecko? To znaczy ciąża 4 miesięczna i następny poród. Pudel powala swoimi wpisami.
...
Następna strona
bDTTCGTr